"Bir Kalp Kırıldığında" şarkı sözleri
"Bir Kalp Kırıldığında"
Bir oyun oynayalım mı?
Herkes açsın kalbini
Oyun oynayalım mı?
Bir oyun oynayalım mı?
Herkes söylesin adını
Oyun oynayalım mı?
Her kalp bir büyük dünya
Ve bir kalp kırıldığında
Hayata dair ne varsa
Üzerinde o dünyanın
Başlar yok olmaya
Bir kalp kırıldığında
Denizler kurur, toprak küser
Denge kalmaz o dünyada
Her kalp kırıldığında
Bir yerlerde yolculuk başlar
Mavi renkten siyahlığa
Her bir kalp kırıldığında
Bir oyun oynayalım mı?
Çocuklar gibi beraber
Oyun oynayalım mı?
Bir oyun oynayalım mı?
Kırmayalım birbirimizi
Oyun oynayalım mı?
Her kalp ayrı bir dünya
Ve bir parça kristal, aynı zamanda
Bir de bilmeyerek değil ama
Bilerek kırılmışsa
Artık acı da duymaz, başlar yok olmaya
Bir kalp kırıldığında
Denizler kurur, toprak küser
Denge kalmaz o dünyada
Her kalp kırıldığında
Yolculuk başlar mavi renkten
Siyahlığa, karanlığa
Her bir kalp kırıldığında
Bir kalp kırıldığında
Denizler kurur, toprak küser
Denge kalmaz o dünyada
Her kalp kırıldığında
Yolculuk başlar mavi renkten
Siyahlığa, karanlığa
Bir kalp kırıldığında
Denizler kurur, toprak küser
Denge kalmaz o dünyada
Her kalp kırıldığında
Yolculuk başlar mavi renkten
Siyahlığa, karanlığa
Her bir kalp kırıldığında
Writer(s): Sebnem Ferah
- AZLyrics
- S
- Şebnem Ferah Lyrics
album:
"Can Kırıkları" (2005)
You May Also Like
Berk Baysal - "Halime Gülüyorum" Yangında kalmış, üşüyorum
Çok uzaklardan geliyorum
Alışamadım gündüz gecenize, kendimi biliyorum
Bulaşamadım kirli elinize, işte gidiyorum
Öylesine darılmam
Böylesine alışmam
Oyun oynuyorsunuz...
Adamlar - "Öyle Normal" Düşüyorum kulbum kırık
Üşüyorum paltom delik
Şairane delilikten sıkıldım
Öyle normal takılıyorum
Çocuk havuzunu terk etmedik
Konuşmadan söyledik hep dan dun
Korku amca pis misafir
Lavaboda,...
Yalın - "Alışmak Zorundayım" Dün hayat durdu benim için
Sanki bugün herşey farklı
Sanki bu ev benim değil
Bu nefes bana zararlı
Alışmaya çalışmak diye bir şey yok
Alışmak zorundayım
Üzülmemek diye bir şey yok
Üzülmem gerek...
Fatma Turgut - "Ben Vardım" Bavulunda taşıdığın
Karanlıktan koptun geldin
Umudun dikenli çiçeğini sana ben verdim
Sahipsiz çığlıkların
Şefkat ister ah bakışların
Canımdan kopardım da
Yarısını sana verdim
Ben vardım hep ben...
Perdenin Ardındakiler - "Bul Bütün Denizleri" Kötü bir ressamım titriyor sağ kolum
Garip bir şairim düşüncelerim kan dolu
Umutsuz insanlar arasında olduğum
Günlerin içinde hüzünlere boğulurum
Bul bütün denizleri koy beni içine
Çabaladıkça...