"Wau" lyrics
"Wau"
Kun sä kävelet sisään
Siihen riittää yks katse
Meen sekasin
Vaikket sano ees mitään
Koht sä seisot mua vasten
Saat mut ekstaasiin
Kaikki mitä sanot on vaan yks moi
Kävelin mestoille ja nyt leijun pois
Tuliks selväks
Mä haluun sut
Ja mul ei kelpaa vastaukseks ei
Eikä täs näin hei pitänyt tapahtuu
Mä jäin loukkuun ja myöhemmin tajuun, joo
Et sä oot täysin ainoa laatuu
Saat mut pistää peliin kaiken et saisin olla sun nainen
Mun frendit sanoo rauhoitu ja hengitä
Kun en pysty itteeni kokoomaan
Mut mitä sä sit tekisit
Jos oisit mä
Kun onnistun vaan yhtä sanaa hokemaan
Ja se sana on wau
Se on yksinkertaista
Kolme kirjainta wau
Sua on vaikee kuvailla
Mä pystyn sanoo vaan wau
Dopamiini aivoissa
Joka kerta ku kosket
Saat mut hehkumaan
Pelkkää endorfiinia
Pysyn sun yliottees
En muuta kaipaakaan
Kirkkaat valot ihmisii liikaa
Sun kaa tuntuu ku oltais kahestaan
Kai sä tajuut
Mä haluun sut
Ja mulle ei kelpaa vastaukses ei
Eikä täs näin hei pitänyt tapahtuu
Mä jäin loukkuun ja myöhemmin tajuun, joo
Et sä oot täysin ainoa laatuu
Saat mut pistää peliin kaiken et saisin olla sun nainen
Mun frendit sanoo rauhoitu ja hengitä
Kun en pysty itteeni kokoomaan
Mut mitä sä sit tekisit
Jos oisit mä
Kun onnistun vaan yhtä sanaa hokemaan
Ja se sana on wau
Se on yksinkertaista
Kolme kirjainta wau
Sua on vaikee kuvailla
Mä pystyn sanoo vaan wau
Wau
Mun frendit sanoo rauhoitu ja hengitä
Kun en pysty itteeni kokoomaan
Mut mitä sä sit tekisit
Jos oisit mä
Kun onnistun vaan yhtä sanaa hokemaan
Ja se sana on wau
Se on yksinkertaista
Kolme kirjainta wau
Sua on vaikee kuvailla
Mä pystyn sanoo vaan wau
- AZLyrics
- E
- Evelina Lyrics
You May Also Like
Isac Elliot - "AYO" I know she don't got the best reputation
There's something about her, she ain't got nothing to prove
She walk in here without no invitation
And I'm right behind her 'cause I got nothing to lose
She...
JVG - "Voitolla Yöhön" Häviöst sä voit olla työtön
Siks me lähetää voitolla yöhön!
Häviöst sä voit olla työtön
Siks me lähetää voitolla yöhön!
Ku summeri kaikuu jääl
Pelikamat heti vaihtuu päält
Kysyn miks sä et lähtis...
MKDMSK - "Salut" Kivinen tie, mut oma ollu valinta
Emmä valita, vois olla paskempiki tarina
Voin kertoo surullisen faktan, jos täytät mun lasia
Voin toivoo vaa parasta ja pelätä täällä pahinta
Kolikolla on puolensa,...
Gettomasa - "Lössi" Jeh
Mikä vitun gang gang squad squad
Vitun pelle se on mun lössi
Ja ku mä rullaan, nii mulla on mukana mun lössi
Pistä listalle plus sata, mulla on mukana mun lössi
Koska sillon jos me tullaan nii...
Cheek - "Liekeissä" (Che-, Chee-, Cheek) Ha, mä oon liekeissä, pannaan menee, kyl!
Liekkeihin bensaa sataa, mä jätän mestat palamaan
(Tänään on bileet, kaikki sileeks)
Mä tulin juhlii tänään, mä meinaan juhlii tänään....