"Wij Zijn Geen Ratten" songtekst
"Wij Zijn Geen Ratten"
Bijna uniek zelfs is de trouwheid, het fanatisme van die Antwerp supporter
That's altijd with Antwerp, if we spelen in Mongolia or in China or waar je speelt, at the end of the world, there is altijd iemand van Antwerp
Het was altijd de beste sfeer, die ik in België meegemaakt heb, omdat het de beste supporters waren
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Heel het land op den Bosuil gericht
Iedereen beeft, stadion boem vol
In welk the Great Old leeft
Ze weten wat gebeuren zal eens 't Rood Wit leger terug in eerste is geïnstalleerd
En al de andere clubs gaan van "Shit man, de beesten zijn er weer"
Huuuaaaaaaar
Links rechts, een kopper
We kappen uit
Een pasje op Pivaljević
En ze roepen goal
Al de anderen wachten rustig af
Hun beurt komt nog
Als Verbiest wakker schiet en het spel ontploft
Zestienduizend man, Antwerp unite
't Rood Wit leger is te been tonight
't Bengaals vuur brandt en begeleidt de zang
Warren Joyce liet ons staan
Maar wij krijgen het niet koud
Zogezegd zouden onze dagen geteld zijn
En zijn we ze kwijt, onze bekendheid
Maar den Antwerp heerst nog altijd over 't stad
Gelijk het ooit was, gelijk het nu is, en dat voor altijd
Dus al die kritiekspuiers niet te vlug
Den Bosuil staat er nog altijd even stug
In eerste happen ze trillend naar lucht
Ze weten het goed wij zijn geen ratten wij komen terug
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn honden uit de hel met een hemels geluk
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn honden uit de hel met een hemels publiek
Tweede time, 't publiek staat warm en wild
De spanning druipt van de tribune op 't veld
Als de spelers nu niet in slaap vallen is het oké
En als de verdediging wat minder klungelt voor een keer
Maar we geloven op winst, we drinken er al eentje op
Och laten liggen, hij is dood
Kom aan, naar voor, legt dat janetten vak het zwijgen op
En shall we sing a song for you
Klaar mannen, nu staan we safe
Argentine for the Red army
Ook tribune 1, 3, staan recht, zingen mee
Rood en wit, RAFC
De winst nabij voor de soldaten in vol ornaat
Al dat rood wit steekt Patrick de ogen uit
Komaan amateur fluit ons dat laatste signaal
Dan laten we nog eens zien hoe wij feesten op den Bosuil
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn honden uit de hel met een hemels geluk
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn honden uit de hel met een hemels publiek
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn geen ratten
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn honden uit de hel met een hemels publiek
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Wij zijn geen ratten, wij komen terug
Writer(s): Johannes Faes
- AZLyrics
- T
- Tourist LeMC Lyrics
album:
"Antwerps Testament" (2013)
You May Also Like
Joost - "Bus Gemist" Ik heb de bus gemist
Ik had me weer eens in de tijd vergist
Was onderweg naar een nieuwe bitch
Maar helaas heb ik de bus gemist
One, two, three
Ik heb de bus gemist
Ik had me weer eens in de tijd...
Zwangere Guy - "Gorik Pt. 1" Ik hoor ze roepen ja de Guy die is ni zo gewoon
Was alles simpel, hoorde ik geen stemmen in mijn hoofd
Verleden weggesmoord
Mijzelf 1 zaak beloofd
Ik ga ni terug naar al die dagen zonder fucking...
Suzan & Freek - "Iemand Van Vroeger" Ik dacht al: daar ben jij, maar ik kon je niet goed zien
Heel wat meegemaakt, toen een jaar of zeventien
Nooit te dichtbij, toch samen opgegroeid
Ben blij om te zien hoe jij nu bloeit
Oh-oh-oh,...
Kraantje Pappie - "Wat Nou Als Het Lukt" Deze is voor de prachtigste moeder op de hele aarde
Jeah, ik weet nog dat je zei
''Het is leuk dat je rapt
Maar hou het voor erbij
Doe het voor de gein
Want er zijn er 100 zoals jij
Dus het lijkt me...
Ali B - "Het Leven Van De Straat" Het leven dat we leven is het leven van de straat
Macht en geld is waar het leven over gaat
Wie geeft je liefde en wie geeft je haat
Wie wordt je vijand en wie wordt je maat
Het leven dat we leven...