"Sydän Lyö Vaan Sulle" lyrics
"Sydän Lyö Vaan Sulle"
Oon alkanu taas pelätä
Et mitä jos sä lähdet loppuuks elämä
Ottaisin luodinki sun puolesta
Mut nyt tuntuu et oot kaikkee muut ku mukava
Mut ootsä viel mukana?
Jos sä jäät, beibi, tee mitä haluut
Sido mut vaikka sänkyyn kii
Etsä nää, etsä oikeesti tajuu?
Vaan sut haluun
Jos sä et tahdo mua, mä en halua ketään
Jos et tahdo mua, mä en halua elää
Jos sä lähdet pois, niin mitä musta jää
Jos sä lähdet pois
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
Tahdon tänä yönä todistaa
Siihen mitä sulle teen ei pysty kuka vaan
Oot hetken lähempänä jumalaa
Jos sä jäät, beibi, tee mitä haluut
Sido mut vaikka sänkyyn kii
Etsä nää, etsä oikeesti tajuu?
Vaan sut haluun
Jos sä et tahdo mua, mä en halua ketään
Jos et tahdo mua, mä en halua elää
Jos sä lähdet pois, niin mitä musta jää
Jos sä lähdet pois
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
Mun sydän lyö vaan sulle
Pum-pum
- AZLyrics
- C
- costee Lyrics
album:
"Nää Pirut On Mun Kavereit" (2025)
You May Also Like
KUUMAA - "Elokuva" Mä parkkeeraan hetkeks varteen tien
Taustapeilissä väsyny vieras mies
Vaan silmänräpäys taaksepäin, sä olit lähellä
Ja jokainen hetki sun kaa tuntu keväältä
Oliko se tuuli vain, joka muistutti...
Kiki - "Kuka Itkee Nyt" Kuka itkee nyt
Sus oli vaaraa ja mafiaa
Jotai maagista karismaa
Halusin uskoa tarinaan
Et kahesta pahasta hyvän parin saa
Mut meijä telkkaris pyöri pelkkii kyynelkanavii
Säätiedotukset täynnä...
Davy, OLGA & Victor Nordis - "Supermalli" Hahaha
Nordis
Ah
Elämäntyyli girl math, osta ensi, mieti myöhemmi
Kaikki kyttää, niinku ootko bämä työksesi
Pelkkää yösälää, ei se oo mikää hipsteri
Megajahtei, kalliit vaatteit, kaikkee muut ku...
BEHM - "Apokalyptinen Häpeä" Mä en uskonut koskaan sattumaan
Mut tarpeeks kun alkoi sattumaan
Puhuin ihan mitä sattuu taas nyt hävettää auttakaa
Jos tunne on kooltaan niin valtavan suuri
Et huoneeseen mahtuu se juuri ja juuri...
ANI & VIIVI - "Lupaa Et Sä Lähet" Jos tää ois rakkauslaulu, mä pyytäisin et sä jäät
Vannoisit, et vaikka kuin kävis, et minnekään sä mee
Oisit valmis kämmenet veril must kii pitää
Mut rakastan sua liikaa, siks en pyydä sult mitään...