"Alene på Staden" lyrics
"Alene på Staden"
Nu er jeg alene på Staden
Klokken er 03, står på et tomt tag
Har danset beskidt hele natten
Har danset med tusind, mens jeg tænker på dig
Røgsignaler til dig, ye-ye, ye-ah
Sender signaler til dig
Sender signaler til dig, he-he-he, ye-ah
Røgsignaler til dig
Hopper ind i taxaen med vodka og melon
Bar' kør i cirkler, til min telefon—
Vibrerer over, du sender mig din lokation
Verden er for stram, og jeg' træt af kondom
Nu er jeg alene på Staden
Klokken er 03, står på et tomt tag
Danset beskidt hele natten
Danset med tusind, mens jeg tænker på dig
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa
Og ingen ved, hvad der sker nu
Om vi slutter, før vi starter, eller bli'r boo
Solbriller på, tonet vindue
For mine øjne de' våde, brænder alt inde i igloen
Kender mange folk, men jeg savner karakter
Alt for mange her, ja, de er bare karikeret
Den der klub er et teater - alle imiterer
Alle prøver være noget, de ved, de ikk' er
Nu er jeg alene på Staden
Klokken er 03, står på et tomt tag
Har danset beskidt hele natten
(Danset beskidt hele natten)
Ja, nu er jeg alene på Staden
Klokken er 03, står på et tomt tag
Danset beskidt hele natten
Danset med tusind, mens jeg tænker på dig
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
(Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah
Åh-wa, åh-wa
Åh-wa, åh-wa, ye-a-ah)
Writer(s): Henrik Bryld Wolsing, Tobias Rahim, Arto Louis Alan Eriksen
- AZLyrics
- T
- Tobias Rahim Lyrics
album:
"Når Sjælen Kaster Op" (2022)
You May Also Like
Benny Jamz & Gilli - "Europa Life" All in, fra starten
Money, callin' Det' Europa Life
De ringer kun, når de har brug for mig
De ku' aldrig drømme om at gøre noget for mig
Ud' af al' de ku' ring' til, fortæl' mig, hvorfor mig?
Vroom...
Hans Philip - "Forevt" Hold mig
Kys mig
Og fortæl mig
Du er hos mig
For evigt
Hold mig
Kys mig
Og fortæl mig
Du er hos mig
For evigt
Hold mig
Kys mig
Og fortæl mig
Du er hos mig
For evigt
Hold mig
Kys mig
Og fortæl mig...
Nik & Jay - "Gletscher" Jeg har spillet landet tyndt med mit orkester
Hoppet ind og ud af alverdens fester
Op og ned på diverse lister
Følt mig som en verdens mester
Jeg tog et break, så jeg ku' mærke efter
Har været drevet...
Branco, Artigeardit & Lukas Graham - "GOAL" Jeg ka' husk', da de sagde: "Young Brancs
Ingenting kommer let i det her liv, vi ska' ud, og vi skal ta' det" (Wui)
Hvem sku' ha' troet, her ti år senere
At vi styrer hele showet her, og lever godt...
Phlake - "REM" I put my head in the charger
In a minute imma run outta power
I'm an emotional writer
But I'm never, all alone in nirvana
With adidas on my feet
And The Beatles on the speakers
I'm not going back to...