"Majatalo" lyrics

"Majatalo"

Mä oon niin pitkäl, en nää horisontis enää himaa
Oisko tässä majatalos mulle vielä sijaa?
Mitä teen näin kaukana? Ventovieras tivaa
Lähin kääntään sitä viimest korttia mun hihast
Pidän mun mieleni avoimen
Mä en vaa voi jäädä aloilleen
Mä oon nii pitkäl, en nää horisontis enää himaa
Oisko tässä majatalos mulle vielä sijaa?

Pidä katse beibi horisontis vielä tovi
Heti kun mä oon valmis täällä, nii mä riennän kotii
Mä tuun parempana miehen
Mä tuun vahvemmalla mielel
Jos sä lykkäät tuomiot, se tulee vanhempana tielle
Välil on pakko tarraa härkää sarvist, kohtaa vaikeudet
Ilman mitää vastoinkäymisii nää reissut ain ei mee
Tsekkaa kenen maltti täällä aina kestää paineen ees
Siin on sulle champion, mut sä vaa tsekkaat toisaalle

Mä oon niin pitkäl, en nää horisontis enää himaa
Oisko tässä majatalos mulle vielä sijaa?
Mitä teen näin kaukana? Ventovieras tivaa
Lähin kääntään sitä viimest korttia mun hihast
Pidän mun mieleni avoimen
Mä en vaa voi jäädä aloilleen
Mä oon nii pitkäl, en nää horisontis enää himaa
Oisko tässä majatalos mulle vielä sijaa?

Monille tää mäppi on lukematon
Koitan tulkita sitä hytissä tulen valos
Tää on salee yksi niistä harvast parist mäpist
Jota kaikki ei voi tutkii saman lasin läpi
Meriteit, jos se peril veis
Etin vastarannalt meriittei
Ja mun maailmassani ei tunneta sellast ku reviirei
Everyday (Everyday)
Meitä varten jahtaan näitä seteleit (Seteleit)

Mä oon niin pitkäl, en nää horisontis enää himaa
Oisko tässä majatalos mulle vielä sijaa?
Mitä teen näin kaukana? Ventovieras tivaa
Lähin kääntään sitä viimest korttia mun hihast
Pidän mun mieleni avoimen
Mä en vaa voi jäädä aloilleen
Mä oon nii pitkäl, en nää horisontis enää himaa
Oisko tässä majatalos mulle vielä sijaa?

Action


You May Also Like
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye Ibe! Ha (Krr, pau) Woo! Ha, god damn Perrkele! Yeyeyeyeyee Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee) Vittu mitä paskaaa Tieksä missä on, sateenkaarenpää? Ku pääset sinne asti et sä enää...
SHRTY & Jami Faltin - "Bisnestä" Tehny itse tän Päässy ite tähän asti Se on vaa bisnestä Laitan laskun, kerään massit Miks oot itkemäs Ei tää oo henkilökohtast Se on bisnestä, ei pidä itteensä ottaa Henkilökohtast, rakennettii ite...
Kube - "Plug" Mun studio on mun traphouse, joo semi bando Bandana pääs pysyy skutsis niinku Rambo Flow niinku Chevy swag swag niinku Lambo Koko nimi Kube mut hei sä voit sanoo Pablo Voin olla sun plug jos sä...
Isac Elliot - "Italia" Mitä ikin haluut, mä voin antaa sen kaiken Käyny kaikkialla, et mä löydän sunlaisen Noil äijil ei oo mitään, mitään Mä lupaan susta kiinni pitää, pitää Ye-ye-ye Italialaisiin pukeutuu koko nainen...
costee - "Yli Susta" Sul oli sillon pullo täynnä vodkasoodaa Juotiin kaikki mentiin klubil mentii koomaa Sä huusit soittakaa ny strokesia saatana Hitto sä olit sekasin, mut hitto sä olit ihana Mutsi kielsi nuolla jäistä...