"Yan" şarkı sözleri
"Yan"
Hakli olduğun yerler haksiz olduğundan sonra gelince
Bi önemi kalirmi giden adama dur deyince
Neyin üstüne kuralim bu sevdayi gideceğini bilince
Kalmadi bak elimde ne tutacak biyer nede güvence
Sardim bu aralar
Senin derin yaralar
Aklimi kovalar
Aldiğin o ahlar
Dünyada cehennemin
Kapisini aralar
Yan sende benim gibi herkese kan
Birine tam güvendiğin işte o an
Düşersin inşallah yerlere dipsiz kederlere ozaman anlarsin nasi alinirmiş intikam
Çal sabaha karşi zil zurna kapimi çal
Hadi yalvar buna çok ihtiyacim var dizime kapanip ağlayip sizla
Benim ne işim olur senin gibi hayirsizla
Yan sende benim gibi herkese kan
Birine tam güvendiğin işte o an
Düşersin inşallah yerlere dipsiz kederlere ozaman anlarsin nasi alinirmiş intikam
Çal sabaha karşi zil zurna kapimi çal
Hadi yalvar buna çok ihtiyacim var dizime kapanip ağlayip sizla
Benim ne işim olur senin gibi hayirsizla
Sardim bu aralar
Senin derin yaralar
Aklimi kovalar
Aldiğin o ahlar
Dünyada cehennemin
Kapisini aralar
Yan sende benim gibi herkese kan
Birine tam güvendiğin işte o an
Düşersin inşallah yerlere dipsiz kederlere ozaman anlarsin nasi alinirmiş intikam
Çal sabaha karşi zil zurna kapimi çal
Hadi yalvar buna çok ihtiyacim var dizime kapanip ağlayip sizla
Benim ne işim olur senin gibi hayirsizla
Yan
Writer(s): Riza Tamer Sisman
- AZLyrics
- R
- Rıza Tamer Lyrics
album:
"Kırık Gitar" (2025)
You May Also Like
Dolu Kadehi Ters Tut - "Dilerim Ki" Umudumsun
Simsiyahken her yanım
Huzurumsun
Uçurumsun
Atlasam karanlığına
Adım unutulsun
Evim ol
Kurtar beni
Sonum ol
Dilerim ki
Dilerim ki asla caymazsın benim olmaktan
Dursun zaman
Kalsın yerim,...
Eypio - "Günah Benim" Günah benim, suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma elimde bi' düşlerim var
Günah benim, suç benim
Kurdum bırak bu düş benim
Bu kendime verdiğim rüşvetim
Dokunma...
Dedublüman - "Geçmesin Günümüz" Geçmesin günümüz, sevgilim, yasla
O güzel başını göğsüme yasla
Geçmesin günümüz, sevgilim, yasla
O güzel başını göğsüme yasla
Birleşebilir mi, ah, aşk ihtirasla?
O güzel başını göğsüme yasla...
Model - "Makyaj" Çok uğraştım inan unutmak için seni
O gün sarıldığımızda söz verdiğim gibi
Son bir öpücüğü çok görmüştün bana
"Biliyorum," demiştin "ben gideceği yeri"
Bu sabah çok erken kalktım
Sevdiğin tatlıdan...
Simge - "Yankı" Git sonuna kadar
Yok artık bir duyan umursayan
Oysa ki aşk ölene kadar
Diyordun ya hani yalan dolan
Eriyordum sensiz
Muma dönmüş kalbi
Hiç görmezdin
Niye neden neden neden?
Ve uzatmak yersiz
Nasıl...