"Täällä Palaa Valo" lyrics
"Täällä Palaa Valo"
Onko Australia lähellä vai kaukana?
Se riippuu kummalta rannalta katsoo
Vieläks sul on Hietaniemen hiekkaa varpaissa
Vai makaaks ne jo valtameren pohjassa
Mul on yö, sul on päivä
Ja mä valvon sun kaa
Täällä palaa valo
Joka ei koskaan sammu
Täällä palaa valo
Jonka oot päälle saanut
Ihan sama mis oot
Osaat aina navigoida takas
Kun otat tän sun majakaks
Täällä palaa valo
Joka ei koskaan sammu
Aina kun mun oven takana on joku
Mietin ootkohan sä siellä
Kun sä oot ainoo joka mun ovikoodin tietää
Voisimpa mä antaa sulle syyn
Minkä takii pysähtyy
Nyt sul on yö, mul on päivä
Ja mä sulle lupaan et
Täällä palaa valo
Joka ei koskaan sammu
Täällä palaa valo
Jonka oot päälle saanut
Ihan sama mis oot
Osaat aina navigoida takas
Kun otat tän sun majakaks
Täällä palaa valo
Joka ei koskaan sammu
Millainen maanjäristys tarvitaan
Et mannerlaatat sut mun luo kuljettaa
Mä kysyn vaan
Täällä palaa valo
Joka ei koskaan sammu
Täällä palaa valo
Jonka oot päälle saanut
Ihan sama mis oot
Osaat aina navigoida takas
Kun otat tän sun majakaks
Täällä palaa valo
Joka ei koskaan sammu
Writer(s): Olli-matti Kalliosaari, Kalle Maekipelto, Joni Rahkola
- AZLyrics
- O
- Ollie Lyrics
album:
"Laulut Pimeän Jälkeen" (2021)
You May Also Like
BEHM - "Tivolit" Hei älä herätä, pidä mua niin
Kuin et ikinä ikinä ikinä päästäisi irti
Kysyt jos meillekin käykin vai niin
Että pudotaan vauhdista niin pidänkö kiinni silti
Jos etsivä löytäis me oltais jo siellä...
JVG - "Pintakaasulla" Rullaan pintakaasulla, korvaan hinnan laadulla
Vaihtuu ilta aamuun ja mä oon vielki paalulla
Rullaan pintakaasulla, korvaan hinnan laadulla
Vaihtuu ilta aamuun ja mä oon vielki paalulla...
william - "Penelope" Yeah, yeah-yeah
Na-na-na, na-na
Yeah, yeah
Mun striimit o nousus oon korkeel niiku lentokone
Mun hookit ku huumeet oot koukus ja ne menee nopee
Träppäsin mimmin se on loukus sen nimi Penelope
Tein...
Gettomasa, Paperi T & Lauri Haav - "Jeesei" Kun mä, teen sen
Niin ku mä teen sen
Niin mä, teen sen
Niinku tekisin sen tv:see
Ollu tätä jo nuoresta Masa voi huoletta esittää mielipiteensä
Ku tuntuu et Suomesta puolet taas nuolee vaa persettä...
MKDMSK - "Avasin Mun Silmät" Demonit mun pääs ei lähteny edes saarnaamalla
Kuka alle kakskybänen nukkuu ase tyynyn alla
Ollu kenestäkää varma
Oli luottamus vaa harhaa
Monet katoo tällä reitillä itteensä jahtaamalla
Mä en pelänny...