"Hvis Væggene Kunne Tale" lyrics

Artigeardit & ozzy Lyrics

"Hvis Væggene Kunne Tale"

Prøver at læg' alt det pinende bag mig
Jeg har så mange sigende vaner
Men det' sikkert bare bedst I ikk' aner
Hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale
Der' ingen, der ka' skrive før de læser
Og vinden ka' ikk' snak', når den blæser
Men det' sikkert for det bedste, ærligt talt
For hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale

Hvis bare de her vægge de ku' tale, det har jeg svært ved at tro
For jeg har siddet her et par dage nu, det' bare vand under broen
Jeg vil ikk' ud, jeg vil ikk' tale, jeg vil ikk' ta' noget fra nogen
Men de vil ta' noget fra mig, de vil alle malke min ko
De vil under huden på mig, de vil ind i mit hoved
Men de her hemmeligheder, de' meget bedre gemt end I troede
Siden at væggen ikk' er levende, og den ikke ka' tale
Så har jeg intet at tabe, så har jeg mit på det rene

Og det var slet ikk' det vi aftalte
Går bag om ryggen på mig; bagtale
Det' der ikk' nogen, der får gavn af
Så' det godt, at I slet ikk' kender til slagplanen

Prøver at læg' alt det pinende bag mig
Jeg har så mange sigende vaner
Men det' sikkert bare bedst I ikk' aner
Hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale
Der' ingen, der ka' skrive før de læser
Og vinden ka' ikk' snak', når den blæser
Men det' sikkert for det bedste, ærligt talt
For hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale

(Væggene, væggene de ku' tale)
(Ja, væggene, væggene de ku' tale)
(Alle væggene, væggene de ku' tale)
Hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale

Yeah, hvis de her vægge de ku' tale
Ville de nok sige, det der liv ender galt
Sige du burde slap' af; prøve at leve lidt normalt
Spar på dig selv, få noget ro i din sjæl, ja
Men væggen taler ikk' et ord
Stilheden larmer mere, end folk de går, og tror
Så koldsveden løber, gør jeg ikk' ka' falde i søvn
Og sandheden er, at jeg for længst er kørt af sporet
Yeah-yeah-yeah-yeah
Folk de ved ikk', hva' mine øjne har set
Jeg fortryder stadig mange af alle de ting der sket'
Men alle har hemmeligheder gemte bag det pæne tapet
Så bare så længe at de her vægge ikk' ka' tale er det fint, woah

Så meget jeg prøver at glemme
At jeg ved, at jeg burde ta' hjem
At jeg ikk' ka' være helt normal selv
Men det går vel, så længe at jeg prøver

Prøver at læg' alt det pinende bag mig
Jeg har så mange sigende vaner
Men det' sikkert bare bedst I ikk' aner
Hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale
Der' ingen, der ka' skrive før de læser
Og vinden ka' ikk' snak', når den blæser
Men det' sikkert for det bedste, ærligt talt
For hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale

(Væggene, væggene de ku' tale)
(Ja, væggene, væggene de ku' tale)
(Alle væggene, væggene de ku' tale)
Hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale
(Væggene, væggene de ku' tale)
(Ja, væggene, væggene de ku' tale)
(Alle væggene, væggene de ku' tale)
Hvis bare de her vægge de ku' tale, de her vægge de ku' tale


You May Also Like
KESI - "Elefanter" Men så kom i morgen – fortæl mig, hvem der ska' stoppes nu Hurtigere end min skygge, bevæger mig ligesom Lucky Luke Også IRL laver vi W-W-W Nonchalant og høj i hatten som en kokkehue Når livet gi'r...
Sivas - "Sidste Timer" La' vær med at tænk på i morgen, okay? Jeg prøver bar' at sige du ska' bli' her Du ku' ta' en drink med mig lige her Ryge en juu med mig lige her Mener bar', du ka' bar' føl' dig fri lige her La'...
Carmon & Omar - "Planet" Oochie Sæt den i sport og bounce gennem København midt om natten Hva' der sker, tager jeg med i graven Ka' ikk' fanges, vi' på en helt anden planet Syv om morgenen, vi cruiser i en drop-top Og...
Ukendt Kunstner - "Soma" Ligesom en junkie i et fixerum Pludselig føler jeg mig ikk' så tung Men jeg er da ligeglad med, hva' de siger Jeg finder altid noget bedre Ligesom risten i din mixerbak' Pludselig føles det her ikk'...
Noah Carter - "Kom & Gik" Sommer kom og gik alt for hurtigt igen Stadig ka' vi se tilbage og sige: "Vi gjorde det igen" Jeg ved ikk' præcist, hvor mit hoved, det var henne Men jeg var allermest glad, da jeg boede i din seng...