"aldri fornøyd" lyrics
Flus & Vinni Lyrics
"aldri fornøyd"
(feat. Tshawe)
[Vinni:]
Vi blir aldri fornøyd, aldri fornøyd
Så vi faller for løgn, faller for løgn
Så blir vi bare støy, bare støy
For er jeg aldri fornøyd, aldri fornøyd
Det som ikke fins, det er alt vi ber om
Og det som ikke synes, det er alt vi ser på
Nesten ingenting som er sant lenger mer nå
Reflekterer lys, men det er ingen som ser oss
Desperate liv som en sang ingen synger
Defekte gatelys på en dag som forsvinner
Ekstra batteri men det er ingen som ringer
Vi blir aldri fornøyd, aldri fornøyd
Så vi faller for løgn, faller for løgn
Så blir vi bare støy, bare støy
For er jeg aldri fornøyd, aldri fornøyd
[Tshawe:]
Hør a, ja
Det var en tid innen jeg trengte no' spenn
Trengte mere og lett å se det på'n
De fighta etter liv, dere fåkke fri helse
Det æ'kke et liv du kan se det på han
Men vi ber for, det æ'kke visdom er for kjipe
Lett å skru av deling, glemmer at dem leker gjemsel
Lett å få på bind for øya, fester på no' lenker
Lett å slippe å tenke, lett å si vi venter
De vi'kke ta ansvaret for den shitten baba slengte
Men vi'kke henge med meg som ansvaret ditt var enklere
De vi'kke la meg slippe, den typen kalles fremmed
De skriker og de river alt i stykker så det brenner
[Vinni:]
Jeg lever i mine drømmer, og drømmer om mine dager
Og prøver å starte bønden med MF for de som taper
Men vil ikke gi tilbake de tinga jeg har skapere
Brenner tjue laken på laken, jeg sover nakene
Jeg lever i et palass
Som blir så tomt når alle går
Ekkoet som slår, bare lyden av meg selv fra i går
Vi blir aldri fornøyd, aldri fornøyd
Så vi faller for løgn, faller for løgn
Så blir vi bare støy, bare støy
For er jeg aldri fornøyd, aldri fornøyd
Vi blir aldri fornøyd, aldri fornøyd
Så vi faller for løgn, faller for løgn
Så blir vi bare støy, bare støy
For er jeg aldri fornøyd, aldri fornøyd
- AZLyrics
- V
- Vinni Lyrics
album:
"tanker blir ting" (2023)
You May Also Like
Sondre Justad - "Befri Mæ" Som om æ oppsøk motstand
Som om æ ubevisst vil fremprovoser
Nåkka i mæ, nåkka gammelt
Nåkka æ ikke har blitt ferdig med
Som om æ gjør det gang på gang
Og må få løst opp i alle trådan
For å forstå...
Ramón - "17.mai" Jeg så dette komme den natta til 17.mai
Champagne i glasset, for jeg trodde tinga skulle ordne seg
Plis ikke tro han, tro meg, tror jeg er blitt gal
For ingen som så dette komme denne natta til...
Emma Steinbakken - "Show Me" You are the one that I dream of
The one I wish I had
And I keep on looking for weak sides
But I can't find one, no
Not a single one
Tell me why I can't love you
Oh, tell me why I can't love you...
Ylvis & Kjartan Lauritzen - "SKAOL SKADLE" Gi meg micen, la meg sputta
Rim so rima som frontrutta
Pao ein brannbil inn I bale
Her e da hardt og ilt og før gale
Når teddy kvikk e pao ciderproduksjon
Og da spruta bade beats I kver einste...
Cezinando - "De Miserable" Jeg tror jeg er en slags betaversjon
Av en ny type sosial reproduksjon
Jeg har et nytt syn på livet
Det er som om jeg lever det i tredjeperson
Har det mening eller visjon
Det spørs litt på...