"Kuolematon" lyrics
"Kuolematon"
Renkaat rullaa meitä eteenpäin vie
Läpi kesäisen suomen, tää nelostie
Villei on ne mimmit kaupungin
Villei on ne sanat laulunkin
Biisit nää meidän jälkeemme jää
Niinku elämää, ohikiitävää
Mä painan kaasuu ja vuodet katoo
Tän hetken mä elän ku oisin kuolematon
Ollaan puolitiessä paratiisiin
Bädingii, bissei, järvipeili tyyni
Villei on ne vuodet vienyt mua
Mut kyl tää sydän haudas ehtii rauhottua
Biisit nää meidän jälkeemme jää
Niinku elämää, ohikiitävää
Mä painan kaasuu ja vuodet katoo
Tän hetken mä elän ku oisin kuolematon
Kaikki kyyneleet, naurut, illan viimeset sauhut, surullisetkin laulut
Kaikki kyyneleet, naurut, hukatut matkalaukut, surullisetkin laulut
Mökkilaiturilla pois Lahen valoista
Vielki samatkin äijät, ku oltais kaheksantoista
Yks meistä puuttuu, ku on rantakivet poissa
Jokanen vähän murtuu kun sun nimen toistaa
Kaadan lasin täyteen viskii, yhen maahan
Tää melodia sut saa, tähän hetkeks mun kaa
Biisit nää meidän jälkeemme jää
Niinku elämää, ohikiitävää
Mä painan kaasuu ja vuodet katoo
Tän hetken mä elän ku oisin kuolematon
Kaikki kyyneleet, naurut, illan viimeset sauhut, surullisetkin laulut
Kaikki kyyneleet, naurut, hukatut matkalaukut, surullisetkin laulut
- AZLyrics
- O
- Ollie Lyrics
album:
"Kuolematon" (2024)
You May Also Like
Lukas Leon - "Banksy" (Banksy)
(Banksy)
Hyppää kyytii, rullaa mun kaa hoodin läpi (Ah)
Nii mä näytän sulle mitä Luka kulmil näki
Nää frendit joka vuosiks hävis, ku se lusii kävi
Se kerto taas yks tuttu lähti, pysy leikin...
Etta - "Yötön Yö" Valaisetko niitä, jotka yksin nukkuu?
Roudaan johki meidän valtakuntaa
Pilvilinnat sortuu, vaikee saada unta
Oonko ainoo, joka toivoo
Että meille kaikille ois joku?
Onnellinen loppu ja onnellinen...
JVG & Samu Haber - "Purjeissa" Näitä polkuja sankarit kulkee, valot huomisen kirkkaana kutsuu mua
Vaikka maailman huipulla tuulee, ei kaduta eikä pelota mikään
Jos väsyvät mun laivani purjeet, saan tulla luoksesi aina, mut hetkeks...
Kiki - "Kuka Itkee Nyt" Kuka itkee nyt
Sus oli vaaraa ja mafiaa
Jotai maagista karismaa
Halusin uskoa tarinaan
Et kahesta pahasta hyvän parin saa
Mut meijä telkkaris pyöri pelkkii kyynelkanavii
Säätiedotukset täynnä...
Isac Elliot - "Emily" Oh, Emily
(Yeah) Sata neliöö mut seinät romahtaa mun pääl
Viime aikoin mieli vaeltanu heikol jääl
Kyl sä näät
Sun kaa ei tarvii esittää järkevää (Yeah)
Vaik menis yli kakskymment minsaa sun luokse...