"Parakato (Παρακάτω)" στίχοι
"Parakato (Παρακάτω)"
Βγαίνω μια βόλτα με τα πόδια (ah)
Έτσι κι αλλιώς πατούσα πάντοτε στα πόδια μου
Ο κόσμος είναι μόνο λόγια (wow)
Γι' αυτό διαφερουνε τα λόγια μου
Είμαστε μονάχοι
Και κάτι μέρες σαν κι αυτές με τρώει ο φόβος μου
Σε θέλω δίπλα μου στη μάχη
Υπάρχουν τέρατα που δε νικάω μόνος μου
Η δικιά μου με ρωτάει για τα νέα μου κομμάτια
Παρ' ολ' αυτά, κανένα δε θα μπει στ' ακουστικά της
Την πρώην μου φαντάζομαι με δάκρυα στα μάτια
Άλλο ένα CD που δε θα ακούσει τ' όνομά της
Έχω στο μυαλό μου πώς να πάρουμε το επίδομα
Έχω δυο αδερφές σε φροντιστήρια
Η μάνα μου ρωτάει για τα δίδακτρα
Της είπα πως αν πάει καλά ο δίσκος θα τα πλήρωνα
Φίλοι μαλακώνουν τον χειμώνα
Λένε ότι δεν πρέπει να τα βγάζω όλα στη φόρα
Μα είναι πάντα εκεί με ένα κρασί και μια βοήθεια
Γιατί το μόνο που μας έμεινε είν' η αλήθεια
Τα 'πα με έναν φίλο το Σάββατο
Μου 'λεγε πως έχει πιάσει πάτο
Του λεγα να μην το βάλει κάτω
Γύρισε και ρώτησε πού πάμε
Και του 'πα «Πάμε παρακάτω», hey, wow, είπα «Πάμε παρακάτω», είπα «Πάμε παρακάτω», hey, wow
Αν γεννήθηκες στον βάλτο, είπα «Πάμε παρακάτω»(ναι, ναι, ναι)
Έχω μάθει ότι τίποτα δεν έρχεται στο πιάτο (τίποτα)
Αλλά μην το βάζεις κάτω (είπα μην το βάζεις κάτω)
Και του 'πα «Πάμε παρακάτω», hey, wow, είπα «Πάμε παρακάτω», είπα «Πάμε παρακάτω», hey, wow
Αν γεννήθηκες στον βάλτο, είπα «Πάμε παρακάτω»(ναι, ναι, ναι)
Έχω μάθει ότι τίποτα δεν έρχεται στο πιάτο (τίποτα)
Αλλά μην το βάζεις κάτω (είπα μην το βάζεις κάτω)
Το 2006 ο πατέρας μου πουλάει το Daewoo για να αγοράσει ένα αμάξι ακριβό
Υπήρχαν μέρες που δεν είχε για βενζίνη αλλά πάει με τα πόδια, δε θέλει να πουληθώ
Στο σπίτι μου με ξυπνούσανε με αγάπη
Όταν έκανα τον καναπέ κρεβάτι
Γι' αυτό ποτέ δε ζήτησα για κάτι
Γιατί το υπόγειο σου για κάποιον είναι παλάτι
Κάθε μέρα μπαίνω στο αστικό
Με κοιτάνε με το στόμα ανοιχτό
Δε δίνω συνεντεύξεις, δε γουστάρω τον φακό
Απαντώ τις ερωτήσεις στο κοινό
Έχω σεβασμό σ' αυτούς που αξίζουν
Γι' αυτό κανένας δε μου 'πε «Άντε γαμήσου»
Λέω ο, τι σκέφτεσαι, γι' αυτό είμαι μαζί σου
Να το θυμάσαι, είμ' η φωνή σου, πάμε
Δισκογραφικές έχουνε πλάνο
Θέλουν να με πείσουνε για τα λεφτά που χάνω
Ο, τι θέλω λέω, φίλε, ο, τι θέλω κάνω
