"TARVIIN JOTAIN" lyrics
"TARVIIN JOTAIN"
Ai sä haluut vai tietää
Et miltä se tuntuu oikeesti
Selityksellä se ei selvii, se kokea täytyy
Ja sun pitää myös tietää
Paluuta ei oo sit oikeesti
Elämäst hengis ei selvii, se todeta täytyy
Tarviin jotain mikä helpottaa
Ihan mitä vaan, mä voin sen ottaa
Sen koppaa, sen poppaa
Tuntuu, että henkeä mä en koht saa
Siks tarviin jotain mikä helpottaa
Ei oo välii, mil keinol vaa
Jotain vahvaa, kun heikottaa
Ihan mitä vaan mikä sen poistaa
Tarviin jotain
Tarviin jotain (Brr)
Tarviin jotain (Fuh-fuh)
Tarviin jotain (Huh, huh, huh)
Hmm, mikä on motiivi tänää? Mikä on syy?
Mistä johtuu, et nää kysymykset aina saman auringon alle kerääntyy?
Ihmiset alkanu must etääntyy, mul on univelkaa ja se erääntyy
Vakuutan itselleni yhä useemmin, "Soturi sä oot, et saa perääntyy"
Pitää olla kova, pitää keskittyy
Ei saa itkee, eikä herkistyy
Taivas on musta ja taivaal on tuskaa
Pitää antaa olla vaan ja selviytyy
Ibestä tuli aika iso numero
Nykyään sen nimellä ne lehtii myy
En voi ikin luottaa näihin käärmeisiin
En oo ikin tavannu viel rehtii kyyt
Tarviin jotain mikä helpottaa
Ihan mitä vaan, mä voin sen ottaa
Sen koppaa, sen poppaa
Tuntuu, että henkeä mä en koht saa
Siks tarviin jotain mikä helpottaa
Ei oo välii, mil keinol vaa
Jotain vahvaa, kun heikottaa
Ihan mitä vaan mikä sen poistaa
Tarviin jotain
Tarviin jotain (Brr)
Tarviin jotain (Fuh-fuh)
Tarviin jotain (Huh, huh, huh)
Ai sä haluut vai tietää
Et miltä se tuntuu oikeesti
Selityksellä se ei selvii, se kokea täytyy
Ja sun pitää myös tietää
Paluuta ei oo sit oikeesti
Elämäst hengis ei selvii, se todeta täytyy
Writer(s): Ibe
- AZLyrics
- I
- ibe Lyrics
You May Also Like
Cledos - "Muistutus" Obi vähä chillimmi
Tää on vaa muistutus (Muistutus)
Et mun numero on vielki sul (Vielki sul)
Sä voit soittaa, jos sust tuntuu (Sust tuntuu)
Kai sä vieläki muistat mut? Yeah
Tää on vaa muistutus...
william - "Shotgun" Yeah, yeah
Mun homie raidaa shotgun, sen messis shotgun (Pah)
Me etitään sua rotta, sä oot pelkkä roska
En oo perääntyny koskaan, en koskaan
Tee mul väärin, sen tuun kostaa, kostaa
Mun homie raidaa...
Sanni - "Haukilahden Rantaan" Painan päätä auton penkkiin
Ku mä ajan hiljaa pois
Perheenä me sinne mentiin
Erikseen me lähettiin
Liian aikaisin mut liian myöhään
Lääkäri soitti et se on syöpää
Eikä me voitu tehdä mitään
Ku...
Etta - "Äidin Suosikki" Oon just niin m-mm ku päältä vois luulla
Mun historiasta sä taisit jo kuulla
En kokkaa en pyykkää en siivoo mun suuta
En oo mikää äidin suosikki mut tykkäät kummiski
Elämä on diskoo
Haluun vaa mennä...
Isac Elliot - "Riidellään" Ollaaks me muututtu siit mist lähettiin
Kosketus ei tunnu silt
Jotain emmin
Ja mä tiedän, mä tiedän
Ja vaikka kuinka sen kiellän
Niin mä nään mihin tää johtaa
Ehk ollaan muututtu siit mistä...