"Bløde For Dig" lyrics
"Bløde For Dig"
Hvis bar' du vidst', hva' det betød for mig
Så havde du aldrig været i tvivl
Mit hjerte det vil altid bløde for dig
Og jeg vil altid kæmp' for det, aldrig kig' tilbage
Siger, jeg vil altid tænk' på det, aldrig miss' en dag
Jeg vil altid løbe for det, jeg vil smide det hele
Jeg vil' endda dø for det, hver en lille del
Gisper efter vejret, plejer bli' til klokken mange
Det syrer i min' arme, Sekker lægger vægt på stangen
Det stikker i min' ben, Isam vågned' klokken fem
De' bange for jeg ikk' kommer, jeg' lige kommet til mig selv
Brusebadet er koldt, ska' ha' blodet rundt i kroppen
Ska' ha' energien tilbage, og der' ikk' kaffe ned' i koppen
Det' kun mig mod mig selv, brormand, vi' de største enemies
Men kroppen gi'r ikk' op, brormand, den har muscle memory
Og hovedet vil ikk' stop' med at hele tiden mind' mig om
At alting ville være anderledes, hvis jeg ku' gøre det om
Jeg' på skylderen, det' hos salsa, jeg arbejder på overtid
Ledt' efter mirakler, miraklet var at jeg overleved'
Siger, miraklet var, at jeg kom igennem
Sommeren den gik hurtigt, der' allerede blevet lidt koldt igen
Men det passer mig egentlig fint
Så har jeg tid til at lede efter en frisk energi
Siger—
Hvis bar' du vidst', hva' det betød for mig
Så havde du aldrig været i tvivl
Mit hjerte det vil altid bløde for dig
Og jeg vil altid kæmp' for det, aldrig kig' tilbage
Siger, jeg vil altid tænk' på det, aldrig miss' en dag
Jeg vil altid løbe for det, jeg vil smide det hele
Jeg vil' endda dø for det, hver en lille del (For det, hver en lille del)
Ligger telefonen her om aftenen, det' på tide
Jeg slukker vibrationen, og jeg slukker også lyden
Michael Jackson, Dirty Diana – mig og sønnike danser
Han har lært hele teksten, næsten
Og det der' det bedste ved det, er tavlen er ren hos ham
Der' ikk' nogen regel hos ham
Der' ikk' nogen fordomme, og der' ikk' et greb på mig
Den følelse ku' jeg ærligt godt bli' vant til
Det føles så rigtigt, det føles uvanskeligt
Og hvis du bare vidst' hvor meget, det her det betød
Så havde du aldrig været i tvivl
Al' de ting jeg holdt' nede, er endelig kommet til overfladen
Jeg forstår din sorg og vrede
Jeg forstår det' svært at glemme, al' de ting du går har med
Beskylderen, det' hos salsa, jeg arbejder på overtid
Ledt' efter mirakler, miraklet var, at jeg overleved'
Siger, miraklet var, vi kom sammen igennem
Vinteren den var lang, det' så fedt, at der' blevet lidt varmt igen
For det passer mig helt perfekt
Så har jeg lys til at skelne mellem det falske og det ægt'
Hvis bar' du vidst', hva' det betød for mig (Vidst' hva' det betød for mig)
Så havde du aldrig været i tvivl (Så havde du aldrig været i tvivl)
Mit hjerte det vil altid bløde for dig (Det vil altid bløde for dig)
Og jeg vil altid kæmp' for det, aldrig kig' tilbage
Siger, jeg vil altid tænk' på det, aldrig miss' en dag
Jeg vil altid løbe for det, jeg vil smide det hele
Jeg vil' endda dø for det, hver en lille del (For det, hver en lille del)
Hvis bar' du vidst' hva', det betød for mig (Vidst' hva' det betød for mig)
Så havde du aldrig været i tvivl (Så havde du aldrig været i tvivl)
Mit hjerte det vil altid bløde for dig (Det vil altid bløde for dig)
Og jeg vil altid kæmp' for det, aldrig kig' tilbage
Siger, jeg vil altid tænk' på det, aldrig miss' en dag
Jeg vil altid løbe for det, jeg vil smide det hele
Jeg vil' endda dø for det, hver en lille del
- AZLyrics
- A
- Artigeardit Lyrics
album:
"Den Lange Vej" (2026)
You May Also Like
Ukendt Kunstner - "Soma" Ligesom en junkie i et fixerum
Pludselig føler jeg mig ikk' så tung
Men jeg er da ligeglad med, hva' de siger
Jeg finder altid noget bedre
Ligesom risten i din mixerbak'
Pludselig føles det her ikk'...
Sivas - "b l o d p å m i n e h æ n d e r" Uh, yeah
Tilgi' mig, jeg har blod på min' hænder
Kære Gud, jeg har blod på min' hænder
Tilgi' mig, jeg har blod på min' hænder, jeg sagde–
Jeg har blod på min' hænder
Jeg var ung, har kørt narko...
Carmon - "Northside Rodeo" (Iya-iya-yo)
Herude, prøver at malk' den
Det går "iya-iya-yo" (Iya-iya-yo)
Jeg' i Paris i nogle Chrome Heart jeans
Og nogle VVS-rocks, let's go (Yeah, yeah)
Rolls-Royce med nogle stjerner i loftet...
ICEKIID & Blæst - "ER VI OKAY?" Er vi okay, åh?
For nu skændes vi igen
Men måske' det bare ikk' vores dag, åh
Vi' for ens til at enes, det' et kæmpe problem, na-na
Så'n er det måske bare
Er vi okay, åh?
Okay, ah
Okay, okay, okay...
Suspekt - "Tænker Ik På Andre" Du er smuk i solen
Med din hånd i ærmet
Jeg kan slet ikke falde ned
Det går ikke ubemærket hen
For jeg har minder
På mine kinder
Du gør de forsvinder
Ja du gør de forsvinder
Åh åh åhh, åh åh åhhh
Du...