"Οι Λοβοτομημένοι (Oi Lovotomimenoi)" στίχοι

"Οι Λοβοτομημένοι (Oi Lovotomimenoi)"

Με τόσα μάτια εδώ γύρω, πώς να κάνεις δουλειά;
Ψηλέ το ακούς; Για εμάς κελαηδάν' τα πουλιά
Μας χαζεύουν απ' τα δέντρα, κουτσουλάνε παντού
Τράβα και φέρ' μια καραμπίνα, είναι εποχή κυνηγιού
Την είδαν λύκοι τα παιδάκια με το «Yo-Yo!» και «Aου!»
Τους είδα μάτια μου να κλαίνε σε στιγμές πανικού
Αυτό είναι Rap (rap!), να τα μάθουν' παντού
Ματώνουμε για αυτά που λέμε, τώρα πάτα παντού
Άλλο ένα καλοκαίρι που η πόλη βρωμάει
Είμαστε όλοι μαζεμένοι, κι ο μαλάκας κοιτάει
Τη μικρή τη βαράει γιατί το παρατραβάει
Ανοίγει μπύρα με αναπτήρα και μου χαμογελάει
Είμαστε όλοι πεινασμένοι, άιντε να δω ποιος θα φάει
Τί να πω στην οικογένεια που για μένα ρωτάει;
Εδώ το ίδιο μου το αίμα όλο φράγκα ζητάει
Κι αυτή που αγάπησα αποφεύγει πλέον να με χαιρετάει
Ζω κι εγώ με την πεποίθηση ότι ο κόσμος γυρνάει
Πετάω μια πέτρα στον αέρα, για να δω που θα πάει
Έχω ένα σύννεφο μαύρο που όλο με κυνηγάει
Κι έναν αέρα γαμημένο που όλο κόντρα φυσάει
Τα πάντα εδώ γύρω κινούνται με χρήμα κι έρωτα
Αγαπάω καλά, μισώ υπέροχα κι αγέρωχα!
Τις νύχτες τριγυρνάω με καυσαερίου τέρατα
Μέσα στην ομίχλη ακούς το θόρυβο απ' τα πέλματα

Είμαστε μπλεγμένοι, στον ιστό τους χαμένοι
Δε μας καταλαβαίνουνε, ρωτάνε τι συμβαίνει
Πού και πού ευτυχισμένοι, σαν λοβοτομημένοι
Απ' όλη την Ελλάδα, ταπεινοί και πεινασμένοι

Είμαστε μπλεγμένοι, στον ιστό τους χαμένοι
Δε μας καταλαβαίνουνε, ρωτάνε τι συμβαίνει
Πού και πού ευτυχισμένοι, σαν λοβοτομημένοι
Απ' όλη την Ελλάδα, ταπεινοί και πεινασμένοι

Προβληματικά παιδιά, μέσα στων πόλεων την βρώμα
Τόσοι τρόποι να πεθάνεις, μ'αναπνέουμε ακόμα
Πείσαμε τους εαυτούς μας πως το γκρίζο είναι χρώμα
Σαν κοπρόσκυλα που αρνούνται να δαγκώσουν τη φόλα
Πέρασαν μέρες, μήνες, χρόνια πολλά
Πέρασε έχθρα και μίσος μέχρι να βρούμε κοινά
Ίσως και να 'παμε αργά μάγκες το «όλα καλά»
Τρωγόμασταν για μαλακίες μέχρι να 'ρθούμε κοντά
Στραβοκοιτούσαμε ό ένας τον άλλον στις γειτονιές
Με νεύρα τεντωμένα από σκατοδουλειές
Ματώναμε για λίγα φράγκα, ομάδες και μουσικές
Μα οι πραγματικοί εχθροί δεν άνηκαν σε σκηνές
Ζήσαμε πόλεμο, χωρίς βομβαρδισμένα τοπία
Επιβιώσαμε απ΄ τη βία του να μην έχεις μία
Τα πιτσιρίκια μεγαλώνανε σαν άγρια θηρία
Χτυπούσανε με crav maga, muay thai και πυγμαχία
Η έκφραση μας είπαν οδηγεί στην παρανομία
Να μας μαντρώσει όλους θέλανε η αστυνομία
«Δεν είναι μουσική αυτό», το μιμούνταν με ειρωνεία
Όσο πουλούσανε τον πολιτισμό σε δημοπρασία
Τώρα στο έτος 1, 2 και 3 χινάρια
Παντού συντρίμια, ζωντανοί ανάμεσα σε κουφάρια
Καλλιεργώντας για ασφάλεια μια ελεγχόμενη παράνοια
Όσο αιμοδιψείς θεοί παίζουνε τη Γη μας στα ζάρια

