"Ne Var" şarkı sözleri
"Ne Var"
Kimseyle bir aşk için dövüşemem
Gururumu yerlere düşüremem
Fikir ayrılıklarımız çok fark eder
Çok sorun yaşayan aşk çok acı çeker
Ne olmuş seviştiysek, günlerce görüştüysek?
Delice sevsen ne yazar? İhanet aşkı bozar
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Eskide kaldı o aptal
Aşk yenilenmezse bay bay
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Eskide kaldı o aptal
Aşk yenilenmezse bay bay
Tanıştık, heyecanlıydık ve çok hızlı
Tenimiz uydu, ruhlar uyumadı
Olmayınca olmuyor, görüyorum
Aşk bu değil, mutluluklar diliyorum
Ne olmuş seviştiysek, günlerce görüştüysek?
Delice sevsen ne yazar? İhanet aşkı bozar
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Eskide kaldı o aptal
Aşk yenilenmezse bay bay
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Eskide kaldı o aptal
Aşk yenilenmezse bay bay
(Ne var, ne var?)
(Ne var, ne var?)
(Ne var, ne var?)
(Ne var, ne var?)
(Ne var, ne var?)
(Ne var, ne var?)
(Ne var, ne var?)
(Ne var, ne var?)
Ne olmuş seviştiysek, günlerce görüştüysek?
Delice sevsen ne yazar? İhanet aşkı bozar
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Eskide kaldı o aptal
Aşk yenilenmezse bay bay
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Ne var, ne var, ne var, ne var?
Eskide kaldı o aptal
Aşk yenilenmezse bay bay
Writer(s): Yildiz Tilbe
- AZLyrics
- Y
- Yıldız Tilbe Lyrics
album:
"Hastayım Sana" (2010)
You May Also Like
Nazan Öncel - "El Kızı" Acılar acıları kovaladı
Bir yanım ötekini oyaladı
Benim dertlerle kan bağım mı var?
Hayat beni güzel ağırlamadı
Unutmanın bir yolunu bulmadım zannet
Evlere kapanıp ağladım farz et
Beni çok aldattın,...
Kalben - "Kalp Hanım" Ayıp etmişim, kayıp etmişim
Her güzel şeyi kırıp dökmüşüm
Ben çöpmüşüm, ben çökmüşüm
Denizin bittiği yerde sahil evleri
Ben biterim sen başla ey sevgili
Ey sevgili, ey sevgili
Gittiğimde eşyalar...
Sertab Erener - "Yanarım" Ne olur aç kapıyı
Yine tat yüreğim acıyı
Yenildik mi biz maziye?
Aç kapıyı
Darıldık kendimize ucu yanmış resmimize
Kaybolan ümidimize, gençliğimize
Yanarım yanarım, gün geçer yanarım
Ah gecelerin...
Yüzyüzeyken Konuşuruz - "Tutun Sen Bana" Bu dünyanın dengesi yok
Henüz bir doğrusu eğrisi yok
Tutun sen bana, vallahi yerimden oynamam
Nasıl böyle koptuk biz
Neden küstük, niye sustuk hiç
Acır da yaram, vallahi yerimden oynamam
Bir kere...
Tuğkan - "Seni Çok Özlüyorum" Tanıyamıyorum kendimi
Bi' şekilde seni özlerken buluyorum
Bakarken öyle bazen uzaklara
Uzaklarda çizili anılarım
Bi' otel odasında
Sert bi' sigara, bi' de ısınmış bira
Öyle boktan işte bazen
Keşke...