"Nostalgiaa" lyrics
"Nostalgiaa"
Nanananananaa
Nostalgiaa
En mieti sua, en mieti sua
Kun meen eteenpäin
Tuntuu ku siit ois jo vuosi
En mieti miks, en mieti miks
Tässä kävi näin
Et oo se jonka mä tunsin
Oltiin kai vaan liian erilaisii
Harvoin saavutettiin samaa energiaa
Siks oon varma, et tää ei ollu virhe
Kuulut edelleen sinne
Nostalgiaan
Kun tuut mieleen
Mä muistan miten pidit must kii
En mä ikävöi, mut en kai voi unohtaa
Ei oo järkee kääntyy sinne mist tultiin
Enää ollaan vaan nostalgiaa
Nostalgiaa
Jos mietin sua, jos mietin sua
Se ei oo tarkotus
Pitäis sun numero poistaa
Mut mieti jos
Mut mieti, jos oltais kasvettu
Nii et saa toistaisemme loistaa
Oltiin kai vaan liian erilaisii
Harvoin saavutettiin samaa energiaa
Siks oon varma, et tää ei ollu virhe
Kuulut edelleen sinne
Nostalgiaan
Kun tuut mieleen
Mä muistan miten pidit must kii
En mä ikävöi, mut en kai voi unohtaa
Ei oo järkee kääntyy sinne mist tultiin
Enää ollaan vaan nostalgiaa
Nostalgiaa
Jäljel on vaa
Jäljel on vaa muisto susta, mun lakanoissa
(Nostalgiaa)
Jäljel on vaa
Jäljel on vaa muisto susta
Mut nyt oot poissa
(Nostalgiaa)
Kun tuut mieleen
Mä muistan miten pidit must kii
En mä ikävöi, mut en kai voi unohtaa
Ei oo järkee kääntyy sinne mist tultiin
Enää ollaan vaan nostalgiaa
Nostalgiaa
Writer(s): Henri Jouni Kristian Lanz, Eveliina Maria Tammenlaakso
- AZLyrics
- E
- Evelina Lyrics
You May Also Like
Alex Mattson - "Can't Say No" (I can't say no, I can't say no
I can't say, no)
(I should lay low, stay home)
Can anybody tell me where my stash went? (Nope)
I just got evicted, couldn't pay my rent (uh)
Heard there was a party...
Vesala - "Uusia Unelmia" Kaikki ne katastrofit joita sä pelkäsit
Ne toteutui
Tuli vedenpaisumus ja tuli tuhotulva
Mut sä vielä uit
Kävi kaikki klassiset
Ja siinä hukku kyllä usko ihmisiin
Sanot nyt ei lähe enää
Mut kun on...
JVG - "Frisbee" Oon
Oon free
Mä oon vapaa, en pysty skagaa todellakaan
Mä oon vapaa, vaik meenki tuhatta ja sataa
Kesken kauden oon joskus kadottanu vapauden
Mut nyt oon toipunu, en vanha mut vähä rutinoitunu
Ai...
Ollie - "3 Hulluu Sanaa" Tiedät ettei sun tarvi kulkee yksin
Viime vuoden kuviot sattuu vielkin
Ja tiedän, että sun on vaikee luottaa
Mut pidän sun puolta
Seistään lähellä reunaa ja alas nään
Pitkää hiljaisuutta ei pelätä...
Cheek - "Valot Sammuu" Okei
Nyt mä naulaan
Suljen ympyrän, katkaisen noidankehän
Kun saaga on valmis ei paremmin enää voida tehä
Ehkä sadan vuoden päästä joku koittaa peräs
Ku en oo enää tääl, nii Team Cheek te hoidatte...