"Le Due Storie" testo
"Le Due Storie"
È 'na matina 'e novembre e comm'a sempe for' chiove
Stammo 'ncopp all'autostrada viaggiann' quasi 'a dduje ore
Ce fermamm' all'autogrill, senza sapè, ca chell' foss' stata l'ultima sosta pe me
All'improvviso 'o Juventin' s'avvicin', scatta 'a lit'
Accussì funziona tra 'e sostenitor' s'è capito
M'aspettavo 'na trasferta, viaggiann' 'nzieme 'e cumpagne
'Nu proiettile me sporca 'e sangue 'a sciarpetta ra Lazio
Ij perd' 'e siens' e guard' rint' a chella ata corsì
'Nu sbirro maledett' p' 'a Berrett' stopp' 'a vit' mì
Ntenen' colp 'e Juventin', 'a polizia stradale m'ha sparato, Spaccarotelle assasin'
Aropp' 'a morte mì tutt' 'e stadi sò chine 'e strisciune
E chi ha pagato p' sta morte mì? Ancora nisciuno
Mamm' m' chiagne ancora accarezzanno 'a tomba
Spero ca 'nmiezz a 'sta munnezza 'o silenzio se rompe
Tesser' ro partit', ro student' e ro tifos'
E ha acciso pe' 'na lite dint' 'a 'nu stato vergognoso
Pò guardà ca m'accis' è n'omicidio colposo
Ma nun se ne fa manco na dinto, aroppo s'è coccos
'O nomme mio è Stefano Cucchi e vengo da Borgat'
Luntan' ra Roma pe' bene, chell' altolocat'
'O destino m'ha signato, so' pregiudicato
Ma so' asciuto ind'o tunnell, 'a vita mia è cagnata
'Na matina camminavo p' sott' 'a casa
P' cumpagn' na canna, e pillole p' ll'ansia
Chi cazz' se 'o aspettava ca 'na guardia me fermava?
'A vita se bloccava pe' colp' e cocche schiave
Tutt' OK, scenno 'int' 'a caserma, rongo e documenti
'O commissario s'addivert', elenca 'e precedenti
M'hanno sempe ritt' 'e nun me fidà mai re guardie
Specialmente quann t' fann' e domand'
E allora, cocche rispost' 'e troppe, scattano e man' 'nguoll
Tant' 'e r'arragg' nun sent' manco 'o dulore, frà!
Tant' re schiaffe nun sent' manco 'o rummore (frà!)
Nu sbirro me mantiene, me rann' 'nguoll a quatte 'e lloro
M'arricordo 'o pavimento e chella cella
Chiamm' a papà si tien' 'e pall' e rincell' ca sto murenn'
Quant' dulore che facite a mamma mia
Nun s'ammèrita stu mmal, appriess' 'o figlio a facit' murì
'O nomme mio è Stefano Cucchi e 'a storia 'a sapit'
Passano ll'anne e a gente nun sape chi m'accise
'A colpa nun è 'a lloro, né 'e chi porta a divis'
Ma è chi ce magn' a copp' e nun se ne fott' si murimm'
- AZLyrics
- R
- Rocco Hunt Lyrics
mixtape:
"Spiraglio Di Periferia" (2011)
You May Also Like
Lele Blade - "DESERT EAGLE" Yeah, yeah
Fumo OG, me move slow slow
Dele from the south side
Yeah
Stongo a Milano, sto facenno business
'Sta città m'annoia pecché 'o cielo è grigio (Damn)
Comme 'o quadrante 'e 'stu Wimbledon...
Geolier - "500K" (Pah, pah, pah)
(Uà)
Yeah
– made another hit
Sto arapenno ll'uocchie, sto ancora sbadiglianno
Pecché stongo in vacanza d'austo a luglio
M'inquadrano a Venezia, me danno diece premie
Tu nn'addiviente...
Shiva - "Milano Angels" West side, Santana Gang
We're outside until the end (Milano)
West side, Santana Gang (Santana)
We're outside until the end (Ehi)
Ho angeli pronti per un'altra guerra
Lascio file di nemici per terra...
MezzoSangue - "Shylock" Shylock
Vai, stop
Mezzo doc
È White Hawk
Tu lo sai man
Questo è black bloc
Più che mic check
Faccio mic SHOCK
Animale da palco
Ermetico come un amletico tango
Eretico, sai che non predico o parlo
Io...
Co'Sang - "Nun È Mai Fernut" Don't let him down, Foxy
No, no, no, no, no, no
Ehi, ehi, ehi
Faccio nu giro p''a città pecché me manca
Ma so' 'e quatto â matina e tengo tiempo fino a ll'alba (L'alba)
Dimme qual è 'a fortuna 'e...