"Resmini Görünce" şarkı sözleri
"Resmini Görünce"
Sen gel yanıma öyle durma
Canıma değiyor o neşen var ya
Ah kıyamam gözleri yıldız gibi
Parlar parlar parlar
Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince
Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince
Sen gül aman ha kaşını çatma
Yaralı canına yeni dertler katma
Ah kıyamam her gece bebek gibi
Ağlar ağlar ağlar
Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince
Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince
Böylesini görmedim
(Ne güzel kaş ah ne güzel göz)
Hiç bir şarkıdan da duymadım
(Böyle hoş ses ah ne güzel söz)
Böyle sevmedim sevilmedim
(Ah ne hoştu ah ne özel)
Sen bir gülsen bana yeter
Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince
Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince
Writer(s): Can Bonomo, Bertan Can Saban
- AZLyrics
- C
- Can Bonomo Lyrics
album:
"Bulunmam Gerek" (2014)
You May Also Like
Adamlar - "Yanmış İçinden" Akar zaman, yakar zaman
Kirli temiz eksik tamam
Yuvarlanıp yokuşlardan
Duraklarda duruyorum
Duyduğumu bağırmadan
Fazlasına sarılmadan
Gece gündüz arasında
Mekikleri dokuyorum
Yanmış içinden...
Sena Şener - "Her An Gidebilirim" Yalnız doğdum, yalnız öldün
Yanlış bi' yer, yanlış bir gün
Bekledim herkesi
Kimse beni beklemedi
Yanlış doğdum, yanlış öldüm
Yalnız bi' yer, yalnız bir gün
Umudum kırıldı
Kimse beni beklemedi...
Model - "Buzdan Şato" Herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
Biri gelip duvarları eritsin ister
Herkes denizci fırtınalı okyanusta
Bir limana yelkenleri indirmek ister
Herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
Birisi için...
Pinhani - "İyi Böyle" Beni arama, iyi böyle
Beni tanıma, iyi böyle
Seni her gördüğümde içim coştu
Ama çok sevmişim ki, anca geçti
Seni dinledim, iyi böyle
Bana göre de iyi böyle
Değişen büyük bir şey yok aslında
Bunu sen...
gripin - "Beni Boş Yere Yorma" Yarınlar için bi' söz veremem
Bilemem bu ömre kaç hayat daha sığar
Biz kelebeklerin kaç yarını var
Bir nefes etmez görüp göreceklerim
Şimdi bi' masal anlat bana
Kahramanı benmişim gibi
Yere düşen üç...