"Paperilennokki 2.0" lyrics

"Paperilennokki 2.0"

Mä en lähelles pääse, on jengii sun ympäril taas ku piikkilankaa
Oon rakentanu sun jalustan niin korkeeks et vaan ilmateitse sut saavuttaa

Mä vaan
Mä haluun kertoo sen, et sua ajattelen
Ja sen kirjoitan siipiin paperilennokin
Mä haluun et tiedät sen, oot ainutlaatuinen
Laitan viestii siipiin lennokin

En sun numeroo löydä, mut tarviin sen äkkii, et sut kii saan
Mun mieles sä oot saavuttanu statuksen, missä oot vähemmän totta ku tarua

Mä vaan
Mä haluun kertoo sen, et sua ajattelen
Ja sen kirjoitan siipiin paperilennokin
Mä haluun et tiedät sen, oot ainutlaatuinen
Laitan viestii siipiin lennokin

Pientä turbulenssia, ja vähän lentopelkoa
Mut mul on viesti valmiina (wo-o-oou, yeah)
Paperilennokin, mä haluun et tiedät sen, oot ainutlaatuinen, laitan viestii siipiin lennokin
Pientä turbulenssia
Ja vähän lentopelkoa
Pientä turbulenssia, mut mul on viesti valmiina (wo-o-oou, yeah)
Paperilennokin

Mä vaan mä haluun kertoo sen, et sua ajattelen
Ja sen kirjoitan siipiin paperilennokin
Mä haluun et tiedät sen, oot ainutlaatuinen
Laitan viestii siipiin lennokin

Pientä turbulenssia, ja vähän lentopelkoa
Mut mul on viesti valmiina (wo-o-oou, yeah)
Pientä turbulenssia, ja vähän lentopelkoa
Mut mul on viesti valmiina (wo-o-oou, yeah)


You May Also Like
BESS & Käärijä - "Kaistaa" Hi Käärijä Hi Bess Haluuks sä lähtee ajelee? Tottakai, tottakai Okei, let's go Mä en haluu nukkuu sun kaa Mulla oli mieles muuta En haluu asuntolainaa, mitää vakiopaikkaa Lähtee talvee pakoo...
ANI - "rakkaudenkestävä" Beibi sori mut en enää Pysty kuulua kellekkää Sä oot niin hyvä Mut beibi mun sydän Ei oo rakkaudenkestävää Sä voit päästää sen menemään Öisin itkeä sen perään Sä oot niin hyvä Mut beibi mun sydän Ei...
Evelina - "Honey" Honey (Eve) Tänään ja huomenna Sydän sanoo, mä otan sut Vaikka loppuis tää maailma Seison sun takana Me istutaan yhtä korkeel Sä tiiät miks graindaan Annetaan vaan muiden tuijottaa Tultiinks me tänne...
Portion Boys - "Sä Et Ole Yksin" Rakkaus on julmaa, heitti sinut laidan yli Ahtojäistä nousit, tarpeen oli syli Se löytyy tänään kun me kohta nähään Kaikille tulee eteen välil hetkii näitä Kuin elämä ois yhtä vastatuulta,...
VIIVI - "Ilman Sua" Mua pelottaa, rehellisesti kun sä sekotat Mun sydämen ja yhtäkkii ollaan Sylikkäin joka yö ja paljon enemmän Mul nykyään on mitä menettää Sovittiin et hitaasti edetään Mut putoon liian lujaa Ei...