"POLI TA VRADIA (ΠΟΛΗ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ)" στίχοι

"POLI TA VRADIA (ΠΟΛΗ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ)"

Καπνίζω και πνίγομαι, μιλάνε τα μάτια, δε θέλω να ανοίγομαι
Δεν ξέρω ποιος άλλος θα έκανε αυτά πού 'χω κάνει για εσένα και θλίβομαι
Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω πού βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, διαλέγω μαζί σου να φύγω, ναι
Καπνίζω και πνίγομαι, μιλάνε τα μάτια, δεν θέλω να ανοίγομαι
Δεν ξέρω ποιος άλλος θα έκανε αυτά πού 'χω κάνει για εσένα και θλίβομαι
Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω που βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, ξεκίνα τ' αμάξι να φύγουμε

Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω που βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, ξεκίνα τ' αμάξι να φύγουμε

Τα σημάδια στο λαιμό της, τα κάνω εγώ
Δεν μου δείχνει τον καρπό της, δε θέλει να δω
Τι συμβαίνει στο μυαλό της, κρατάει κρυφό
Κρύβομαι στο πατρικό της, δεν θέλω να βγω
Δεν με νοιάζει η καλοπέραση, φίλε
Μόνο να ακούς, όσα σου λέω
Όσο αναπνέω δίπλα μείνε
Ένα τσιγάρο, μετά φύγε
Πίνω για να μην είμαι εδώ
Μισό πιχά μες στο ποτό
Μισό λεπτό θέλω, μωρό μου
Τώρα για να ερωτευτώ

Καπνίζω και πνίγομαι, μιλάνε τα μάτια, δε θέλω να ανοίγομαι
Δεν ξέρω ποιος άλλος θα έκανε αυτά πού 'χω κάνει για εσένα και θλίβομαι
Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω πού βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, διαλέγω μαζί σου να φύγω, ναι
Καπνίζω και πνίγομαι, μιλάνε τα μάτια, δεν θέλω να ανοίγομαι
Δεν ξέρω ποιος άλλος θα έκανε αυτά πού 'χω κάνει για εσένα και θλίβομαι
Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω που βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, ξεκίνα τ' αμάξι να φύγουμε

Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω που βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, ξεκίνα τ' αμάξι να φύγουμε

Μη μου μιλάτε για αγάπη, αν ζούσα ξανά δεν θα έμπαινα μες στην παγίδα
Στην καταιγίδα τα φρένα δεν πιάνουνε, κόκκινα μάτια πάνω απ' τη σελίδα
Γράφω για μένα, για σένα, για κείνους τους φίλους και φίλες που ήταν κοντά μου
Μα είναι μαγκιά μου, το στήθος μες στην περηφάνεια, δεν φύγανε από πουστιά μου
Η Αθήνα την νύχτα φοράει κορώνα
Απόψε το βράδυ θα έρθω κοντά σου
Κλείσε τα φώτα να δω την καρδιά σου
Κοίτα τα μάτια, το τέλος φαντάσου
Μα έμεινα μόνος, ο χρόνος παγώνει
Όταν πίνω το μαύρο το stress με διπλώνει
Τά 'κανα, μάνα, πουτάνα, το ξέρω
Απ΄ την αλάνα δεν βγήκαμε ακόμη

Καπνίζω και πνίγομαι, μιλάνε τα μάτια, δε θέλω να ανοίγομαι
Δεν ξέρω ποιος άλλος θα έκανε αυτά πού 'χω κάνει για εσένα και θλίβομαι
Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω πού βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, διαλέγω μαζί σου να φύγω, ναι
Καπνίζω και πνίγομαι, μιλάνε τα μάτια, δεν θέλω να ανοίγομαι
Δεν ξέρω ποιος άλλος θα έκανε αυτά πού 'χω κάνει για εσένα και θλίβομαι
Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω που βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, ξεκίνα τ' αμάξι να φύγουμε

Μου κλείνουν οι σκέψεις τα μάτια, δεν βλέπω που πάω, δεν ξέρω που βρίσκομαι
Η πόλη τα βράδια έχει μονοπάτια, ξεκίνα τ' αμάξι να φύγουμε


You May Also Like
SNIK & TOQUEL - "Kobe" Και όλο λέω θα το κόψω, μα το παίρνω πριν ξαπλώσω Δύο Xannies κάθε μέρα, μα της λέω μια στο τόσο Παίζει beef, θα τον ματώσω Μπει στο σπίτι, θα σκοτώσω Δε φοράμε πινακίδες, στον Θερμαϊκό το όπλο...
Light - "Easy Rider" Easy rider Ναι Με καβαλάει είναι easy rider Τόσο υγρή που όταν μπω Mommy, mommy, mommy νιώθω σαν scuba-diver Στρίβει να πιει, γυμνή έχει χαθεί Σχιστό μάτι σαν να έβαλε eyeliner Hotline bling Βάλ' το...
RACK - "GIORTES (Γιορτές)" BCC γαμώ κάθε MC Από ψωμί και ελιές τώρα bon fillet Ντρεπόμουνα τώρα confident Τότε άδειες ήταν οι κρεμάστρες Εκτιμάω τώρα που 'μαι πάντα fresh Studio είχαμε σε ντουλάπες Τώρα stage γεμάτα με...
Saske - "TO SINITHIZO" Όλη τη ζωή μου ηθέλα να τα καταφέρω Έχω πάνω μου τόσες ουλές που ακόμα θεραπέυω Δωσ μου λίγο χρόνο σου είπα θέλω να ηρεμήσω Όλα αλλάξαν γρήγορα ακόμα το συνηθίζω (Yeah, Yeah, Yeah, Yeah) Όλα αλλάξαν...
Sigma - "ΑΓΑΠΗ (AGAPI)" Φοβάσαι και όλο το βράδυ δεν κοιμάσαι Όταν δεν είμαι εγώ πως το κανείς αυτό Στο έχω ξαναπεί και δεν θυμάσαι Φεύγω και ανησυχώ δεν σε αφήνω λεπτό Γιατί μέσα μου αναμμένη υπάρχει φλόγα Και αν το κάναμε...