"Biri Seni Üzer Sense Herkesi" şarkı sözleri
"Biri Seni Üzer Sense Herkesi"
(feat. Yeis Sensura)
[Sehabe:]
Bir gün en sevdiğin gider, gülüşün olup
O unuturken bile düşün onu
Kimse düşünmüyor, düşüyor mu?
Bilmiyorlar baba üşüyorum!
Temiz zannetme her çeşmeyi
Pembe gülücüklerin bir çoğu gerçek değil
Hayatın sert şekliyiz; istemem dert çekmeyi
Ve artık aşık olmak için fazla gerçekçiyim
Sen de gördün, bir baktın sende kalmamış kalp
Yok saymak kolay, vicdan almamışlar
Unutur o, 'uyarmamış da'
Sanki dün omzunda uyanmamış da
Onu hatırlatır kalpte her kesik
Zordur başkasını beğenmesi
Bir gün içinden dersin: "Nerdesin?"
Biri seni üzer sense herkesi...
Onu hatırlatır kalpte her kesik
Zordur başkasını beğenmesi
Bir gün içinden dersin: "Nerdesin?"
Biri seni üzer sense herkesi...
[Yeis Sensura:]
Gülyüzünde tek tek, yine yağmura sarılıp bekle
Güneş burada doğmaz, çünkü karanlık onlar
Nereye gitsen bir yağmur var
Uzaklaş git veya buradan, kurtar kendini
Mutluluk elbet bir yerdedir
Dün akşam biraz içtim
Çünkü hayat plastikten hep
Dert tasa beni biraz itsen
Ya da yer yarılsa ben içine girsem
Onu soranlara onu tarif etmek en zor anlar
Her gün yaşın büyür mutlulukla ters oranda
Başkasının gözünde herkes olmak
Yani birincisin belki, En sonundan!
Kahve fallarında umut aramak yalan
Ve 40 yıldır hatırını taramaktalar
"Çeki düzen verdim, evet baba bak tamam"
Dersin ama yaralar kanamakta bak!
Araya giren tepe ve dağlardır
Belki de en zoru vedalardır
Gözündeki pembe perde dağıl artık
Onlar konuşsa da kulakların sağır artık
Onu hatırlatır kalpte her kesik
Zordur başkasını beğenmesi
Bir gün içinden dersin: "Nerdesin?"
Biri seni üzer sense herkesi...
Onu hatırlatır kalpte her kesik
Zordur başkasını beğenmesi
Bir gün içinden dersin: "Nerdesin?"
Biri seni üzer sense herkesi...
Gülyüzünde tek tek, yine yağmura sarılıp bekle
Güneş burada doğmaz, çünkü karanlık onlar
Nereye gitsen bir yağmur var
Uzaklaş git veya buradan, kurtar kendini
Mutluluk elbet bir yerdedir
Dün akşam biraz içtim
Çünkü hayat plastikten hep
Dert tasa beni biraz itsen
Ya da yer yarılsa ben içine girsem
Gülyüzünde tek tek, yine yağmura sarılıp bekle
Güneş burada doğmaz, çünkü karanlık onlar
Nereye gitsen bir yağmur var
Uzaklaş git veya buradan, kurtar kendini
Mutluluk elbet bir yerdedir
Dün akşam biraz içtim
Çünkü hayat plastikten hep
Dert tasa beni biraz itsen
Ya da yer yarılsa ben içine girsem
Writer(s): Baris Cetin, Mehmet Cetin, Hasim Berk Acercelik
- AZLyrics
- S
- Sehabe Lyrics
You May Also Like
Tahribad-ı İsyan - "Hamam" Sabahın altısı alarm çaldı
Aman kim uyanıcak? Anam bağırdı (Asiiil! Asiieeğğğll!!)
Annecim bu kadarına ne gerek vardı?
Daha yeni yattım zaten uyanıktım
Sabah uyandım, yanımda vardı baş ağrım...
Şanışer - "Efkarım Az Değil II" Efkarım az değil al, beni yar kurtar ne olur
Kadehlerde hep aynı akşamlar
Yağmurlu bi' gece doğmuşum
Dolunaydan hemen sonra
Sıradan bi' evde hane ahalisi küçük bi' kutlama yapmışlar
Rahatsız...
Velet - "Sabahı Bulmaz" “Abi bu tarz yakışmamış”
“Abi şu tarz yakışmamış”
“Abi böyle yapma, böyle söyle”
Diyen arkadaşlarım, kardeşlerim
İçimden geleni yazıyorum ben
Benim içimden o an ne gelirse
Ona göre bi’ müzik bulup...
Anıl Piyancı & DJ Artz - "Bugün Biraz İçtim" Bugün biraz içtim affedersin anne
Söyle, n'apsaydım sarmışken dört tarafımı
Etimi kemirmek isteyen iki otobüs yavşak?
Oh-o her derde inat iyi kafam kıyak, kafam kaynak
Ka-a-a-ynak, kaynak, voh-o-o-o...
Norm Ender - "İhtiyacım Yok" Bu bezmiş hayatların örselenmiş öyküsü
Metropolde dayak yemiş şiirlerin öncüsü
Ve sözcüsü yasaklanmış hicivlerin döngüsü
Memlekette Türkçe Rap mi işte ömür törpüsü
Ne o kuzen yeni düzen marjinal ve...