Είμαστε μπλεγμένοι, στον ιστό τους χαμένοι
Δε μας καταλαβαίνουνε, ρωτάνε τι συμβαίνει
Πού και πού ευτυχισμένοι, σαν λοβοτομημένοι
Απ' όλη την Ελλάδα, ταπεινοί και πεινασμένοι

Είμαστε μπλεγμένοι, στον ιστό τους χαμένοι
Δε μας καταλαβαίνουνε, ρωτάνε τι συμβαίνει
Πού και πού ευτυχισμένοι, σαν λοβοτομημένοι
Απ' όλη την Ελλάδα, ταπεινοί και πεινασμένοι

Αυτό είναι για τ' αδέλφια μου
Από τον Έβρο στην Κρήτη
Ελλάδα 2-0-1-4
Ταπεινοί και πεινασμένοι

Είμαστε μπλεγμένοι, στον ιστό τους χαμένοι
Δε μας καταλαβαίνουνε, ρωτάνε τι συμβαίνει
Πού και πού ευτυχισμένοι, σαν λοβοτομημένοι
Απ' όλη την Ελλάδα, ταπεινοί και πεινασμένοι

Είμαστε μπλεγμένοι, στον ιστό τους χαμένοι
Δε μας καταλαβαίνουνε, ρωτάνε τι συμβαίνει
Πού και πού ευτυχισμένοι, σαν λοβοτομημένοι
Απ' όλη την Ελλάδα, ταπεινοί και πεινασμένοι


You May Also Like
Dani Gambino - "EPIKINDINOI POLITES (ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ)" Ανησυχίες και κλάματα από τον 5ο Όλο το τρέχω και ρωτάνε πως αντέχω Είναι οι κεραίες στις ταράτσες βιδωμένες Το 5G στο κινητό, το όχημα στο κέντρο Είν' το παράθυρο ανοιχτό σε περιμένω Απ' τον...
Bloody Hawk & Vlospa - "Piesi (Πίεση)" Την πρώτη Γενάρη κοιτώ το φεγγάρι σαν να το χαζεύω για πρώτη φορά Η πρώτη μου εικόνα στον πρώτο καθρέφτη κι η πρώτη ματιά μου στην πρώτη φθορά Όλο ξεχνάω την πρώτη μου λύπη, όλο ξεχνάω την πρώτη...
Anser & Eversor - "Paranomo (Παράνομο)" Οι αγαπημένοι μου rappers είναι ζωντανοί, εσύ πια δεν τους ακούς Έχουν λιγότερα από 'μένα views, οι δικοί σου παίζουνε παντού, είναι fake σαν news Οι μέχρι πρότινος ακροατές μου γίναν ανταγωνιστές...
TOQUEL - "Zurbaran" Ένα Zoraki μικρό, τo G19 είναι μεγάλο 50Κ είναι λίγα, ορκίζομαι δεν υπερβάλλω Έχεις κομμάτι για feat; θέλεις εμένα, ποιον άλλον; Όταν πατάω το beat, του γαμάω την μάνα δεν σφάλλω Έχω ένα φίλο είναι...
Light - "Once In A Lifetime" Είμαι πίσω για εκδίκηση Ο Django με 600 μαύρα άλογα, σπινιάρω στην εκκίνηση Δύο όπλα μες τ' αμάξι, πάντα κινούμαι με σύνεση Θα μείνει σταθμευμένος αν τον πιάσουμε στη κίνηση Απέδωσε η πίεση Τόσα mini...