"Sata Enkelii" lyrics
"Sata Enkelii"
Tää maailma viilenee
Ja tää huone pienenee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Taas mun mieli heittelee
Muisto meistä kirvelee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Toivon onnellisuutta
Sulle mahollisuutta
Tuntea sen, minkä sä ansaitset
Kohti tulevaisuutta
Löydät sielt jotain uutta
Se tekee kipeet, mutta sen ansaitsen
Tääl on nii monii muita
Mutta ei kukaan niist saa mua toipumaan
(Taas mä saan) promille puheluita
Mutta mä jätän ne kaikki roikkumaan
Ja taas
Tää maailma viilenee
Ja tää huone pienenee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Taas mun mieli heittelee
Muisto meistä kirvelee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Vuosii takana, viel sua rakastan
Läheks ikin mun päästä pois?
Vuosii takana, viel sua rakastan, yeah
Taas mun maailma viilenee
Muisto meistä kirvelee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä—
Suljen silmät, nään sut tääl
Mustassa mekossa
Sä oot nii elossa
Silmät auki, mut en sua nää
Sä oot nii elossa
Mä oon vieläki menossa
Ja taas
Tää maailma viilenee
Ja tää huone pienenee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Taas mun mieli heittelee
Muisto meistä kirvelee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Vuosii takana, viel sua rakastan
Läheks ikin mun päästä pois?
Vuosii takana, viel sua rakastan, yeah
Taas mun maailma viilenee
Muisto meistä kirvelee
Tääl on sata enkelii, mut oon vielki meissä kii
Writer(s): Isac Elliot Lunden, Teemu William Brunila, Kim Ruben Mannila, Wille Mannila
- AZLyrics
- I
- Isac Elliot Lyrics
album:
"Mansion Music" (2026)
You May Also Like
ibe - "Marraskuu" Pistä vähä kuulokkeist volaa (Ye-ye-yeah, naa-na-naa)
Marraskuu, suhun haluan tarrautuu
Palaten sinne kaksin, mistä rakkautta saattaa löytää
Mikä lienee mielleyhtymä, takaraivoni tavoittaa?
Tässä...
Nebi & Gettomasa - "KiMi" Elä elämää ku Räikköse Kimi
Niiku Räikkösen Kimi yaaya
Tä tyttö freaky ya (Jäämies)
Tä tyttö freaky ya
Illal taas tuun ja sit lähties
Aamul sä pyyät "jää viel"
Mä en tunne sua, mut paremmin ku mun...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii
Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii
Mun on pakko jatkaa matkaa vaa
En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa
Paskaa vaa välil sataa niskaa...
KUUMAA - "Rakastaja" Must ei tuu muurarii, pizzakuskii, suutarii
Musta tulee isona sun rakastaja-ja-ja
Se on varttia vailla
Et mä sanon suoraan sen
Mitä aattelen susta
Kun mun mieli seikkailee
Mä tiiän maltti on valttia...
Costi - "Adiós" En mä unohda, miten mut jätit
Pahimmalla hetkellä selän käänsit
Mul ei ollu mitää, ihan yksin mä jäin
Ja sä sen kyllä näit, lähit pois yllättäin
Et sä välitä, vaikka mä kärsin
Miten tolla tavalla sä...