"Vatikaani" lyrics
"Vatikaani"
Miksi mä lähtisin Nässyä pidemmäl kalaa
Eteläs kaikki ne onnee vaan onkii
Laitan mun nimen paraa, yeah
Tässä ei oo onnella roolii
Rannikon läpi ny radios, soitetaan monesti Amigoo
Pöytää mul kaikki ne latinot kyselee
Missä mun papi on? (Öö, missä meet?)
Älä siit murehdi beibi oon tekemäs elantoo meil
Mun kanssa menetät velat, okei
Mehän ei eletä Kelan poteil yeah
Miten mä oon tähän nyt tullu
Meni siit tovi kun otin lepoo, yeah
Sano sä oot jäbä kyl hullu, mut ehkä mä olen nero
Ero, mä oon bookattu päivässä parissa, sillee ne levittää sanaa
Sillon ne tiesi mä oon nero täs kaupungis
Ku mä vaa laitan tän pelin tääl palaa
Mulla on mun lompakos oranssi-sinistä, mut ei mun rinnassa kirves
Siel on myös keltasta, vihreet, ihan ku Tampereen Ilves
Monien silmään mun elämä näyttää vaa hienolta
Mutta ei ne tietosii siit toisest puolest
Miltä se näyttiki noi ekat vuodet
Vuoristos kiipesin korkeempaan vuoreen
Menestys vetää mua puoleen, täytyyhän elää nyt ennen kun kuolee
Perkeleen kanssa mä oon viettäny huonees aikaani enemmän ku muiden nuorten (Nuorten, nuorten)
Muijat haluu batmanin, niille ei kelpaa Bruce Wayne
Muista bae mä en tullu pelastaa elämääs, mä oon villain
Vaik mun sydämen sä veit
Ennen meit, kaiken uran eteen tein
Oisiks fiilannu mua sillon, kun ei ollu seteleit?
Mitä veikkaat, mul ois pari tarinaa
Mus on uskoo enemmän ku koko Vatikaanissa
Se on se ainoo mil on välii
Jos oon tosissaan sun kaa
Toteenkäyvii ennustuksii vielä todistaan tullaan
Lähetääs siit nyt beibi, sä et ois siinä jos mä en ois made it
Mul on uus Airbnb
Kattelen NBA from TV (TV)
Uskon nyt vaan muhun itseen, sain mulle tuotua nyt tän pisteen
Haluu hyppää messii nytte, ne kyytiä nähny ees pysäkiltäin
Tulossa melkonen turn on, mä oon hetkosen lounaalla
Mieti, must tuliki perhonen toukasta
Pysyykö sää vielä lennolle poutana
Haluun sen kaiken, siit en ole joustamas
Mitä se vaatii, sen selvittää pitämää
Mä pidän siit kiinni, mä en hellitä sitä
Mun unelmat aina mä hengissä pidän
Ja sit ku ne saavutan, keksitää lisää
Osa suunnitelmaa oli vähä kontata
Valonsäteet osasin mä onneks nähä pohjalta
Vieläkin ny mulle väittää moni jäbä sohvalta
Et sä muka voi elämänkuluu täällä ohjata
Muijat haluu batmanin, niille ei kelpaa Bruce Wayne
Muista bae mä en tullu pelastaa elämääs, mä oon villain
Vaik mun sydämen sä veit
Ennen meit, kaiken uran eteen tein
Oisiks fiilannu mua sillon, kun ei ollu seteleit?
Mitä veikkaat, mul ois pari tarinaa
Mus on uskoo enemmän ku koko Vatikaanissa
Se on se ainoo mil on välii
Jos oon tosissaan sun kaa
Toteenkäyvii ennustuksii vielä todistaan tullaan
Mitä veikkaat, mul ois pari tarinaa
Mus on uskoo enemmän ku koko Vatikaanissa
Se on se ainoo mil on välii
Jos oon tosissaan sun kaa
Toteenkäyvii ennustuksii todistaan tullaan
Thanks to Walde for adding these lyrics.
Writer(s): Daniel Wilhelm Okas, Niko Samuli Nieminen, Tommi Tuomas Ikonen, Tuomas Mikael Kostiainen
- AZLyrics
- C
- Costi Lyrics
album:
"Coast To Costi" (2023)
You May Also Like
ibe - "VYYHTI (ettiny aitoo rakkaut)" (Hyppää kyytii)
(Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii)
Ay, ay
Hyppää kyytii, lähetää liitoo, jätetää turhat menneet taa
Elämä on vyyhti, stäkätää hilloo, eka tienaa sit sen spendaa
Se ei oo...
JVG - "Oisko Tää Täs" Mul on tosi vahva tunne
Joka kerta aina kun me (Oo-oo)
Toisistamme kiinni pidetään
Joka päivä vaan pidempään
Beibi mä oon ollu vääräs (Vääräs)
Mut nyt mä oisin jäämäs (Oo-oo)
Enkä haluu mitään...
william & Bizi - "Ympyrää" Älä soita, älä tekstaa
En oo tulos sun kaa samaa mestaa
Mä en aio stressaa
Mä en pelaa pelei, älä testaa
Sä voit juosta ympyrää
En enää päästä sua mun ympyrää (Enää päästä sua mun ympyrää)
Sä voit...
BEHM - "Syntymäpäivä! (Vielä KRRAN jee)" Hyvää syntymäpäivää
Miten ne voi olla taas?
Äiti soittaa, on sävystä selvää
Mihin tämäkin puhelu johtaa
Kun pitäis olla lapsi, siskolla on kaksi
Mut en haluis alkaa kroonisesti unettomaksi, hm
Hyvää...
Turisti - "Uudestaan" Sä mietit haluuks viel jatkaa, oot liikaa kärsiny
Tätä haluttiin, yhes asumist
Mut sua ärsyttää mun tavat vielki Tapulist
Oot mun bravuuri, aina mun kalus kii
Liikaa roundei tatamil, mun tyttö...