"Bu Sabah" şarkı sözleri

"Bu Sabah"
(feat. Sokrat St)

Ah, Bu Sabah
Soko, Şer

[Şanışer:]
Yağmurlara küstüm, nisanlara düştüm bu sabah
Cennetim altım, yıldızlarım üstüm bu sabah
Geri gelirken hasret, beni yerimden azlet bu sabah
Yağmurlara küstüm, nisanlara düştüm bu sabah
Cennetim altım, yıldızlarım üstüm bu sabah
Geri gelirken hasret, beni yerimden azlet bu sabah

Bırak şu doğan güneşi
Uykumda kırlarım var, burası beton
Bıktım elin sırtlanından, itinden
Elim ıslanır yar, mürekkebim ver
Hırslanırlar, yakarım
Yaşanmamış umut dolu yıllarım var
Yazarım da bi' lafım yer etmez akıllarında
Yazarım uyanmamak dileğiyle yarın çünkü kimseye yazamıy'cağım hüzünlü sırlarım var
Kibirle korunan sınırlarım var
Yanarım kimseyi kırmadığımdan
Elimde iki-üç dost, yürürüm hayatımı kırk adımda
Yanımda olurlarsa ne âlâ be
Olmazlarsa da sorun yok
Cebimde sırf canım var
Zaten bu devirde iyi olanı kullanırlar
Eğer sen yardım etmek için eğilirsen oğlum, insanlar fırsat bilip üstüne tırmanırlar
Durduramıyo'sun akacak kanı
Dedi içim "Göle at anahtarı.", yanaşmadım
Dedi "Duyduklarına inanma, bakarak tanı
Tanı ki söyleme umut kokan nakaratları
Yanacak canın."

Yanar canım, yanar
Küser, çeviririm yüzümü dünyaya, ha

Yağmurlara küstüm, nisanlara düştüm bu sabah
Cennetim altım, yıldızlarım üstüm bu sabah
Geri gelirken hasret, beni yerimden azlet bu sabah
Yağmurlara küstüm, nisanlara düştüm bu sabah
Cennetim altım, yıldızlarım üstüm bu sabah
Geri gelirken hasret, beni yerimden azlet bu sabah
Ay, ay

[Sokrat St:]
Bu sabah geçmişimi tıktım bavuluma
Bi' unutkanlık ekledim her adımda
Yanımda bi'kaç tane dost, biri Şer adında
Gri bi' sabah, kangren yarınlar
Üstümde paltom, tren garında
Hatıralar sardı her yanımdan
Nefret işledim şarkının her bar'ına
Ve katıldım defolup da gidenlerin kervanına (Kervanına)
Şimdi gel yanıma
Sırtımda yabancı biri, dert adında
Ben dibe batmak istedim, yer yarılmak
Ama savaşmak zorundayım sonunda canımla, kanımla
Kim kimin tarafında?
İyilik ve kötülüğün arafında 29 yıl geçirdim
Bur'da iyilik maskesi takan binlerce politikacı yaratık var
Kırılmış bi' kolum, kanadım var
İnsanlara sadece zararım var sanki, hal hatır yok
Paha biçemediğiniz huzur benim 20 liralık bi' şarabımda
Biraz tütün ve kağıdımda
Zirve dediğin en fazla iki adımda tırmandığın bi' bok çukuru aslında
Bu yüzden benim zirvem yeraltının altı kat altında

[Şanışer:]
Yağmurlara küstüm, nisanlara düştüm bu sabah
Cennetim altım, yıldızlarım üstüm bu sabah
Geri gelirken hasret, beni yerimden azlet bu sabah
Yağmurlara küstüm, nisanlara düştüm bu sabah
Cennetim altım, yıldızlarım üstüm bu sabah
Geri gelirken hasret, beni yerimden azlet bu sabah
Ay, ay

Peace


Writer(s): Sarp Palaur, Samet Gonullu, Emrah Mentes
You May Also Like
Baneva - "İstiyorum" Yarın sabah uyandığımda hepsi bir şakaydı desen n'olcak Desen n'olcak, de de ben korkmam Çıktım on sekiz yıl önce sanki girmişçesine bir platformdan Çünkü ip atlıyo'm lan bi' decathlon'da İstiyorum...
Gazapizm - "Efkar" Efkar sarmış beni Ben bitmişim kaldım yarım Zalim sapla şu bıçağını kalbime Zehrimi kanayayım Hep sakız olmuşuz Herkesin ağzına düşmüşüm Beladayım Kurşun gibi çarptı hayat yüzüme Gözlerimden önüme...
Tahribad-ı İsyan - "Nooldu?" Hayat saçlarını döktürdü Dikkat çeken sen mi kürkün mü? Burada çamura bulaşmamak mümkün mü? Tabii ki hayır Ne oldu ürktün mü? Uyumayıp sağa sola döndün mü? Yoksa bize de koca kıçını döndün mü? Biz...
Diyar Pala - "Aşık Olmuşum" Nereye baksam dört bir yanımda sorunlarım ve hüzün Beni tek mutlu edecek şey ise senin o tatlı yüzün Zorluklar kavgalar beni çok yıpratıyor Ama sen varsın şu an yanımda bu bana güç veriyor Bırakın...
Contra - "Telkin" Bedenim cehennem içinde üzerim yara bere Bi' gün bile süngümü yere düşüremem ilk günkü gibi savaşırım Buna alışırım Ordumun en ön safına karışıp Çünkü bedenim cehennem içinde üzerim yara bere Bi'...