"Viski Ve Lazanya" şarkı sözleri

"Viski Ve Lazanya"

''Katlanmak için hayata ve yaşadığımız çağa, hezeyanlı şarkılar dinlerim ben.''
Demişti, onları dinlemiştik
Otelin 32. katının balkonundan aşağı bakmıştık, intiharı romantize etmiştik
"Tanıştığımıza sevindim." demişti
Tipim değilsin aslında ama kibar birisin, o hoşuma gitti
Minibarı bitirdik, bi' sürü sigara içtik
Devreye girmiş yangın alarmı
Adamın biri geldi, dedik "Neyse cezası yarın öderiz."
Kız "Hadi gel..." dedi, "...oda servisini suistimal edelim biraz da.'' ''Tamam.'' dedim
Gece 3'te viskiyle lazanya söyledik
İçtik, yedik
Beğenmedi, dedi ki "Parmesanı az, fesleğeni fazla bunun."
"Böyle devam edelim ama sevişmeyelim." dedi
''Olur...'' dedim, ''...benim için fark etmez.''
"Bi' sürü hayalim vardı..." dedi, ''...ama bende iş yok.''
''Belki olurlardı, belki de olmazlardı ama böyle de hiç olmaz diye düşünmezdim
Gençtim ve düşüp duruyo'dum aşk tuzağına
Sadakatimi satıyo'dum bazen, alan yoktu
Vurmasaydım kendimi erkeklere ya da bi' gün alışverişe, bi' gün grup sekse
Belki gerçek olurdu o zaman
O zaman zaten olmasaydı da olurdu.''

Çenem açıldı benim de, dedim ''Delikler olmasaydı ruhumda anlardım belki.''
O zaman insanlar neye ne der, ne düşünür
Neyi sever bilmezdim belki ama neyin var değeri bilirdim
Seyretmeseydim bu kadar yakından her şeyi, kendimi
O zaman anlardım belki
Kanın pompalanmasını, damarlarını, kapakçıkları hissederdim
Şeytan doldurmasaydı içimi kullanışsız bi' et parçasından hâllice olurdum o zaman belki
Belki ürperirdim bi' yağmurun sabahına
Dudaklarım buruşurdu
Ait olurdum bi' yere
Bi' parça olurdu elimde hayattan
Bi' şeyi severdim belki
Ama atışını bile duymuyo' kalbimin kendisi
Ve bi' bakıyorum dere taşmış
Eğer her şey farklı olsaydı yemek değil, gölge arayan bi' köpek olurdum
En azından ''Böyle hiç olmaz.'' diye düşünmezdim
O zaman kırmızı reçeteler, hastane koğuşları da olmazdı belki
Şimdi vardığım yerde sefalet var
Anlıyorum, hayat başka yerde
"Sus!" dedi, "Amma konuştun, kararttın içimi. Seviş benimle." dedi
Duş alışının seslerine uyandım
Çıktı, "Kahve içelim mi?" dedim
"Boş ver." dedi, gitti
Bir iki kere rastladım ona or'da bur'da
Dedim "Bende kalmış, kolyen küpen filan."
"Ara sıra bak onlara..." dedi, "...belki hatırlarsın beni."
Hatırlıyorum onu bazen: Viski ve lazanya
''Parmesanı az, fesleğeni fazla.''


Writer(s): Fazli Teoman Yakupoglu, Safa Hendem
You May Also Like
Madrigal - "Neden Diye Sorma" Yana yakıla hep kendine kızıyorsun Maksadımı aştım diye Delice bir oyuna inat ediyorsun Bilmeden niye Gör bak ikimize ne yapıyorsun Bir rahatla, çok takılma Şimdilik barışalım bir daha ama Yok...
gripin - "Belki Çok Da Şey Yapmamak Lazım" Belki çok da şey yapmamak lazım Vuralım hayatın gelişine Belki biraz da dans etmek lazım Yakalım kafaları bir an önce Kafam şiir, nefesim şair Dönüp duruyorum geniş zamanlarda Umutlar derman,...
Yüksek Sadakat - "Onlar Bizi Dinlerler" Yine yaptı ah zalimin kızı (Aldırma olur böyle şeyler) Bitmiş artık tüm beklentisi (Hayatta oluyor böyle şeyler) Dost kalmakmış en hayırlısı (Her zaman böyle söylerler) Layık değilmiş bana kendisi...
Adamlar - "Öyle Normal" Düşüyorum kulbum kırık Üşüyorum paltom delik Şairane delilikten sıkıldım Öyle normal takılıyorum Çocuk havuzunu terk etmedik Konuşmadan söyledik hep dan dun Korku amca pis misafir Lavaboda,...
Emre Aydın - "Beni Vurup Yerde Bırakma" Beni vurup yerde bırakma Katlanamıyorum hiçbir yokluğuna Beni vurup yerde bırakma İçim bağırdı da ben diyemedim ya Milyon şey var aklımda Gitmeseydin dinlerdin Beni düşün bi' kez de Diye başlamak...