"Ai Että" lyrics

"Ai Että"

Ma-ma-mansion music

Hyvä päivä olla minä, ai että, yeah, yeah
Neljä lasii mul on takan, millonkohan tuodaan mulle viidettä? Yeah, yeah
Mimmi astuu sisää kämppää, hymy huulil sanoo mulle "Ai että", ye-yeah
Miten se liikkuu, annan sille 10 pistettä, yeah
Hyvä päivä olla minä, ai että, ai että

Ai että
Lasipullo, en mä vedä hanavettä
Mä oon CEO
Saanu paljon, mutta bring me some more
Ku meen ulos, mun turvamies on valtiotasoo
Paljon menetettävää, pitää kaikkia varoo
Insta täynnä mimmei, caps lockil ne huutelee "Haloo!"
Koittaa tavotella korkeempaa tahoo
Eiku tervetuloo vaa
Täält saa ihan mitä vaa
Ai sul on frendit mukana?
Pakko myöntää

Hyvä päivä olla minä, ai että, yeah, yeah
Neljä lasii mul on takan, millonkohan tuodaan mulle viidettä? Yeah, yeah
Mimmi astuu sisää kämppää, hymy huulil sanoo mulle "Ai että", ye-yeah
Miten se liikkuu, annan sille 10 pistettä, yeah
Hyvä päivä olla minä, ai että, ai että
Yeah, yeah
Mennää iha mihin vaa, millon vaa, ootsä messis vai et sä?
Yeah, yeah
Mark Fry maksaa laskut, tänää mennää ilma mitää estettä, ye-yeah
Ja ku tää mimmi liikkuu, annan sille 10 pistettä, yeah
Hyvä päivä olla minä, ai että, ai että

Mul on ygöset pääl, kärkisijoille jään
Blondi, täys sekopää mun vierel
Ilta vaan etenee, jalatki kevenee
Mimmit vaa leveilee mun vierel
Tuokaa pari pulloo lisää for the ladies
Pitkäl ollaa päästy siit, ku käytii Heidi's
Välil elämä on ollu vähä crazyy, mut

Hyvä päivä olla minä, ai että, yeah, yeah
Neljä lasii mul on takan, millonkohan tuodaan mulle viidettä? Yeah, yeah
Mimmi astuu sisää kämppää, hymy huulil sanoo mulle "Ai että", ye-yeah
Miten se liikkuu, annan sille 10 pistettä, yeah
Hyvä päivä olla minä, ai että, ai että
Yeah, yeah
Mennää iha mihin vaa, millon vaa, ootsä messis vai et sä?
Yeah, yeah
Mark Fry maksaa laskut, tänää mennää ilma mitää estettä, ye-yeah
Ja ku tää mimmi liikkuu, annan sille 10 pistettä, yeah
Hyvä päivä olla minä, ai että, ai että


Writer(s): Iiro Samuli Paakkari, Arttu Istala, Isac Elliot Lunden
You May Also Like
VIIVI - "Lauseet On Vaan Lauseita" Mä en saa kunnolla henkeä Sun katse on taas niin lempeä Silti mikään ei jaksa mua enää yllättää Kymmenen ruusua maljakossa Sul on tarina aina, jossa Sua ei voi kun ymmärtää Ootat hiljaa Mä tahdon...
costee - "Sekaisin" (Sekaisin susta) Pientä vapinaa Koitan avaa ovia, mut mikään ei oo sopiva Paljon sanoja Lupaan olla parempi, mut sanoist ei tuu tekoja Sä koitit varottaa Sul on selkee visio ja tulevaisuus...
SHRTY - "Niin Kuin Sä" Jos eläisin mun unta, sä oisit täällä munkaa Mut joka aamu mä joudun herää Siihen, että sä et ookkaa Ja haluisin unohtaa Mut en voi, ku tääl ei oo ketään En saa nukuttuu, ku sua mä ajattelen Miks sä...
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye Ibe! Ha (Krr, pau) Woo! Ha, god damn Perrkele! Yeyeyeyeyee Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee) Vittu mitä paskaaa Tieksä missä on, sateenkaarenpää? Ku pääset sinne asti et sä enää...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii Mun on pakko jatkaa matkaa vaa En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa Paskaa vaa välil sataa niskaa...