"Piranha" lyrics
"Piranha"
(feat. Averagekidluke)
Willem
[Costi:]
Mä oon jo toisaal, jätin uteliaille silmil houkutteen
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Ennenku ne huomaa mitää, mul onki jo koukus ne
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Kaikki silmät kohdistu muhun taas
Mä kannan tätä lyhtyä sumussa
Ennen ku ne huomaa mitää, mul onki jo koukus ne
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Pistin niil decoyn ilmoil, jotta ne ei ala taas liikoi kihkoilee
Tein samal piilos siirtoi, ennennäkemätön nousu ku Bitcoin, yeah
Konservatistiki näkee sen vihdoin ku mä kybän monesti viikos teen
Tuhkannu siltoi, humblannu diivoi, voi läckkää viel kilsoi ees
Pakenin pinteest, nyt setelit taskus sametinvihreet
Paperit riimeist, joo, brick by brick tän rakensin tiileist
Oikeesti luuliks, et mä jäisin junnaamaan paikoillee?
Sä et sit tunne mua yhtää, mä en jää ikin aloillee
Mä oon jo toisaal, jätin uteliaille silmil houkutteen
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Ennenku ne huomaa mitää, mul onki jo koukus ne
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Kaikki silmät kohdistu muhun taas
Mä kannan tätä lyhtyä sumussa
Ennenku ne huomaa mitää, mul onki jo koukus ne
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
[Averagekidluke:]
Enne sain kaks, nykyää kuus
Think I'm the highest one in this room
Got a few bands that I could lose
Älä ees huoli, teen huomenna uut
Sano mis meet, ehkä mä tuun
Tiedät kyl hyvin, mitä mä haluun
Mun entiseen elämään ei oo paluut
Nowadays I just pick and choose
Summer '16 olin brokeis, summer '25 bitch I'm up
Sold out keikkoi, YUNO self made, baby you know this ain't luck (Luck)
En voi samaistuu, en ikin ollu down bad
Broke or filthy fuckin' rich, I'm never goin' out sad (Yeah)
[Costi:]
Mä oon jo toisaal, jätin uteliaille silmil houkutteen
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Ennenku ne huomaa mitää, mul onki jo koukus ne
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
Kaikki silmät kohdistu muhun taas
Mä kannan tätä lyhtyä sumussa
Ennenku ne huomaa mitää, mul onki jo koukus ne
Annan piraijoiden tarttuu syöttiin
- AZLyrics
- C
- Costi Lyrics
You May Also Like
Kube - "Hima" Joo nää räppärit on hukas hei antakaa niille navii
Ne tarvii tykkäyksii hei antakaa niille pari
Ne ei saanu pienen rakkaut hei antakaa nille hali
Ahmii mallei ku namii, hajos sit tarvii mamii
Ympäril...
ibe - "molemmat" Yeah
Ennen piti valita, nyt otan molemmat
Adidakset vaiko Niket? Molemmat
Brunetet vaiko blondit? Molemmat
Ei tarvii miettii liikoja, mä otan molemmat
Oon saanu kaikenlaista uutta
Vielki vaivaa...
pehmoaino - "mietin sua pahalla" Toivon etten nää sua enää koskaan
Teinhän varmasti sen selväksi
Vähän katkera mut myönnän et kiinnostaa
Joko kipu löysi luoksesi
Se veis sulta kaiken
Jos kertoisin totuuden muutamal lausella
Voit...
Isac Elliot - "Kylmä" Miks et ikin jää
Eikö musta nää, et on kylmä kun meet
Ilman sua on hämärää, sun kaa valo välähtää
On niin kylmä kun meet (Kylmä kun meet)
Elämä välil vähän nihkeet
Ja joutuu ylämäkee polkemaan...
JVG - "Hombre" Ai näit bäkkärin verhon taa
Oltiinko siel jonku hyvän velikerhon kaa
Toisinku kerrotaan
Vieläki samois mitä vaan ne muut sanois
Mis oltiin ketä meit siel oli
Peli päätty mut ei tää oo viel ohi
Pien...