"Her Şey İnsanlar İçin" şarkı sözleri
"Her Şey İnsanlar İçin"
Çok parçalandım
Parçalandıkça çoğaldım diye inanmazsam
Nasıl yaşarım, nasıl yaşarım
Bir gün daha bitti...
Ama yarın yeni bir gün diye inanmazsam
Nasıl yaşarım, nasıl yaşarım?
Bu da gelir, geçer diye inanmazsam
Nasıl yaşarım, nasıl yaşarım, nasıl yaşarım?
Her şey insanlar için
Görmek, öğrenmek için
Bazen zor da olsa
Her şey insanlar için
Umut doğurmak için
Hayatla seviştim
Her şey insanlar için
Görmek, öğrenmek için
Bazen zor da olsa
Her şey insanlar için
Umut doğurmak için
Hayatla seviştim
Hiçbir şey boşuna yaşanmamıştır diye inanmazsam
Nasıl yaşarım, nasıl yaşarım?
Uyuyordum
Gözüm açıldı, uyandım diye inanmazsam
Nasıl yaşarım, nasıl yaşarım?
Bu da gelir, geçer diye inanmazsam
Nasıl yaşarım, nasıl yaşarım, nasıl yaşarım?
Her şey insanlar için
Görmek, öğrenmek için
Bazen zor da olsa
Her şey insanlar için
Umut doğurmak için
Hayatla seviştim
Her şey insanlar için
Görmek, öğrenmek için
Bazen zor da olsa
Her şey insanlar için
Umut doğurmak için
Hayatla seviştim
Writer(s): Sebnem Ferah
- AZLyrics
- S
- Şebnem Ferah Lyrics
album:
"Kelimeler Yetse" (2003)
You May Also Like
Fatma Turgut - "Sen Diyorum" İşte ben de böyle bir akşamda
Saçımda yeni düşmüş aklarla
Yüzümde hüzünlü bir gülümseme
Sen yine hep sen diyorum
İçimde yarı deli bir ukdeyle
Sen yine hep sen diyorum
"Git!" diyemiyorum
Hep kal ya...
Adamlar - "Geçmişten Kaçılmaz" Bilmezler bilmesinler
Zorla güzellik yakışmaz
Aklıma gelmesinler ama
Geçmişten de kaçılmaz
Çöllerden geçtim durdum da
Kumlar yandı koynumda
Sırlar sırtımda pençe
Geçerdi sen dokununca
Bi hayat var,...
Ufuk Beydemir - "Sevda Gibi" Açıyor ya, bazı geceler sana bir kapı
Gidiyorsun ya, hiç bilmediğin yerlere
Tanıyorsun ya, aslında tanımadığın her şeyi
Kalıyorsun ya, put gibi olduğun yerde
Kaldım bu şehirde
Ne kaçış var ne dönüş...
Madrigal - "İstanbul Hatırası" Gülsem parlamenter bir çoğul zevksizliğe
Bak kırmızı gülden ama artık halkın bu rengi, çok güzel
Bir gören bin dal bulur, sonsuzluğu devran olur
Uslu durursan gün ağaçlar arasında can bulur
Bu son...
Sena Şener - "Sendin Düşmanım" Ne düşman bilir ne kışı sever
Ruhumda cevher, kendim olurdum
Gözlerim kısık, belki de aşık
İçimde bir ışık, derdim olurdun
Git, hadi git, yine git
Yine gitme
Gör ve de bil, bil ki git
Yine gitme...