"Taivaan Reuna" lyrics
"Taivaan Reuna"
Tänään tequilaa niin että Meksiko ilmas tuoksuu
Rautasinkin punapuu me saadaan huojuu
En oo mitään vailla, kaikki on ihanaa
Kahta en vaihda, viskii ja kitaraa
Vanhat haavat ei estä mua nauramasta
Kylmä eilinen ei estä mua laulamasta
Vaikka tippuis lehti viimeinen
Niin mun illat ei viilene
Vannon vielä kerran ja sytytän kynttilän
Äiti anna anteeks mä oon tehny syntiä
Äänet mun päässä pyytää mua taas seuraksi
Paikkaan jota kutsutaan taivaan reunaksi
Sano kun se potkii
Sano kun se alkaa potkii
Sano kun se potkii
Sano kun se alkaa potkii
Nousen niin korkeelle et ilma ohenee
Mut siel on helpompi hengittää
Alkua lopulle mut tiedän totuuden
Et mä oon huomenna hengissä
Vanhat haavat ei estä mua nauramasta
Kylmä eilinen ei estä mua laulamasta
Vaikka tippuis lehti viimeinen
Niin mun illat ei viilene
Vannon vielä kerran ja sytytän kynttilän
Äiti anna anteeks mä oon tehny syntiä
Äänet mun päässä pyytää mua taas seuraksi
Paikkaan jota kutsutaan taivaan reunaksi
Sano kun se potkii
Sano kun se alkaa potkii
Sano kun se potkii
Sano kun se alkaa potkii
Sano kun se potkii
Sano kun se alkaa potkii
Sano kun se potkii
Sano kun se alkaa potkii
Sano kun se potkii
- AZLyrics
- O
- Ollie Lyrics
album:
"Laulut Pimeän Jälkeen" (2021)
You May Also Like
Haloo Helsinki! - "Kukkameri" Sun puhelusi muistan vieläkin
Joo, se oli sitä mitä pelkäsinkin
Ei mitään tehdä voi kai millekkään
Kun keho kuihtuu, niin se jätetään
Hei, et usko kuinka paljon pelottaa
Tuo lauseesi vieläkin...
Isac Elliot - "Waving At Cars" We don't need a plan to live in this moment
Sometimes you gotta take a chance while it's there
I don't wanna spend my whole life hoping
So tell me baby, are we going somewhere?
We don't need to hold...
Vesala - "Kysy Mua Ulos" Täällä sä käyt sit ku sä näyttäydyt, mm
Sen mä tiiän
Ehkä mä kolmannen kerran tän parkkiksen kierrän
Et kai sä luule et sua mä seuraan
Mut tavallaan mä oon täällä sun takia vaan
Koska en tiiä miten...
william - "Kopiokissa" Ye-ye-yeah-yeah
A-a-aitio got that smoke
Usko mua ku sanon et me loistetaan viel
Usko mua ku sanon et meit koitetaan viel
Usko mua ku sanon et me voitetaan viel
Me voitetaan viel yeah
Haluun vaa et...
Lukas Leon - "Tottunut Pimeään" Valot kiinni synkkyydessä luulet ettei kukaan nää
Mutta mä oon tottunut pimeään
Enkä voi väittää, että kipu häviää
Mutta tähdet loistaa kirkaammin
Ku on tottunut pimeään Tiiän et tunteist on paha...