"Semester" text

"Semester"

Tio år i gamet jag är still legit
Dags o bring the cars out the dealership
Vill ha mitt, vill ha villan o det är illa kvickt
Jag är Hov på en båt, I'm feeling it
Vindstilla i min chinchilla
Jag har plaques on plaques upp på min hylla
Min villa kommer vara större än din villa
Din villa är ba en inbillad synvilla
Varför så seriös? Torr stämning
Jag har sås om det behövs
Baby girl det ba ös, det ba ös

Rummets elefant står och spelar elegant eller hur?
Är dum i mellannamn dom frågar mig ''är det sant?'' Svär på gud
Borde slå mig ner i en stol, börja skriva en bok, jag har tid
Eller åka på en trip, vi kan hoppa in the whip, du bredvid

En sån där natt om det vore Make-A-Wish
Skulle kvällen vara toppen on my list
Bättre än alla pengar, alla hits
Stänger av mobilen jag behöver inga tips
Vi snackar kontanter, ingen här har swish
Och om du vill ha beef käka shish
I min klick gäller alltid ''mitt är ditt''
Drar o chillar tar en fika at the Ritz
Vad vet du om tio år? O shit vad tiden går
Kolla kontrakten nu - tack till Mats Hidegård
Sen om dom vill oss nå - heads of agreement då
Vi håller det G och så, har sett vad du fått
Och det där är inget att skriva på
Från Fila till filantrop, förtjänat det man tjänat
Men förhandlar den deal man får
Målade tio tår på mi amore
Vi är inget att vila på som silikon

Rummets elefant står och spelar elegant eller hur?
Är dum i mellannamn dom frågar mig ''är det sant?'' Svär på gud
Borde slå mig ner i en stol, börja skriva en bok, jag har tid
Eller åka på en trip, vi kan hoppa in the whip, du bredvid


You May Also Like
Hov1 - "Grät" De säger diamanter är väl bara stenar? Men de skulle aldrig slita mig i hundra delar Säger skiten gör dig dum, det du inhalerar Säger aldrig några saker som jag inte menar Jag har hundrafemtio sorger...
September - "Mikrofonkåt" Eyo jag rimmar på från undergroundnivå Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå Och ja kommer in rullar hårt i stockholmsterräng Det är titeln jag vill åt Jag e, jag e Från Slussen, Hornstull,...
Veronica Maggio - "Sergels Torg" Över plattorna på Sergels torg Där himlen är tung av sorg Jag väntar fast jag redan vet Sänker mitt huvud ned Om du skulle se tillbaks nån gång Har allt gått tillbaks till noll Nu faller regnet över...
Laleh - "Goliat" Vad var det vi sa när vi Sträckte ut våra armar? Vad var det vi sa när vi två Tittade ut ifrån berget? Vad var det vi skrek När drömmar bar oss bortom stan? Åh En dag Ska vi härifrån Vi sa, vi ska...
Victor Leksell - "Nätterna I Göteborg" Springer bort där själv igen Kvart i två från nattklubben Hörde att du följde med nån hem Jag vill veta vart vi står Du la handen i mitt hår Kanske vill du bara spela svår Eller är jag bara ful för...