"Huudan Sun Nimee" lyrics
Robin & VilleGalle Lyrics
"Huudan Sun Nimee"
Mä mietin miks
Sua en tavota
No et kai voi
Maan päältä kadota (aa-aah)
Ei, mä tulin polvilteen sun eteen
Mitä vaan, mä teen, sun etee-ees
Hei, paa päälle 4G
Missä meet, oon koittanut kohdata
Ihan mitä vaan voitais duunata
(Oo-oo-oo)
Ilman sua mä en oo edes puoliks OK
Mihin vaan sä meet (meet)
Ja mitä vaan sä teet (teet)
Mä jään sua kyselee-ee-een
Mihin vaan sä meet (meet)
Ja mitä vaan sä teet (teet)
Mä kuulun sun megeen
(Tsjou)
Mä huudan sun nimee
Hei vastaa puhelimeen
Mä huudan tääl sun nimee
En tiedä missä meet, en tiedä missä meet
Hei vastaa puhelimeen
Mä huudan tääl sun nimee
En tiedä missä meet, paa päälle se 4G
Etsin sua tyhjältä kadulta
Ja muistotkin tuntuu jo sadulta
(Oo-oo-je-e-ei)
Se oli kesä vaan
Kahdestaan, miksen saa, olla vaan tääl sun ka-aa
Hei, miks puhun vastaajaan, aina vaan
Oon laittanut viestiä, on mikä vaan sun kaa siistiä
(Oo-oo-oo)
Ilman sua mä en oo edes puoliks OK
Mihin vaan sä meet (meet)
Ja mitä vaan sä teet (teet)
Mä jään sua kyselee-ee-een
Mihin vaan sä meet (meet)
Ja mitä vaan sä teet (teet)
Mä kuulun sun megeen
Mä huudan sun nimee
Hei vastaa puhelimeen
Mä huudan tääl sun nimee
En tiedä missä meet, en tiedä missä meet
Hei vastaa puhelimeen
Mä huudan tääl sun nimee
En tiedä missä meet, paa päälle se 4G
Mihin vaan sä meet (meet)
Ja mitä vaan sä teet (teet)
Mä jään sua kyselee-ee-een
Mihin vaan sä meet (meet)
Ja mitä vaan sä teet (teet)
Mä kuulun sun megeen
Mä huudan sun nimee
Hei vastaa puhelimeen
Mä huudan tääl sun nimee
Mä huudan sun nimee
- AZLyrics
- R
- Robin Packalen Lyrics
You May Also Like
Sanni - "Kiinni" Annat mulle lankaa vähän liikaa
Kompastellut oon jo jonkin aikaa
Mut käsiinsä otti joku muu, kun kaaduin
Enkä enää noussutkaan
Kiinni, pidetään kiinni
Vaik ollaan irrallaan ja sä et edes huomaa...
Isac Elliot - "SHE" Standing so close but we're far away
Tired of waiting on circumstance to change
I tried it all, running outta ways
Sick of searching for the right time and place
I just wanna change the tempo
But...
Ollie - "Ongelma" Luen sun ajatuksia
Puen sut sanoilla, jotka tiiän et toimii
Mä yritän ymmärtää sua niinku karttaa
Mutten mä tiedä löydänkö perille
Ja mä pelkään et sä pelkäät tulla mun luo
Mut mä tiedän et sä...
Cheek - "Sillat" Nyt mä nään sut vastarannal yksin tsiigamassa
Liekkeihin ja ihan paskan spiidaamas
Vaik vilkutan et liikahdakkaan
Mäkin oon vaan liian maassa, riitaa haastan, en fiilaa matsaa
Mut mun päässä viiraa...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii
Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii
Mun on pakko jatkaa matkaa vaa
En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa
Paskaa vaa välil sataa niskaa...