Να 'μαι ειλικρινής, ήρθα μόνο για να rapάρω
Όλα έχουν αλλάξει, φίλε, δεν ακούω λέξη
Τίποτα δεν ξέρω, τίποτα δεν έχει σχέση
Έτσι που κατέντησε η φάση δε μ' αρέσει
Δεν το νιώθω έτσι, δεν το έχω ζήσει έτσι
Ήμουνα στην κόλαση, δεν ήξερα πού πάω
Βλέπω τον παράδεισο σε ματιά που κοιτάω
Βρήκα ένα ποτήρι και δυό ωμούς να κρατάω
Αυτά τα πράγματα μετράω
Ήμουνα στην κόλαση, δεν ήξερα πού πάω
Κάτι τέτοια βλέπω κάτι ώρες που κοιμάμαι
Γύρω μου κανένας, άρα μόνος μου ρωτάω
Και ρώτησα πού πάμε
Και του 'πα «Πάμε παρακάτω», hey, wow, είπα «Πάμε παρακάτω», είπα «Πάμε παρακάτω», hey, wow
Αν γεννήθηκες στον βάλτο, είπα «Πάμε παρακάτω»(ναι, ναι, ναι)
Έχω μάθει ότι τίποτα δεν έρχεται στο πιάτο (τίποτα)
Αλλά μην το βάζεις κάτω (είπα μην το βάζεις κάτω)
Και του 'πα «Πάμε παρακάτω», hey, wow, είπα «Πάμε παρακάτω», είπα «Πάμε παρακάτω», hey, wow
Αν γεννήθηκες στον βάλτο, είπα «Πάμε παρακάτω»(ναι, ναι, ναι)
Έχω μάθει ότι τίποτα δεν έρχεται στο πιάτο (τίποτα)
Αλλά μην το βάζεις κάτω (είπα μην το βάζεις κάτω)
- AZLyrics
- B
- Bloody Hawk Lyrics
album:
"1 Evro (1 Ευρώ)" (2019)
You May Also Like
Mente Fuerte - "Pou Pas" Πες μου απόψε που πας γιατί δεν απαντάς
Ποιόν στα μάτια κοιτάς και σκέφτεσαι εμένα
Πόσο πονάει που δε μ' ακουμπάς
Πες μου απόψε που πας γιατί δεν απαντάς
Ποιόν στα μάτια κοιτάς και σκέφτεσαι εμένα...
Above The Hood - "Matomeni Mesogios" Κάπου ΄κει
Uh, heh, ναι
Και όταν δεν μου βγαίνει στίχος, όταν δεν με παίρνει ο ύπνος
Η ζωή μου ένας μύθος
Γυρίζουν όλα γύρο μου σαν την υδρόγειο, απ' τα αστέρια ως ισόγειο, ματωμένη μεσόγειος
Ah, η...
Oge, Snik & Strat - "OLE" I just bought a coupe just to flex on you
Βαράν' οι κόφτες στα κοντέρ (ole-ole-ole)
Το πέταλο σηκώσαμε (ole-ole-ole)
Θα γίνεις ένα με το δρόμο (ole-ole-ole)
Δε θα σε σώσουν τα κονέ (δε θα σε σώσουν...
Saske - "LATHOS STIGMI" Λάθος στιγμή
Άναψε φάρος στη στροφή, είχα στο αμάξι δέκα g, baby
Ήταν λάθος στιγμή
Ζούμε ταινία αλλά δεν είναι ταινία δεν γυρνάει πίσω αν συμβεί, yeah
Λάθος στιγμή
Πάνε τρεις μέρες που χωρίσαμε και...
SNIK - "Ibra" Big man, yeah
38άρι, χέρι στην σκανδάλη πάλι
Με ένα 40άρι βγαίνω στην Κυψέλη πάλι
Μα περισσότερες οι πέτρες στον λαιμό μου πάλι
Πιάτα του ΙΚΕΑ, κάτω σπάω ένα δεκάρι πάλι
Έχω μεγάλες ρόδες και μεγάλο...