"Viski Ve Lazanya" şarkı sözleri
"Viski Ve Lazanya"
''Katlanmak için hayata ve yaşadığımız çağa, hezeyanlı şarkılar dinlerim ben.''
Demişti, onları dinlemiştik
Otelin 32. katının balkonundan aşağı bakmıştık, intiharı romantize etmiştik
"Tanıştığımıza sevindim." demişti
Tipim değilsin aslında ama kibar birisin, o hoşuma gitti
Minibarı bitirdik, bi' sürü sigara içtik
Devreye girmiş yangın alarmı
Adamın biri geldi, dedik "Neyse cezası yarın öderiz."
Kız "Hadi gel..." dedi, "...oda servisini suistimal edelim biraz da.'' ''Tamam.'' dedim
Gece 3'te viskiyle lazanya söyledik
İçtik, yedik
Beğenmedi, dedi ki "Parmesanı az, fesleğeni fazla bunun."
"Böyle devam edelim ama sevişmeyelim." dedi
''Olur...'' dedim, ''...benim için fark etmez.''
"Bi' sürü hayalim vardı..." dedi, ''...ama bende iş yok.''
''Belki olurlardı, belki de olmazlardı ama böyle de hiç olmaz diye düşünmezdim
Gençtim ve düşüp duruyo'dum aşk tuzağına
Sadakatimi satıyo'dum bazen, alan yoktu
Vurmasaydım kendimi erkeklere ya da bi' gün alışverişe, bi' gün grup sekse
Belki gerçek olurdu o zaman
O zaman zaten olmasaydı da olurdu.''
Çenem açıldı benim de, dedim ''Delikler olmasaydı ruhumda anlardım belki.''
O zaman insanlar neye ne der, ne düşünür
Neyi sever bilmezdim belki ama neyin var değeri bilirdim
Seyretmeseydim bu kadar yakından her şeyi, kendimi
O zaman anlardım belki
Kanın pompalanmasını, damarlarını, kapakçıkları hissederdim
Şeytan doldurmasaydı içimi kullanışsız bi' et parçasından hâllice olurdum o zaman belki
Belki ürperirdim bi' yağmurun sabahına
Dudaklarım buruşurdu
Ait olurdum bi' yere
Bi' parça olurdu elimde hayattan
Bi' şeyi severdim belki
Ama atışını bile duymuyo' kalbimin kendisi
Ve bi' bakıyorum dere taşmış
Eğer her şey farklı olsaydı yemek değil, gölge arayan bi' köpek olurdum
En azından ''Böyle hiç olmaz.'' diye düşünmezdim
O zaman kırmızı reçeteler, hastane koğuşları da olmazdı belki
Şimdi vardığım yerde sefalet var
Anlıyorum, hayat başka yerde
"Sus!" dedi, "Amma konuştun, kararttın içimi. Seviş benimle." dedi
Duş alışının seslerine uyandım
Çıktı, "Kahve içelim mi?" dedim
"Boş ver." dedi, gitti
Bir iki kere rastladım ona or'da bur'da
Dedim "Bende kalmış, kolyen küpen filan."
"Ara sıra bak onlara..." dedi, "...belki hatırlarsın beni."
Hatırlıyorum onu bazen: Viski ve lazanya
''Parmesanı az, fesleğeni fazla.''
Writer(s): Fazli Teoman Yakupoglu, Safa Hendem
- AZLyrics
- T
- Teoman Lyrics
album:
"Gecenin Sonuna Yolculuk" (2021)
You May Also Like
Madrigal - "Neden Diye Sorma" Yana yakıla hep kendine kızıyorsun
Maksadımı aştım diye
Delice bir oyuna inat ediyorsun
Bilmeden niye
Gör bak ikimize ne yapıyorsun
Bir rahatla, çok takılma
Şimdilik barışalım bir daha ama
Yok...
gripin - "Belki Çok Da Şey Yapmamak Lazım" Belki çok da şey yapmamak lazım
Vuralım hayatın gelişine
Belki biraz da dans etmek lazım
Yakalım kafaları bir an önce
Kafam şiir, nefesim şair
Dönüp duruyorum geniş zamanlarda
Umutlar derman,...
Yüksek Sadakat - "Onlar Bizi Dinlerler" Yine yaptı ah zalimin kızı
(Aldırma olur böyle şeyler)
Bitmiş artık tüm beklentisi
(Hayatta oluyor böyle şeyler)
Dost kalmakmış en hayırlısı
(Her zaman böyle söylerler)
Layık değilmiş bana kendisi...
Adamlar - "Öyle Normal" Düşüyorum kulbum kırık
Üşüyorum paltom delik
Şairane delilikten sıkıldım
Öyle normal takılıyorum
Çocuk havuzunu terk etmedik
Konuşmadan söyledik hep dan dun
Korku amca pis misafir
Lavaboda,...
Emre Aydın - "Beni Vurup Yerde Bırakma" Beni vurup yerde bırakma
Katlanamıyorum hiçbir yokluğuna
Beni vurup yerde bırakma
İçim bağırdı da ben diyemedim ya
Milyon şey var aklımda
Gitmeseydin dinlerdin
Beni düşün bi' kez de
Diye başlamak...