"Koyudur Karanlığı" şarkı sözleri
"Koyudur Karanlığı"
Koyudur karanlığı gecenin yalnızlığı
Özlenir uzaklarda kalbimin yıldızı
Gözlerin saçların ve diline yakışan küfürler
Ellerin nefesin, dudaklara sığmaz öpücükler
Hangimiz nehirdik, hangimiz yağmur?
Bazen deniz olduk bazense çamur
Süt gibi kahve gibi birbirimize karıştık
Ne film ne masaldık, biz efsane bir aşktık
Ve dipsiz yalnızlığa mahkûm olduk
Sevmedim senden sonra, yok oldum
Hangimiz nehirdik, hangimiz yağmur?
Bazen deniz olduk bazense çamur
Su gibi rakı gibi birbirimize karıştık
Ne acı ne tatlıydık, biz efsane bir aşktık
Ve dipsiz yalnızlığa mahkûm olduk
Sevmedim senden sonra, yok oldum
Ve dipsiz yalnızlığa mahkûm olduk
Sevmedim senden sonra, yok oldum
Ve dipsiz yalnızlığa mahkûm olduk
Sevmedim senden sonra, yok oldum
Hangimiz nehirdik, hangimiz yağmur?
Writer(s): Dogan Duru
- AZLyrics
- S
- Sertab Erener Lyrics
album:
"Ben Yaşarım" (2020)
You May Also Like
Nil Karaibrahimgil - "Hikayenin Peşini Bırakma" Hayat bu
Bazen olur, durur düşer
Yuvarlanır tepetaklak olur
Ayaklarını havada, başını yerde
Kollarını düğüm bulursun
Bazı şeyler noktalanır
Böyle zamanlarda sana söylediğim
O içindeki ateşi...
Sena Şener - "İnsan Gelir İnsan Geçer" Bir muammada buldum kendimi
Bilmediğim elleri aşar bendimi
Dokunur bana, yalnızlığıma
Sıkıca sarar tütününü
Hiç esirgemez kötü sözünü
Dokunur bana, sakladıklarıma
Özenle dokunmuş bir kilim
Uzandım...
mor ve ötesi - "Aşk İçinde" Bugün varsın, yarın yoksun
Kocaman bir çığlık olsun
Benim derdim senin olsun
Bilen bilsin, duyan duysun
Aşk içinde yalan içinde
Tek bir ayna, binbir biçimde
Aşk içinde yalan içinde
Hepsi aynı, hepsi...
Kalben - "Bilmiyor Içim" "Bilmiyor içim, bilmiyor" desem
Duyar mısın?
"Almıyor içim, almıyor neden?"
Diye sorsam
Yalnız kalmak istiyor her zaman
"Bilmiyor içim, bilmiyor" desem
Anlar mısın?
"Almıyor içim, almıyor" desem...
Teoman - "Galata'da Rıhtımda" Gözyaşların kurumuştu
Hem de hiç ağlamadan
Karşılıklı unutmuştuk
Hem de hiç unutmadan
Hep seni hatırlatır
Her cama çarptığında
Sırılsıklamdık yağmurda
Galata'da rıhtımda
"Ne yazık" demiştin
"Sevgi...