"O Mood'um Kalmadı" şarkı sözleri

"O Mood'um Kalmadı"

Gider onlar hep, gidenler ah bi kalamıyolar
Düşsün yoluma yolun bir neden aramıyosan
Bekleyip sustuğum deyip dile yaralıyosa
Neyleyim tuttuğum dilek işe yaramıyosa

Yaşar belki bu beden, bana verse bi neden
Bi karara yönelemem, ne kalamam ne gidemem

Ağladı, yüreğim ağladı
Güvendiğimi duydun; yıktın bütün dağları
Kalmaya bir sebebim var mı ? Baktım, yok hayır !
E ben de durmadım ve çektim gittim dağ bayır !

Komayım hergün hep, napayım ?
Ben fırsat vermedim çok istediniz kovmayı
Anlayamayacaksanız bari hiç sormayın
Güneşle tutulması artık hayli zor ayın

O mood'um kalmadı, belki de sana geç kalışımı çok erken anlattım
Bunun bi sonrası yok derken atlattım, gayrı yeter oldu kendime zor sabrım
Yarım umudum ya sabır, hep kaldım geride ve ileriye zor baktım
Gayrı kal desem de git diyo saplantım, onurun sofrasında şerefi aldattın yazık

Bu evde bi sen, bi ben, bir de kendim
Kendimi sen uğruna kaç kez yendim
Şu holde saatlerce ağlamıştık, dün gibi
Suçsuz olan bendim, bi de sen yeter derdin

Yine de kurşun adres sorarsa sen benimkini ver
Hergün farklı mezardayım, seninki mi dert ?
İnanamıyorum hala, benim mi bu yere düşen gurur ?
İkiye böldüğün kalbimden benim payıma düşen bu mu ?

Bu sana yana yana sarfettiğim his
Ben senin hiç dokunmadan darp ettiğindim
Eğer birgün berbat bi şarkı çıkarsa elimden
Bilki o gün unutmuş ve vazgeçmişimdir

Yokluğun bin parçaya böldü beni
Hasretin tuttu anılar dövdü beni
Birileri şu halimi gördü gelip
Sadece sustum, ve birimiz öldü dedim


Writer(s): Recep Tekir
You May Also Like
Patron - "EV" (Niye girdin rüyama?) Bu ev sensiz bomboş, ya İyice benzedi uzay boşluğuna Satılığa çıkardım aslında ama bırakamadığım onca hatıra Çalmaz artık bur'da doksanlar Görenler der ''Sana n'olmuş ya?'' Ben...
Zehra - "Yaprak Gibi - Bunca Yıl" Bunca yıl sen Yaprak gibi dökül kadehe Uyku gibi dökül gözümden Su gibi yaşa, kar gibi yağ Dağ gibi kaç benden Yaprak gibi dökül kadehe Uyku gibi dökül gözümden Su gibi yaşa, kar gibi yağ Dağ gibi...
Mavi Gri - "Altüst Olmuşum" Nasıl başlarsa Öyle bitermiş aşklar da Yaşım başım olmadan Bildiğim bir tek şey var Unutma Seni benden daha çok Seven asla bulamazsın Bulamazsın her yerde arasan da İnsan sahipsiz kalır ya Anlar o...
Funda Arar - "Boşver" Kaybolurdu gündüz gece Bulamazdım hiç bi' yerde Sormadım ki ner'de kimde? Kalbimi bıraktım orta yerde Vurmasaydın sen de keşke, ah be Kaybolurdu gündüz gece Bulamazdım hiç bi' yerde Sormadım ki...
Defkhan & Velet - "Öte Yol Yok" Günümde değilim (Ey), artık kaldırmıyo' beynim Benim derdim sanat Onların dertleri ben değil, benim fame'im (So fuck that) Yanıldım, affedin, insanım bayım (Bayım) Girmek istediğin de yolun artık...