"Vähän Enemmän" lyrics
"Vähän Enemmän"
Taas pimee laskeutuu ja ilta on taas
Kun mä tarviin sua, sä valvot mun kaa
Ja tän sydämen rauhottumaan saat
Kii, luvataan et pidetään aina kii
Vaik maailma kääntyis ympäri nii
Mä tiedän et saan tulla kotiin
Kun kaikki muuttuu, toivoisin
Et oltais niin kuin ennenkin
Mut pärjään kyllä, näytit mulle sen
Mun varjoissa siellä, valaiset tietä
Kun takaisin käännyn sä siinä jo oot
Voi hetket mua viedä, mut viimein mä tiedän
Mitä etsin jo löytänyt oon ja vähän enemmän
Joo kuka meist ei joskus eksynyt oo
Katon tähtii, seuraan niiden valoo
Ja ne kertoo ettet ikinä katoo
Kun kaikki muuttuu, toivoisin
Et oltais niin kuin ennenkin
Mut pärjään kyllä, näytit mulle sen
Mun varjoissa siellä, valaiset tietä
Kun takaisin käännyn sä siinä jo oot
Voi hetket mua viedä, mut viimein mä tiedän
Mitä etsin jo löytänyt oon ja vähän enemmän
Mitä etsin jo löytänyt oon ja vähän enemmän
Vähän enemmän viel rohkeutta
Jos vähän enemmän mä aikaa saan
Nään et sain enemmän mitä tarviinkaan
Mun varjoissa siellä, valaiset tietä
Kun takaisin käännyn sä siinä jo oot
Voi hetket mua viedä, mut viimein mä tiedän
Mitä etsin jo löytänyt oon ja vähän enemmän
Mitä etsin jo löytänyt oon ja vähän enemmän
Writer(s): Rosemarie Tan, Austin Taylor Zudeck, Justin Dean Thunstrom, Lauren Elizabeth Baker, Vilma Alina, Nelli Matula
- AZLyrics
- N
- Nelli Matula Lyrics
You May Also Like
Evelina - "Nyt" Tällases paikassa, ettimäs taivasta
Onks liian aikasta tarttuu sua paidasta
Voit olla lainassa, hetken mun maailmassa
Kasvot kii kaulassa, oon saalis sun hampaissa
Kohoo mieli, mua jumaloit
Kehon...
Ollie - "Täällä Palaa Valo" Onko Australia lähellä vai kaukana?
Se riippuu kummalta rannalta katsoo
Vieläks sul on Hietaniemen hiekkaa varpaissa
Vai makaaks ne jo valtameren pohjassa
Mul on yö, sul on päivä
Ja mä valvon sun...
JVG - "En Sun Kaa" Älä sano mulle mitää
Ku sä et tarkota sitä
Älä sano et haluut lisää
Ku emmä oo jäämäs sun luo
Älä sano mulle mitää
Ku sä et tarkota sitä
Älä sano et haluut lisää
Ku emmä oo jäämäs sun luo
En sun kaa...
VIIVI - "Kultapieni" Mä en tajuu mitä tapahtuu
Tunnen vaan kipuu voitko ottaa multa pois sen
Miks sä yhtäkkii et mua haluu
Onks sul joku muu, onks sul joku toinen
Eihän rakkaus voi noin vaan katoo
Tuntuu et suhun on...
Sanni - "Jos Mä Voisin Tuntee Mut" Sopinu oon kaikkea
Mulle vähä vaikeeta pysähtyä ja vaikka hengitellä itekseen
Vaikee olla nainenkaan kaiken tämän paineen kaa
Hyväksyy et riitän vaik en mitään tee
Otan kuvii enkä laita niitä...