"Kuumat Tytöt" lyrics
"Kuumat Tytöt"
Mä ja mun day onet kuumii ku Kehlani
Ollaan kokeiltii toisiimmeki, kerran tai pari
Yks meist on enkeli, toisel on benderi
Ja yhes me ollaan kuumimmat tytöt koko Stadis
Mä ja mun kuus parasta ystävää
Sylikkäin auton takapenkillä
Röökit ja skumppapullot käsissä
Eletään meidän parast elämää
Ennen viittä me otetaan kylpyammees kuvii
Ne on taideteoksii, laittakaa Ateneumii
Me ollaan kuumat tytöt
Kuumat tytöt
Hei kaikki kuumat tytöt
Kuumat tytöt
En tarvii muut ku
Mä ja mun kuus parasta ystävää
Sylikkäin auton takapenkillä
Röökit ja skumppapullot käsissä
Eletään meidän parasta elämää
Moi, hei sä vaikutat ihan sika kivalta ja tälleen
Mut mun on kyl nyt pakko mennä hengaa mun tyttöjen kaa
Sori!
Mä ja mun day onet, Stadin yön sankarit
Kun kurvataan klubin pihaan, meit on vastas fanit
Monet wannabet meitä kadehtii
Ku ollaan yhes, meille huutaa palosireenit
Mä ja mun kuus parasta ystävää
Sylikkäin auton takapenkillä
Röökit ja skumppapullot käsissä
Eletään meidän parast elämää
Ennen viittä me otetaan kylpyammees kuvii
Ne on taideteoksii, laittakaa Ateneumii
Me ollaan kuumat tytöt
Kuumat tytöt
Hei kaikki kuumat tytöt
Kuumat tytöt
En tarvii muut ku
Mä ja mun kuus parasta ystävää
Sylikkäin auton takapenkillä
Röökit ja skumppapullot käsissä
Eletään meidän parast elämää
Me ollaan kuumat tytöt
Kuumat tytöt
Hei kaikki kuumat tytöt
Kuumat tytöt
- AZLyrics
- O
- OLGA Lyrics
album:
"Saint Olga" (2025)
You May Also Like
Costi - "Vaisto" Turha alkaa enää tunteilee
Must tuntuu tän näin ite kaukaa
Sit ku mua jäit venaa siihe aulaa
Kelasin en mä voi meitä hautaa
En arkkuun voi lyödä ny viimeistä naulaa
Veivataan eestaas yhtenäämme...
Cledos - "Me Vs. Maailma" Sä plus mä, mä plus sä
Sä plus mä, mä plus sä
En mä tarvii enempää
Sä teet kaikest helpompaa
Me vastaan maailma
Tapellaa, mut ain sovitaa
En näkis itteeni toisen kaa
Sä plus mä, mä plus sä
Me...
william & Isac Elliot - "Anteeks" Mm, ah
Willem
Ye-yeah, ye-yeah
Aah
Katon peilii, miten mä tein nii? Mitä kaikkee mä oon saanu aikaa?
Taas yks keissi, kyynelii, meikkii valuu pitkin sun Diorin paitaa
Tuntuu silt, et tuhoon kaiken...
ibe - "DIIPIMPÄÄ" Ois kiva kertoo jotai vähän diipimpää
Mut on menny hyvin niin pitkään
Et on vaikee keksii vaikeuksii
Mistä vois tehä biisit nää
Laitan laskui sisään
Nii paljon massii, kaipaan taskui lisää
Aika vähän...
Bee - "Ilmaa" Joka aamu keitän kahvit, nousen ylös
Valmistaudun siihen, että ensimmäinen näytös voi alkaa
Ja hetkeksi unohtaa
Sen että sä koskaan olitkaan
Tunti tunnilta mua vähitellen syö
Et tiiän koht on yö ja...