"VYYHTI (ettiny aitoo rakkaut)" lyrics
"VYYHTI (ettiny aitoo rakkaut)"
(Hyppää kyytii)
(Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii)
Ay, ay
Hyppää kyytii, lähetää liitoo, jätetää turhat menneet taa
Elämä on vyyhti, stäkätää hilloo, eka tienaa sit sen spendaa
Se ei oo aitoo, se ei tuu loppuu ja loput on helppoo ku sen tsennaa
Elämä on vyyhtii, räpätää lingoo, kun mä teen fyrkkaa sen brennaan
Ettiny aitoo rakkaut, en oo varmaa tuntenu sitä viel ikin
Vaikka mun sydämessä ei oo tuntoo, tuntuu hyvält ku hittaa licki
Ja ku mult kysytään millon tuun stoppaa
Niinku täst kiksei enää en saa
Elämä on vyyhti, Jumalal kiitos siitä et tälleen elää sen saan
Kävin just vaihtaa kesärenkaat, myöhään illal parkittamas
Meitä on neljä ja meit yhdistää se et meil mieli on kaikil samas, eli siis rahas
Mut en oo kiinnostunu ees siit, haluun vaa ostaa itteni vapaaks
Tarviin eka pari miljardii sit soitan Jehulle ja kysyn et nabaaks
Mut nautin mä nytkin täst, otan kaiken irti mun elämäst
Mul on hyvä vibe, I'm having a blast
Jee-jee
Joo nautin mä nytkin täst, otan kaiken irti mun elämäst
Mul on hyvä vibe, I'm having a blast, uh
Hyppää kyytii, lähetää liitoo, jätetää turhat menneet taa
Elämä on vyyhti, stäkätää hilloo, eka tienaa sit sen spendaa
Se ei oo aitoo, se ei tuu loppuu ja loput on helppoo ku sen tsennaa
Elämä on vyyhtii, räpätää lingoo, kun mä teen fyrkkaa sen brennaan
Uh, lähetän demoi räppäreil
Ne ei uskalla hyppää niihin ku oon liian hyvä
Mä oon vesimies ja tää meri mis uin on monille kai sit vaa liian syvä
Mul ei oo beeffii kenenkää kaa tai mitään nii deeppii kenenkää kaa
Sori beibi, sä oot mulle myrkkyy, siks mua kiikkii et enää saa
A-aa, mä teen joka päivä mitä vaan
Haluan, sil taval mä vapaa oon
Etkä saa must kiittämätöntä vaik elämä on riittämätöntä
Joo, elämä on, elämä on, elämä on, elämä on, elämä on
Hyppää kyytii, lähetää liitoo, jätetää turhat menneet taa
Elämä on vyyhti, stäkätää hilloo, eka tienaa sit sen spendaa
Se ei oo aitoo, se ei tuu loppuu ja loput on helppoo ku sen tsennaa
Elämä on vyyhtii, räpätää lingoo, kun mä teen fyrkkaa sen brennaan
Ettiny aitoo rakkaut, en oo varmaa tuntenu sitä viel ikin
Vaikka mun sydämessä ei oo tuntoo, tuntuu hyvält ku hittaa licki
Ja ku mult kysytään millon tuun stoppaa
Niinku täst kiksei enää en saa
Elämä on vyyhti, Jumalal kiitos siitä et tälleen elää sen saan
Hyppää kyytii
Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii
Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii
Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii
Writer(s): Philipp Riebenstahl, Adrian Liebender
- AZLyrics
- I
- ibe Lyrics
You May Also Like
Etta - "Perus" Okei
Yeah
Duunis vika, duunis eka
Maksanu mun duussei, kerryttäny univelan
Kuullu pari pellee uliseva ja pari vuot tää game ollu meiä lukitsema
Koko klikki samas vanas, tyttö droppas alko shitti...
Gettomasa - "Kapteeniupponalle" O' ou
Must tuntuu et tää on taas yks niist
Tiätsä mä sanoin äijille
Älä pelaa mua vastaa kympin betsil änärii
Vittu kato tätä pinkkaa
Mul on massii, mul on massii
Uus kiesi shampanjan värinen...
Costi - "LIMBO" Me pirun kaa puhutaa linguo
Talvia vuosia viettäny limbos
Mun mieleni tarvii siivoust
Sain yhen siunaus sain yhen kirous
Sil on sydämeen ja sieluun pincode
Pääni on sumus hei avakkaa window
Mä oon...
Cledos - "CEISSI" Rehellisesti tää on ceissi ceissi
Frah, fuh, fuh
Uh, huh, uh, huh
Mitä tilaa, uh, sitä saa, uh
Huh, uh, frah, fuh
Okay
Mitä tilaa (Huh?)
Sitä saa (Hey)
Ei tääl oo tilaa (Ooh)
Kelle vaa (Fuh)
(Frah,...
JVG - "Lokakuu" (Onneks joka kuu ei oo lokakuu) Linnut lentää etelään ja lämmin tuuli alkaa jäähtyy
Kauniissa ruskassa eletään, katse uutta päin kääntyy
Alkaa arki, harmaa hanki, hetken taas pimeyden vanki
Keltaset...