"Ne Fayda" şarkı sözleri

Sagopa Kajmer & Velet Lyrics

"Ne Fayda"

Altın gibi yükselişte her bar
Perspektifler, beklentiler
Çukur ya her yer, kirlenmeni bekler
Pislikler, onlar gibi olmanı ister
Akıl ikamet almaz, misafir düşünceler
Bi' kez yanarsa gönül, uzaklar korkutur
Aklıma hâkim olma, düşüncem yolcudur
Ateşe, kömüre olurum buz
Açık olan yaralarıma tuz, geçmez acım
Belki bi'kaç dakika oturup konuşuruz

Kâinatı verseler de mevsimim hep yaz ister
Duymayanlar hep benden imkânsız dualar ister
Uzağa gitme, dilim varmaz sana
Dilin bıçak batar bana
Aklın ermez benim eriştiğim akıllara
Benim gözüm senin geçmişinden daha kara
Gözlerimden anla, istediğini düşün artık gücün yetmez buna
Benim için oyun bitmedi ama var gücüm daha hâlâ

Anlamayanlara ne fayda
Nefesin tükense ne fayda
Her yolu denesen de ne fayda
Üstündeki ağırlıkları at
Senin elinde olan her şey bitti
Anlatmaktan vazgeç
Vaktini kaybetme daha fazla
Kalsan biraz daha ne fayda
Çabalasan anlatmaya ne fayda
Düşünüp tartıp konuşsan da ne fayda
Sen tutsan o keser, koparır ipleri ne fayda

İnsanların en kötüleri hislerimi ürkütenleri
Cumaya kalır sandığım ama perşembeden gidenleri
Üzerim kara bulut seferleri
Güven kundakçıları yakıyor evleri
Alçaklaşıyor en devleri
Amacın varacağı yere vardı, durağında indi
Onu yakından göremedim fakat uzaktan da yetti
Ölümü sevdiklerimden öğrendim diğer her şeyi kendim
Korkumun korkutucu şampiyonları vardı hepsini yendim

Köle olmadım kimseye ve olmadı efendim
Az biraz eksik olsam da tek başına yetendim
Tek başınalığa yeltendiğimde yaşım yirmiydi efendim
Şimdi kırk üç oldum kırk dörtten gün istedim demin
Bende ekşi yüzler eskitir hayatım tatlı sözler sözler de
Eskisinden yeni gelir günler sen her gün eskisen de
Belki de düşmezsin yere sendelesen de
Ama ilerde engebeli yollar bekler istemesen de
(Sago K shit)

Anlamayanlara ne fayda
Nefesin tükense ne fayda
Her yolu denesen de ne fayda
Üstündeki ağırlıkları at
Senin elinde olan her şey bitti
Anlatmaktan vazgeç
Vaktini kaybetme daha fazla
Kalsan biraz daha ne fayda
Çabalasan anlatmaya ne fayda
Düşünüp tartıp konuşsan da ne fayda
Sen tutsan o keser, koparır ipleri ne fayda


You May Also Like
Gazapizm - "Memleketsiz" Bu sokağın penceresi yok, tenceresi boş Öyle çatık kalmış kaşım, hiçbir şeyim yok, hiçbir yerim yok Düşmüş yüzüm, gözlerimin altlarına bakıp sonra gülümsemek zor Hüzünlenmek yok, bi' sıcak çay koy...
Yalın - "Yeniden" Yeniden yandı tüm ışıklar Yeniden nasıl parlıyor aşk gözlerinden İçimi eritiyor şimdiden Sana saklamışım herşeyin güzelini ben Sevmeler sarılmalar şarkılar öpücükler Bu yüzden koşarak kavuştuk Bu...
Şehinşah - "Pirana" (Yov!) Koparmak etimden hepsinin planı Bir parça başladım inanmaya Zira yeterince katlandım insanlara Bulanık sularda yüzerim inatla Gelirken peşimden iştahla Yüzlerce pirana (Yüzlerce pirana) Ağıma...
gripin - "Belki Çok Da Şey Yapmamak Lazım" Belki çok da şey yapmamak lazım Vuralım hayatın gelişine Belki biraz da dans etmek lazım Yakalım kafaları bir an önce Kafam şiir, nefesim şair Dönüp duruyorum geniş zamanlarda Umutlar derman,...
Eypio - "Ay Kızım" Baktım gözlerim ağlıyor o yok deyip Ay benim, ay benim, ay kızım bi' derdim var Yıllar oldu senin ellerine de hasterim Ay benim, ay benim, ay kızım bi' derdim var Ağlayam ben ağlayam, boş ellerim Ay...