"Muille Ei Mitään" lyrics

"Muille Ei Mitään"

Keräät ihmisii ku yöperhosii
Niin paljon ihailijoit sul vois olla kerho niist
Ja kuka hitto toiki on, ja mikä sitä naurattaa
Näköjään ei näiskään juhlis saada olla rauhassa

Mä en oo mustasukkanen
Mut silmiäni päästä susta en
Ku hiukset kiharat, pitkin ihoas
Valuu, mä haluun

Nuolla lautasen niin et ei jää yhtäkään muruu
Sua selata niin et sivut ohuiksi kuluu
Mä ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Tutkia kunnes tunnen joka kohan
Ja hitto siin kesti et mä löysin mun oman
Ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään

Peiton alle sut voisimpa piilottaa
Viedä niin kauas et ei muut voi meitä kii ottaa
Kadotaanko kartalta ku eihä meillä kuitenkaan
Enää yhtään mitään tekemist oo muiden kaa

Kai oon sit mustasukkanen
Tätä itekkään mä uskois musta en
Et jonku omisin
Näin hullun olisin
En tajuu, mut haluun

Nuolla lautasen niin et ei jää yhtäkään muruu
Sua selata niin et sivut ohuiksi kuluu
Mä ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Tutkia kunnes tunnen joka kohan
Ja hitto siin kesti et mä löysin mun oman
Ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään

Vaik illan pikkutunneilla
Sanot et on ollu hauska tapailla
Mut ollaanhan me vielä vapaita
Ja mä vastaan, "ööh tottakai"
Vaik haluun

Nuolla lautasen niin et ei jää yhtäkään muruu
Sua selata niin et sivut ohuiksi kuluu
Mä ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Tutkia kunnes tunnen joka kohan
Ja hitto siin kesti et mä löysin mun oman
Ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään


You May Also Like
Sanni - "Narsissini" Kerros kuus mun takanani sulkeutuu Kun hissinovet liukuu kiinni Peiliin piirsin fuck youn, aa-ah Pyysin mun kaverii hakemaan tavarat Siltä mun avaimii takas saat samalla Mä otin kissan ja...
BEHM - "Syntymäpäivä! (Vielä KRRAN jee)" Hyvää syntymäpäivää Miten ne voi olla taas? Äiti soittaa, on sävystä selvää Mihin tämäkin puhelu johtaa Kun pitäis olla lapsi, siskolla on kaksi Mut en haluis alkaa kroonisesti unettomaksi, hm Hyvää...
Kube - "Ei Tänää" Uh, äh, aye Normisti antaisin tän slaidaa, joo, mut ei tänää Yleensä Bob Marleyy vibeen, joo, mut ei tänää Yleensä aina päällä ykköset, joo, mut ei tänää Valkoset AF ykköset, joo, mut ei tänää...
ibe - "VYYHTI (ettiny aitoo rakkaut)" (Hyppää kyytii) (Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii) Ay, ay Hyppää kyytii, lähetää liitoo, jätetää turhat menneet taa Elämä on vyyhti, stäkätää hilloo, eka tienaa sit sen spendaa Se ei oo...
Van Hegen & Gettomasa - "Yks Hymy" Yks hymy ja se on siin Lähetään täält, ootsä valmiin? Ihan sama kenen kaa tultiin Se on vaan yks hymy Ja oot mus kii Yks hymy ja se on siin Oot just sitä mitä tarviin Joten ei puhuta turhii Se on...