"Bulunmam Gerek" şarkı sözleri
"Bulunmam Gerek"
Dur aman damarıma öylece basma
Yâr dolayamadı boynuma tasma
Gel be gel bi' gel de içeri
Ayağının altına eteklerin ile
Al be al bi' al beni yanına
Bana köyümden bi' selâm gerek
Gel be gel bi' gel de içeri
Ayağının altına eteklerin ile
Al be al bi' al beni yanına
Bana köyümden bi' selâm gerek
Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek
Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek
Aşk güzel olanı kalbe seçince
Meşk oyunları hızlı geçince
Dur be dur bi' dur da gideyim
Köylüme şehirden haberler edeyim
Yaz be yaz da yaz bunu kağıda
Bana köyümden bi' selam gerek
Dur be dur bi' dur da gideyim
Köylüme şehirden haberler edeyim
Yaz be yaz da yaz bunu kağıda
Bana köyümden bi' selam gerek
Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek
Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek
İçerim yanar ah içince
Fikri akl-ı selim terk edince
Sorarım yare ince ince
Haber et bana selâm gelince
Aşarım dağları delerek
Yollarımda bu dağlara ne gerek
Paralandı gurbet elde bu yürek
Bana köyümden bi' selâm gerek
Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek
Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek
Writer(s): Can Bonomo, Bertan Can Saban
- AZLyrics
- C
- Can Bonomo Lyrics
album:
"Bulunmam Gerek" (2014)
You May Also Like
Kahraman Deniz - "Lapa Lapa" Sonunu bile bile bu sınırı geçtim
İkimize de göre alanını seçtim
Hiçbi' hayalim tabiatına uymaz
Onun yalnızca kendine faydası
Bu sefer kesin gidişim, dönüşü olmaz
Bi’ kez acıttı ama ikincisi koymaz...
Pinhani - "Çok Zaman Geçti Ardından" Küçük bir evde en büyük düşler
Parayla hiç işimiz yok, en güzel yaşlar
Doğumgünümde ettiğimiz kavga
Şimdi olsa güzel geçerdim ama ne fayda
Sana kopardığım güller soldu
Seni görmeyeli yıllar oldu...
Model - "Yalnızlık Senfonisi" Anladım sonu yok yalnızlığın
Her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan, alışır zamanla
Kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp, yıkılıp...
Adamlar - "Tın Tın" Şehre yakışır fısıltılar, çöplükteki karartılar
Kazalar, ışıltılar, kaldırımlar, evdekiler
Kalkar gider vapurlar, hep bi bildik oyunlar
Unutulmuş güzeller, eski kırık bardaklar
Kaldırılmış...