"Kapı Çaldı" şarkı sözleri

"Kapı Çaldı"
(feat. Hidra)

Sinüslerim eskidi bi' virüsten temizleyin
Dönüşüyse gidenlerin eskiliğinden beri
Esprisiz geldiğim karanlığım kadar derin
Trajedim sessiz olamıyor da kalbim hissiz

Kalpli missiz istediği almış öyle gitmiş
Mermilenmiş parçalanmış kafamda kan biraz
Benden kalan, benden rahat
Yalnızım bi'çok kışımda yaz yanımda haspa

Erittiğim kilolarım ve kemiklerim çok tight
Dedikleri kadar hayat yaşamasak ofsayt
Liriklerim saçma sapan ama kafam alright
Hakkımdaysa yüze yakın sayfa salak online

Laftan anlamaz bi' adam geçmiş olmuş ortam
Fedakarlık sevgisizce karşılandı zorla
Şarap da var merak eden zamanla burda
Her gün aynıyım ayakta tehlikede onca

(Yeah)
Kapı çaldı

(Yeah)
Kapı çaldı

Orta hâlli bir binanın en üst katında
Terastan atladığımı görmemişken henüz kadınlar
Bi' şarkı çal, isyan çıkar, insan bıkar, inancım az dedikçe
İnandırmak isteyen her yecüc kapımda
Bense beyni önce gelişmiş bi' fetüs, güneşi görmemiş bi' Venüs
Düzene dönmemiş bi' yüz ve üzeri örtülen bi' suç
Bi' ses bi' ters bi' düz giderken üzdüğüm bütün kadınların şu ahı
Geçtiği vakit biter virüs
Akıl sağlığı kayıplarda bakın halkın ayılmazsan ayıplarlar
Nasıl yandı onca hayat şaşıp kaldık inandık ve kazıklandık
Sorma kafam batıklarda siyahlıkları sırtlandık çok kalamam artık
Eğer buralı olmasaydım yadırgardım
Hayatı yanmış birine kim sorar ki "Çayın var mı?"
Yok mu hiç ifade hakkım?
"Yoksa beni yargılar mı?" diye düşünüp tribe giriyoken kapı çaldı

(Yeah)
Kapı çaldı

(Yeah)
Kapı çaldı


Writer(s): Ekincan Arslan, Fatih Uslu, Hasan Burhan Sarraç
You May Also Like
Hayki & Patron - "PMC Represents The Underground" Sen hâlâ kukla gibi beni eleştir Usta yine rapi verir veriştirir Mcleri yetiştirir Ön yargınız sebepsiz geviş getir Sözüm sadece egoysa gerçekleri anlatamam değiştirin Yalanlarla konuşmam ben hiçbir...
Allâme - "Dark Lord" Burn, yan, parla kör et gir atmosfere Yak, yap tekrar en baştan bozuk enstantene Yara, alcaksın ama unutma yaşar efsaneler Git, üzerine, terketme bu son muharebe Zor değil kurtulmak ezber bozuyorum...
Kezzo, FUAT & Dipnot - "Ele Verdin" Ben nerden geldim bizi martı bıraktımı dersin? Ele versin tüm cahilliği poz sokakta yüzü yere gelsin Güz yerden geldim kezz dertlerin oltası gergin Ele verdin sen bizi kahpece kendini yerlere serdin...
Khontkar - "Tek Tabanca" Kim olduğumu biliyosun ha? Tek tabanca Tek tabanca tu-tu Tek tabanca pu-pu Tek tabanca ku-ku Tek tabanca vu-vu Tek tabanca vrum Tek tabanca vrum vrum Tek tabanca brum Tek tabanca brum brum Tek...
Keişan - "Elmas" (Duman on the track) Elmas gibi, ya, parlıyorum Karanlıkta tek bi' başıma (Ah) Yağmur gibi yağar (Yağar) düşünce bir defa İstemediğin ne varsa birikir kapında (Woo) Elmas gibi, ya, parlıyorum...