"hund i en lejlighed" lyrics
"hund i en lejlighed"
Går i cirkler om mig selv
Hvornår mon du kommer hjem
For din sofa provokerer mig
Det er løbetid så jeg markerer mig
Husk det er din egen skyld
Uh for jeg kan ikke være herinde
Og du tog bare afsted (uuuuuh)
(Jeg') ved, du bliver sur
Men hvad havde du regnet med?
Jeg' en hund i en lejlighed
Min vandflaske er tom
Ingen hundekiks på lommen
Så smagen af sko behager mig
Vil ha' en arbejdsløs ejer der aer mig
Får du dårlig samvittighed?
Uh for jeg kan ikke være herinde
Og du tog bare afsted (uuuuuh)
(Jeg') ved, du bliver sur
Men hvad havde du regnet med?
Jeg' en hund i en lejlighed
Hvis jeg boede på landet
Åh jeg kan se det for mig
Selv når jeg er i snor i parken
Er jeg mere end glad
Men jeg er en hund i en lejlighed
Jeg ser rødt på alt herinde
Men den her hund er farveblind
Og jeg gør helt inde fra hjertet af
Du kan godt forvente en naboklage
Går i cirkler om mig selv
Uh for jeg kan ikke være herinde
Og du tog bare afsted (uuuuuh)
(Jeg') ved, du bliver sur
Men hvad havde du regnet med?
Jeg' en hund i en lejlighed
Hvis jeg boede på landet, åh jeg kan se det for mig
Selv når jeg er i snor i parken er jeg mere end glad
Men jeg er en hund i en lejlighed
Writer(s): Andreas Dyre Odbjerg, Daniel Thorup, Rune Borup, Thor N?rgaard, Mads W M?ller, Mads Julius Dyrst
- AZLyrics
- A
- andreas odbjerg Lyrics
album:
"un hommage" (2024)
You May Also Like
Rasmus Seebach - "Lidt I Fem" Ingen tämmer mig som du gör
Alle ved at du kan sno mig om dit lillefinger
I starten var vi to vilde dyr,
Nu 'der lukket, slukket
Og jeg savner det
Klokken var lidt i fem
Og jeg gad ik tag hjem...
Gobs - "Allerede Ramt" Vent lige
Alle problemer, jeg har, dem magter jeg ikk' forklare
For jeg' kun herinde
Fordi jeg ved, natten bli'r lang, og nu' jeg allerede ramt
Du har ikk' set mig i en uge
Jeg' på floor, jeg...
Tobias Rahim - "Alene på Staden" Nu er jeg alene på Staden
Klokken er 03, står på et tomt tag
Har danset beskidt hele natten
Har danset med tusind, mens jeg tænker på dig
Røgsignaler til dig, ye-ye, ye-ah
Sender signaler til dig...
KESI - "Hjem/Videre" Fy for den lede, mand
Det' rigtig ved at være sommer, hva'?
Ay
Yeah
(Ay)
Drejer min arm og ser på klokken
Det' vist tid til en lille kold en
Ikk' fra Irland, men gi' mig doblin'
Stop på tanken, vi'...
Ukendt Kunstner - "For Livet" Yeah, åh life, ikk' nogen dans på roser, så snart, jeg har fået
Hva' jeg vil ha', er det ikk' helt længer' det, jeg har brug for
Jeg prøver bare at lave en dæmning, jeg prøver på at standse psykosen...