"Pikajunat" lyrics
"Pikajunat"
Taas jotenki vaan mä menin puhumaan susta jollekin puolitutulle
Olikohan syy nousuhumalan?
Niin nopeesti saan mun ajan kulumaan
Vaikka ois varmaan hyvä surulle antaa hetki tulla vaan
Jos mä voisin viestisi avata, en avaisi
Jos me voitais uudestaan tavata, en tapaisi
Mut välillä vielä, ku on sateinen maa, mä kaipaan sua
Tuleehan ne raidetta lopulta takaisin pikajunatkin
Aah, ah, ah
Pikajunatkin
En todellakaan jää odottelemaan, että milloin se sopis sinulle
Joku toinen täyttää mun lasia
Kai halusin liikaa, kai mä olin cringe
Heti ku sait mut, sä jätit mut sinne, mistä en pääse pois, vaikka vuosii kuluu vaan
Jos mä voisin viestisi avata, en avaisi
Jos me voitais uudestaan tavata, en tapaisi
Mut välillä vielä, ku on sateinen maa, mä kaipaan sua
Tuleehan ne raidetta lopulta takaisin pikajunatkin
Kun liian monet alkuillat
Siihen asti, kun mä nukahdan
Oon venannu sua laiturilla
Nyt mä poltan vikan tupakan
Käännähdän ja kävelen pois
Jos mä voisin viestisi avata, en avaisi
Jos me voitais uudestaan tavata, en tapaisi
Mut välillä vielä, ku on sateinen maa, mä kaipaan sua
Tuleehan ne raidetta lopulta takaisin pikajunatkin
Writer(s): Sanni Kurkisuo
- AZLyrics
- S
- Sanni Lyrics
You May Also Like
Vesala - "Uusia Unelmia" Kaikki ne katastrofit joita sä pelkäsit
Ne toteutui
Tuli vedenpaisumus ja tuli tuhotulva
Mut sä vielä uit
Kävi kaikki klassiset
Ja siinä hukku kyllä usko ihmisiin
Sanot nyt ei lähe enää
Mut kun on...
JVG - "Hombre" Ai näit bäkkärin verhon taa
Oltiinko siel jonku hyvän velikerhon kaa
Toisinku kerrotaan
Vieläki samois mitä vaan ne muut sanois
Mis oltiin ketä meit siel oli
Peli päätty mut ei tää oo viel ohi
Pien...
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye
Ibe! Ha (Krr, pau)
Woo! Ha, god damn
Perrkele! Yeyeyeyeyee
Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee)
Vittu mitä paskaaa
Tieksä missä on, sateenkaarenpää?
Ku pääset sinne asti et sä enää...
Evelina - "Kylmii Väreitä" Kylmii väreitä
Kylmii väreitä
Kaikki häviää kun otat must kiinni
Tää paikka sumenee kun pidät must kii
Koska sä oot seikkailu
Ja mä oon adrenaliini
Mun mielikuvitus ei ota iisii
Mä uskon mä luulen...
william - "25" Mul on stashi mu hihas
Mul on Benzi mu pihas (Fah)
Ei oo bileit, mut ne kaikki haluu tänne
Broidil gätti, se on nina (Fah)
Tulee äkkii sun pihaa ja se tekee kaiken, mitä mä käsken (Yeah)
Mu broidil...