"Ne Ekmek Ne De Su" şarkı sözleri
"Ne Ekmek Ne De Su"
Uyanıver gökyüzüyle sonsuzluğa
Unutuver hatırlatırsa ellerin
Süzülsün dudaklarından yıllar boyunca
Son bir nefes, acın katlanınca
Bana yoksun, biliyorum
Usul usul eriyorum
Kararıyor gözlerim hep
Yorgunum
Yığılır kalır yüreğim, donuk gözlerinde
Ter atar deniz, geceler indiğinde
Bana yoksun, biliyorum
Usul usul eriyorum
Kararıyor gözlerim hep
Yorgunum
Ne ekmek ne de su
Sensizlik korkusu
İstemem, yeter ki sen
Yanımda ol yeter
Ne ekmek ne de su
Sensizlik korkusu
İstemem, yeter ki sen
Yanımda ol yeter
Uyanıver gökyüzüyle sonsuzluğa
Unutuver hatırlatırsa ellerin
Süzülsün dudaklarından yıllar boyunca
Son bir nefes, acın katlanınca
Bana yoksun, biliyorum
Usul usul eriyorum
Kararıyor gözlerim hep
Yorgunum
Ne ekmek ne de su
Sensizlik korkusu
İstemem, yeter ki sen
Yanımda ol yeter
Ne ekmek ne de su
Sensizlik korkusu
İstemem, yeter ki sen
Yanımda ol yeter
Ne ekmek ne de su
Sensizlik korkusu
İstemem, yeter ki sen
Yanımda ol yeter
Ne ekmek ne de su
Sensizlik korkusu
İstemem, yeter ki sen
Yanımda ol yeter
Ne ekmek ne de su
Sensizlik korkusu
İstemem-
Writer(s): Alper Kerem Erinc, Barlas Esber Erinc, Teoman, Fazli Teoman Yakupoglu, Barlas Erinc
- AZLyrics
- T
- Teoman Lyrics
You May Also Like
Duman - "Köprüaltı" Denizler aştım geliyorum
Bilirsin derdim seninle
Yolumdan döndüm kopuyorum
Bilirsin derdim seninle
Denizler aştım geliyorum
İster eğlen benimle
Yüzünü bi görsem yeter
Yolumuz ayrı biliyorum...
Şebnem Ferah - "Bugün" Bugün resmine dokundum ben, öptüm yine, yine
Zaman, ağır ol, henüz erken, demek için "Güle güle"
Sesini özledim, özledim çok
Haberim yok, durmuş dünya, niye?
Seninle birlikte kaybolanları arıyorum...
Kalben - "Kalp Hanım" Ayıp etmişim, kayıp etmişim
Her güzel şeyi kırıp dökmüşüm
Ben çöpmüşüm, ben çökmüşüm
Denizin bittiği yerde sahil evleri
Ben biterim sen başla ey sevgili
Ey sevgili, ey sevgili
Gittiğimde eşyalar...
Kaan Boşnak - "Yorgunum Ve Ağrılar" Eskimiş, renkli yaz günlerini
Özlemiş gibiyim
Kendimi çok yüksek bir binadan
Atmış da ölmemiş gibiyim
Yorgunum ve ağrılar, kırıklarım var
Eziklerim, çiziklerim
Biraz daha tanısam seni bu gece...
Model - "Yalnızlık Senfonisi" Anladım sonu yok yalnızlığın
Her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan, alışır zamanla
Kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp, yıkılıp...