"¿HAPPY ENDING?" lyrics
"¿HAPPY ENDING?"
Åh min Gud, har du ikk' testet mig nok?
Føler, hver dag er en eksamen, og jeg' træt og fucker op
Ka' ikk' bare få mit bevis; et gram siger: "Gør det godt"
Helt uden at gøre noget, bare trækker vejret så flot
For mit hoved, det larmer i stilhed
Og det' din stilhed, der larmer
Det' din stilhed, der stjæler min ro
Hvornår holder dramaet op? (Dramaet op)
Hvornår holder dramaet op? (Dramaet op)
Tror du på happy ending?
Tror du på dig og mig?
Tror du på happy ending?
Ikk' bare dem [?], næ-nej
Jeg undskylder min kærlighed, den er lidt original
Ka' du lære at ta' den ind, selvom den ikk' er normal?
Ikk' døm mig for min' handlinger; husk, hva' der ligger bag
For jeg prøver hold' fast i det hel', men Herren mistede mit tag
Har været væk mentalt, opført mig helt animalsk
Som et dyr, der jager om natten og glemmer lyset, når det' dag
Har været væk mentalt, jeg prøver at finde tilbage til dig
Hvornår holder dramaet op? (Dramaet op)
Hvornår holder dramaet op? (Dramaet op)
Tror du på happy ending?
Tror du på dig og mig?
Tror du på happy ending?
Ikk' bare dem [?], næ-nej
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
(Jæh-jæh-jæh-jæh)
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
På dig og på mig
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jeg tror, jeg tror
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
Jæh-jæh-jæh-jæh
På dig og på mig
På dig og på mig
På dig og på mig
Tror du på happy ending?
Ikk' på dem, ikk' på dem
[?]
Writer(s): Frederik Tao Nordsoe, Tobias Rahim, Arto Louis Alan Eriksen
- AZLyrics
- T
- Tobias Rahim Lyrics
EP:
"¿HAPPY ENDING?" (2023)
You May Also Like
Gilli - "Romario" Opa mama, der' ikk' nogen som Kiko
Åben op piñata, mami, ven conmigo
Fra Kopenhagen, der' ikk' noget tranquillo
Har ikk' tid til drama, du ka' snak', mi amigo
Opa mama, der' ikk' nogen som Kiko
Åben...
Sivas - "Material Girl" Du kom til mig, og vi to fandt' sammen (Fandt' sammen)
Du passede perfekt ind' i min' arme (Min' arme)
Jeg ga' dig alt hva' du ka' be' om (Be' om)
Men det' som om, du har fået nok-nok-nok Started'...
Rasmus Seebach - "Så Længe Vi Danser" Åh-åh
He-e-i-yeah
Åh-åh-åh
(Jeg, jeg) Jeg sku' ha' sagt undskyld
Men jeg var for stolt og for dum til
At se du blev kold, fuld i et S-tog, jeg sku' væk nu
For jeg' for stædig til at sige, jeg tog...
Bro - "Sydpå" Baby, jeg vil med dig sydpå (Brr-raah)
Vælger du rom eller iskold Tequila?
Ja, nummer ét, den er lidt mer' tranquila
Hvis du' ta'r nummer to, lover jeg, det kilder
Og nummer tre, ja, så bli'r det...
Phlake - "2min" Tell it to my face
I don't need your mails
I want you in person
Show you how I'm mourning
The spell can't be erased
Unless we share this lane
Show me how you're feeling
Dealing with the sore face...