"Niin Kuin Sä" lyrics
"Niin Kuin Sä"
Jos eläisin mun unta, sä oisit täällä munkaa
Mut joka aamu mä joudun herää
Siihen, että sä et ookkaa
Ja haluisin unohtaa
Mut en voi, ku tääl ei oo ketään
En saa nukuttuu, ku sua mä ajattelen
Miks sä sanoit, et must välität viel?
Halusin vaa antautua, mut lähit menee
Emmä haluu olla yksin tän tien
Pitää selvittää, et olinko vääräs, vai oliks se sä?
Joka meni mun päähän
Laulan tän vaa siks, et voisit ymmärtää
Jos eläisin mun unta, sä oisit täällä munkaa
Mut joka aamu mä joudun herää
Siihen, että sä et ookkaa
Ja haluisin unohtaa
Mut en voi, ku tääl ei oo ketää
Niin kuin sä
Ei kukaa osaa samal taval pidellä
Ei kukaa korjaa sun jättämii jälkiä
Se minkä taakse jättää, löytää edestä
Ja mä ootan, vaik et palais ikinä
Ikinä, en oo tääl kokenu samanlaist lämpöö, mitä annat
Miks tää meijän kipinä on kadonnu kauas, kauas pois?
Rakkaus ei kysyy lupaa, rakkaus löytää tien
Mut rakkaus on sokeaa, ja mä tiiän sen
Laulan tän vaa siks, et voisit ymmärtää
Jos eläisin mun unta, sä oisit täällä munkaa
Mut joka aamu mä joudun herää
Siihen, että sä et ookkaa
Ja haluisin unohtaa
Mut en voi, ku tääl ei oo ketää
Niin kuin sä
Ei kukaa osaa samal taval pidellä
Ei kukaa korjaa sun jättämii jälkiä
Se minkä taakse jättää, löytää edestä
Ja mä ootan, vaik et palais ikinä
Vaik et palais ikinä
Vaik et palais ikinä
Vaik et palais ikinä
Ja mä ootan, vaik et palais ikinä
- AZLyrics
- S
- SHRTY Lyrics
album:
"Pöydät Kääntyy" (2025)
You May Also Like
Van Hegen & Gettomasa - "Yks Hymy" Yks hymy ja se on siin
Lähetään täält, ootsä valmiin?
Ihan sama kenen kaa tultiin
Se on vaan yks hymy
Ja oot mus kii
Yks hymy ja se on siin
Oot just sitä mitä tarviin
Joten ei puhuta turhii
Se on...
Blacflaco & Cledos - "Vaan Sä" Vaan sä saat iha mitä vaa
Pull up, pull up
Baby, pull uppaa
Me tullaa kovaa, kaikki tunnistaa
Voin tehä sust mu ainoaa
Vaan sä
Joku koputtaa, se on taas mä
Me voidaan lähtee täältä
Ainoo ketä haluun...
ibe - "BLONDINA" Tyttö sä oot diiva, haluut multa kaiken, ei kelpaa mikään muu
Uskottelet ain et en tarvii mitään muuta
Rukoilet sun katseel, et mä sisään tuun, u-uu
Ja sun nimi Blondina, tiedän et oot yksin, etit...
Isac Elliot - "Kävi Miten Kävi" Kämppii stadis en oo käyny niissä kertaakaa
Satoi miljoonii striimei en lähtis vertaamaa
Liksa juoksi jo teinin en lähe stressaamaan
Emmä enää pysty hävii kävi miten kävi
Lasit pääs ja toivon ettei...
Kube - "Ei Tänää" Uh, äh, aye
Normisti antaisin tän slaidaa, joo, mut ei tänää
Yleensä Bob Marleyy vibeen, joo, mut ei tänää
Yleensä aina päällä ykköset, joo, mut ei tänää
Valkoset AF ykköset, joo, mut ei tänää...