"Yks Yö" lyrics
"Yks Yö"
Me sovittiin
Et kunhan on hauskaa
Tää matka voi jatkuu
Nyt mietin niin
Et eihän tän rakkauden
Näin kuulu sattuu
Pyydän nyt pliis
Tehdään se hellästi
Kun kaikki loppuu
Kun otat kii
Mä tunnen
Et voi ikiliekitki sammuu
Siirretään kelloja taaksepäin
Et aika jäis paikoilleen
Vaik mä tiiän sen
Nyt mun täytyy vaan sust irrottaa
Meillä on jäljellä vaan yks yö
Enää hetken saan sua koskettaa
Oispa enemmän ku vaan yks yö
Tarttuisin tiukasti kii
Mä uppoisin sun huuliin
Tekisin meist ikuisii ettet mee
Mut tiiän enää hetken saan sua koskettaa
Oispa enemmän ku vaan yks yö
Mietin vast huomenna
Et minne saan jäljet
Ja muistot sust mahtuu
Tän oven ulkopuolella
Odottaa ilman sua
Vieras tulevaisuus
Siirretään kelloja taaksepäin
Et aika jäis paikoilleen
Vaik mä tiiän sen
Nyt mun täytyy vaan sust irrottaa
Meillä on jäljellä vaan yks yö
Enää hetken saan sua koskettaa
Oispa enemmän ku vaan yks yö
Tarttuisin tiukasti kii
Mä uppoisin sun huuliin
Tekisin meist ikuisii ettet mee
Mut tiiän enää hetken saan sua koskettaa
Oispa enemmän ku vaan yks yö
Eletään viimeistä kertaa
Tätä meidän unelmaa
Kerran vielä sekotat mun pään
Kun päivä huomiseen vaihtuu
Pelkät äänet sust kaikuu tääl enää
Nyt mun täytyy vaan sust irrottaa
Meillä on jäljellä vaan yks yö
- AZLyrics
- E
- Evelina Lyrics
You May Also Like
Sanni - "Narsissini" Kerros kuus mun takanani sulkeutuu
Kun hissinovet liukuu kiinni
Peiliin piirsin fuck youn, aa-ah
Pyysin mun kaverii hakemaan tavarat
Siltä mun avaimii takas saat samalla
Mä otin kissan ja...
ANI - "Öis" Sä et jättänyt jälkeekään, kun sä lähit
Mä en ees tienny, että me erotaan
No ei kai siinä, hei kiva ku kävit
Ja jätit mut tänne vaan sekoomaan
Tavallaan tääl viel oot
Sun Lacoste jäi leijuu mun...
Haloo Helsinki! - "Neljä Vuodenaikaa" Sä tulit mun elämään niin myöhään
Myöhemmin kuin kaikki muut
Ei ehdittu me muutakuin
Istuttaa ystävyyden puu
Me oltiin kuin kaksi marjaa
Puskista pudonneet sanoisin
Yhdessä huojuttiin
Maailmaan...
costee - "Sydän Lyö Vaan Sulle" Oon alkanu taas pelätä
Et mitä jos sä lähdet loppuuks elämä
Ottaisin luodinki sun puolesta
Mut nyt tuntuu et oot kaikkee muut ku mukava
Mut ootsä viel mukana?
Jos sä jäät, beibi, tee mitä haluut...
Etta - "Million Dollar Smile" Siellä mis mä kasvoin
En saanu kalliit lahjoi
Mut mä sain tän kantavan äänen
Jol mä kauas viel pääsen
Opin seisomaa suoras
Pakon edes olee luova
Ja sen, et nauru on paras lääke
100-vuotiaan nään sen...