"Kuusamo" lyrics
"Kuusamo"
(feat. KiKi)
[Costi:]
(Kuusamo)
(Kuva alkaa kirkastumaan)
Mä oon yksinäinen susi, joka herää vasta kuutamol
Muutan omaa puutaloon
Menolippu Kuusamoon
Mulla on kaapissani muutamaki luuranko
Kellarissa pari, sekä tusina mun ullakol
Ollu voimakkaita mieleni synkkyytä
Elämänihalu se vaan pieneni syksyllä
En mä kadu, Herra pitää mua pyssyssä
Pitää huolen ettet kävele vaan ympyrää
Haluun etäisyy, vaikka ne ei nää syy
Liian paljon lautasella on päässy kerääntyy
Liian kirkkaas valos tullu herättyy
Mä vaan aina ollut tosi huono perääntyy
Välil en haluu tähän rooliin eläytyy
Haluun pois vetäytyy, herää ilman herätyst
Luulin et se riittää kun me tehään flyys
Vanhoollisen unelman joku meille myi
Herra näytti reitin, tilaisuuden tein siit
Meiän piiri pieni pyörittänyt koko gamen
Usellaan nyt teilist, Kun en ollut made it
Eri tilanne vaik mä en oo sama jäbä peilist
Mä nään saman jäbän, vaikka mä en oo sama tänää
Niin ihan täysin kun lähin stara leikkiin
Nyt kaikki haluu palan cakest
Kaikki haluu palaa takas leiriin
Pysyn leiväs ny kiinni vaan all time
Meillä on action toiminta torstai
Emmä niiden kanssa tänään enää bondais
Kato meitsi on kiivennyt kun Pispalan portait
Tiedän et se kruunu joka meikän päähän nostais
Tiedän et se venaa tuolla jossain, mut sitä ei saa tost vain
Muista kaiken muuten silti kostais
Koska nyt ne meikän keikkalipun ostais
Mä oon yksinäinen susi, joka herää vasta kuutamol
Muutan omaa puutaloon
Menolippu Kuusamoon
Mulla on kaapissani muutamaki luuranko
Kellarissa pari, sekä tusina mun ullakol
Ollu voimakkaita mieleni synkkyytä
Elämänihalu se vaan pieneni syksyllä
En mä kadu, Herra pitää mua pyssyssä
Pitää huolen ettet kävele vaan ympyrää
Kuusamoo
Vitostietä pitkin mä tuun ajaa
Täl hetkel on mun pelastus kaamos
Kun valos kirkastuu aatos
Kuusamo (A-aa)
[KiKi:]
Ne kysyy mikä meininki KiKi miten menee g
Lähetäänks ulos taas niinkun ennekin?
Ne kelaa nyt mun life on nyt pelkkää heavenii
Ne näkee mitä sain, muttei mitä menetin
Mä muistan ne ajat ala-asteelt
Vielki muistan ne sanat ja ne katseet
Ne sai mut tuntee etten oo tarpeeks
Nyt mukana täs games
Ja vaikka ois kaulas chainit ja platinaa mun seinil
Mun vibe ei oo made it
Ku ei raha eikä fame oo koskaan vaikuttanut valintoihin mun reitis
En haluu alkaa feikiks
Oon made it sit vasta kun oon leiris
Koko family ja kaikki nää mun frendit
Ja kun mä katon peiliin
Nään siel tytön joka on itsestään ylpee
Tarviin vaan kullan ja onnen jos kylpee
Nää mestat pelkkää pintaa
En oo se joka huutelee ja minglaa
En flexaa kuuntelen vaan hiljaa
Itteni kaa oon vaan juoksemas kilpaa
[Costi:]
Mä oon yksinäinen susi, joka herää vasta kuutamol
Muutan omaa puutaloon
Menolippu Kuusamoon
Mulla on kaapissani muutamaki luuranko
Kellarissa pari, sekä tusina mun ullakol
Ollu voimakkaita mieleni synkkyytä
Elämänihalu se vaan pieneni syksyllä
En mä kadu, Herra pitää mua pyssyssä
Pitää huolen ettet kävele vaan ympyrää
Kuusamoo
Vitostietä pitkin mä tuun ajaa
Täl hetkel on mun pelastus kaamos
Kun valos kirkastuu aatos
Kuusamo (A-aa)
- AZLyrics
- C
- Costi Lyrics
album:
"Coast To Costi" (2023)
You May Also Like
Isac Elliot - "Intro" Ei mun tarvi flexaa, mä jään heti kiinni
Mun mimmi ei stressaa, se ottaa vaan iisii
Mul on maksimi diilit, mut en oo naiivi
Ei sun kande testaa, meil on suljettuna koko mesta, yeah
Ei mun tarvi...
Mikael Gabriel - "Hengissä" Mä tulin hoitaa homman
Me tuotii takas se, mitä kaikki koitti olla
Lapist Kamppiin, joka puolel tulee lovee
Mennää Osloon, droppaan tonnin Gucci-storeen
Meen klubille vaa YSL:lää päällä, man
Mä...
MKDMSK - "Fenix" Jos saisin kelata aikaa
Jäisin venaamaa maailmaa
Päästä takasin aikaa
Milloin ei satanu shaibaa
Ei mitää mikä painaa
Ei mitää mikä vaivaa
Ois ollu kunnon lapsuus ehkä sitä mä kaipaan
Haluun nähä...
ibe - "MÄ EN VOI HÄVII" Yeah, mä en voi hävii
Mä en vaan voi
Uusii poikii kentäl, penkille sendaa noi
Mä en voi hävii, mul ei oo varaa
Antaa palaa, valmiin vaik se ois kuin hankalaa
Mä en voi hävii, mä en vaa suostu
Jalkoi...
william - "Shotgun" Yeah, yeah
Mun homie raidaa shotgun, sen messis shotgun (Pah)
Me etitään sua rotta, sä oot pelkkä roska
En oo perääntyny koskaan, en koskaan
Tee mul väärin, sen tuun kostaa, kostaa
Mun homie raidaa...