"Muille Ei Mitään" lyrics
"Muille Ei Mitään"
Keräät ihmisii ku yöperhosii
Niin paljon ihailijoit sul vois olla kerho niist
Ja kuka hitto toiki on, ja mikä sitä naurattaa
Näköjään ei näiskään juhlis saada olla rauhassa
Mä en oo mustasukkanen
Mut silmiäni päästä susta en
Ku hiukset kiharat, pitkin ihoas
Valuu, mä haluun
Nuolla lautasen niin et ei jää yhtäkään muruu
Sua selata niin et sivut ohuiksi kuluu
Mä ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Tutkia kunnes tunnen joka kohan
Ja hitto siin kesti et mä löysin mun oman
Ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Peiton alle sut voisimpa piilottaa
Viedä niin kauas et ei muut voi meitä kii ottaa
Kadotaanko kartalta ku eihä meillä kuitenkaan
Enää yhtään mitään tekemist oo muiden kaa
Kai oon sit mustasukkanen
Tätä itekkään mä uskois musta en
Et jonku omisin
Näin hullun olisin
En tajuu, mut haluun
Nuolla lautasen niin et ei jää yhtäkään muruu
Sua selata niin et sivut ohuiksi kuluu
Mä ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Tutkia kunnes tunnen joka kohan
Ja hitto siin kesti et mä löysin mun oman
Ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Vaik illan pikkutunneilla
Sanot et on ollu hauska tapailla
Mut ollaanhan me vielä vapaita
Ja mä vastaan, "ööh tottakai"
Vaik haluun
Nuolla lautasen niin et ei jää yhtäkään muruu
Sua selata niin et sivut ohuiksi kuluu
Mä ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
Tutkia kunnes tunnen joka kohan
Ja hitto siin kesti et mä löysin mun oman
Ajattelin sut ittelläni pitää
Ja rakastaa niin et ei muille jää mitään
- AZLyrics
- R
- Robin Packalen Lyrics
You May Also Like
Sanni - "Narsissini" Kerros kuus mun takanani sulkeutuu
Kun hissinovet liukuu kiinni
Peiliin piirsin fuck youn, aa-ah
Pyysin mun kaverii hakemaan tavarat
Siltä mun avaimii takas saat samalla
Mä otin kissan ja...
BEHM - "Syntymäpäivä! (Vielä KRRAN jee)" Hyvää syntymäpäivää
Miten ne voi olla taas?
Äiti soittaa, on sävystä selvää
Mihin tämäkin puhelu johtaa
Kun pitäis olla lapsi, siskolla on kaksi
Mut en haluis alkaa kroonisesti unettomaksi, hm
Hyvää...
Kube - "Ei Tänää" Uh, äh, aye
Normisti antaisin tän slaidaa, joo, mut ei tänää
Yleensä Bob Marleyy vibeen, joo, mut ei tänää
Yleensä aina päällä ykköset, joo, mut ei tänää
Valkoset AF ykköset, joo, mut ei tänää...
ibe - "VYYHTI (ettiny aitoo rakkaut)" (Hyppää kyytii)
(Hyppää kyytii, hyppää kyytii, hyppää kyytii)
Ay, ay
Hyppää kyytii, lähetää liitoo, jätetää turhat menneet taa
Elämä on vyyhti, stäkätää hilloo, eka tienaa sit sen spendaa
Se ei oo...
Van Hegen & Gettomasa - "Yks Hymy" Yks hymy ja se on siin
Lähetään täält, ootsä valmiin?
Ihan sama kenen kaa tultiin
Se on vaan yks hymy
Ja oot mus kii
Yks hymy ja se on siin
Oot just sitä mitä tarviin
Joten ei puhuta turhii
Se on...