"myrskyä, tyyntä" lyrics
"myrskyä, tyyntä"
Ikkunaan hakkaa taas aallot
Toiselle ne tarjoo turvaa, toisen on vaikea uida
Kuinka voi tapoja muuttaa?
Toisel on tarpeena purkaa, kun toinen ei saa auki suutaan
Kumpi voi taakkansa kantaa?
Kumpi on viel kiinni siinä, mitä vuodet hälle loi?
Yhteen on punottu polku
Mitä jää jäljelle jos toinen kurotaan toisesta pois?
Kaksi vastaan maailma, niin oli sovittu
Mut sä käännät sun selän mulle
Kun et saakkaan vastausta, jonka oisit halunnut
Vielä kerran, näytä oon turvassa
Tai päästä vesi sisään
Hallitset myrskyjä, ennen meitä täällä oli tyyntä
Niin hyvä jää helposti unhoon
Jos aina halutessaan ihan mitä vaan sanoa voi
Vaan anteekspyyntö sovinnoksi tapojensa uusintaan
Mitä vaan saa tehdä, kunhan sanoo et on pahoillaan
Korjaa jonkun muun rikkomaa mä en voi
Kaksi vastaan maailma, niin oli sovittu
Mut sä käännät sun selän mulle
Kun et saakkaan vastausta, jonka oisit halunnut
Vielä kerran, näytä oon turvassa
Tai päästä vesi sisään
Hallitset myrskyjä, ennen meitä täällä oli tyyntä
Ylpeys, ahneus, parannu
Lupaudu, hiljaisuus, luulo
Tahto, kateus, sovinto
Anteeksi, uskottavuus, huuto
Ylpeys, ahneus, parannu
Lupaudu, kysele, syytä
Toivo, sovinto, vahinko
Hyvitys, myskyä, tyyntä
- AZLyrics
- P
- pehmoaino Lyrics
album:
"soittorasia" (2024)
avaus - intro
kiinni - outro
You May Also Like
KUUMAA - "Hyvikset Ja Pahikset" Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Vaihtareit, valintoi, haasteita ja virhearvioita
Sovittiin että...
BEHM - "Egokatastrofi" Peiliin piirtyy tuo jumalainen olento
Ja onnekseni mä oon samanlainen
Jos tunnen niin
Niin onkohan se silloin niin
Enkä väitä että olisin nero
Mun ja muiden välillä on vain merkittävä ero
Jos tunnen...
Bee - "Ympyrää" Yksin kotona
Tuijotan kattoa
Joku mus on vikana, mut en mä osaa tulkita
Mikä tällä kertaa tämän olon takana
Eiks lääkkeet vaikuta vai liikaa univelkoja
Kai vähän hukassa
Päässä kaaosta
Liikaa...
ibe - "inseptio" Mä toivon vaan että maailma muuttuis
Mä toivon vaan että maailma muuttuis
Mä toivon vaan että maailma muuttuis, muuttuis
Mä toivon vaan että maailma muuttuis, yeh
Nii paljon pelkoo
En saa mistään...
Isac Elliot - "Riidellään" Ollaaks me muututtu siit mist lähettiin
Kosketus ei tunnu silt
Jotain emmin
Ja mä tiedän, mä tiedän
Ja vaikka kuinka sen kiellän
Niin mä nään mihin tää johtaa
Ehk ollaan muututtu siit mistä...