"Senza Peccat'" testo

"Senza Peccat'"
(feat. DJ 2Mani)

Ah, chesto è pe chi s'impegna (è pe vuje)
Pe scrive, pe spinge robba overe (True Hip-Hop)
Voglio 'o beats (Hey)

Me so' stancato 'e tutte cose e d' 'e pareri d' 'e ridicoli
Un'offesa sape e mira, 'o complimento nun 'o fortifica (No)
So' crisciuto sano e corto, 'nfame e forte, 'mmano 'a ciorte
Danno 'ncuollo a chi boicotta cheste liriche
Chiammeme 'Poeta Urbano', songo 'a voce pe chi è muto
Songo ll'uocchie 'e chi nun vede, scrivo storie e poi 'e traduco
So' nato chiagnenno e moro redenno, lascianno nu segno pe 'o rap
'Ste jurnate me 'e passo 'nt'ô studio
La fore nun se respira mentre aspiro n'ato tiro
Chi è cattivo po' t'accire comme Abele pe Caino
Nun me fido 'e chi me chiamma 'Fratellino'
E si pe caso po' c'appiccicammo adoppo n'ora me sputtano in giro
So' nu lupo solitario pe nu suonno milionario
Tutte 'e juorne 'stu sipario, me nasconno e manca l'aria
Cagna 'a data ô calendario, aspetto a fine comme 'e Maya
Parle troppe, e fatte 'e faje? Piglio tutte 'e premi in palio
I' intanto ce provo a cagnà 'o munno ch' 'e parole
Na penna viaggia chiù 'e n'aeroplano mentre spicca 'o volo
A dite incrociate, ch' 'e spicce cuntate
State sbagliate, spalle chicate, pe me nun so' cose nove
Me basta na canzone sola ca s'appiccia 'sta passione
Tutto 'nciarma e lascia a lloro, chiude 'a bocca ed apre 'o core
Tu me dice: "Stongo afore", 'a musica è speranza ancora
Ca t'abbrucia 'nt'ô pulmone comme 'o tiro d' 'a stagnola

Aggio fatto 'o massimo, forse nun è bastato
'A gente riconosce sultanto 'e passi sbagliati
Me daje 'ncuollo pe niente, ma chi è senza peccato?
Scagliasse 'a prima preta 'nfaccia 'e muostre d' 'o passato

Aggio fatto 'o massimo, forse nun è bastato
'A gente riconosce sultante 'e passe sbagliate
Me daje 'ncuollo pe niente, ma chi è senza peccato?
Scagliasse 'a prima preta 'nfaccia 'e muostre d' 'o passato

'A storia mia, 'a storia 'e mille guagliune senza niente
Ca 'a speranza e risposte 'nt'ô futuro
Trove risposte 'nt'â musica e lacreme 'nt'ô quaderno
Pecché spisso è nu sfogo, canto e po' me sento meglio
Tutto 'o riesto se ferma quanno parte a strumentale
'O brivido pe cuollo, storie d' 'e case popolari
'E frate mie ce credeno, nun tengo voglia 'e delude
Chi ce fa' ascì fa' 'a bella faccia, i' 'e riconosco 'e baci 'e Giuda
Crescono ideali, danno 'sto core all'Hip-Hop
Video ufficali, senza denaro, no comme 'a parte 'e coppo
Imparate, 'o disco te 'o finanzio, I' senza CA
E nun sia maje ca c'acchiappa 'a finanzia
Aggio visto pure 'e meglio ciure ca se so' appassiti
Pure 'e meglio frate ca nun hanno truvato via d'uscita
Ancora sono 'a musica, Da nu spiraglio a chesta vita
E se combatte, e chiù combatte, loco ogni juorno è na sfida

Aggio fatto 'o massimo, forse nun è bastato
'A gente riconosce sultanto 'e passi sbagliati
Me daje 'ncuollo pe niente, ma chi è senza peccato?
Scagliasse 'a prima preta 'nfaccia 'e muostre d' 'o passato

Aggio fatto 'o massimo, forse nun è bastato
'A gente riconosce sultante 'e passe sbagliate
Me daje 'ncuollo pe niente, ma chi è senza peccato?
Scagliasse 'a prima preta 'nfaccia 'e muostre d' 'o passato


mixtape: "Spiraglio Di Periferia" (2011)
Rocco Hunt - Spiraglio Di Periferia mixtape cover
Quante Cose
(Deluxe Edition Bonus Track)
RH Positivo
(Deluxe Edition Bonus Track)
Le Due Storie
(Deluxe Edition Bonus Track)
A' Differenz'
(Deluxe Edition Bonus Track)
You May Also Like
Kid Yugi & Massimo Pericolo - "6SEI6" Tutti i nomi del diavolo Gyeah, gyeah, ah-ah-ah-ah-ah 'Sta musica disturba i fan, fa schifo anche ai fonici .38 special, non saranno più un problema i bossoli Stagnola al parco, qua si fumano...
MV Killa - "NUN CHIAGNER CHIU" Nun chiagnere cchiù, l'urdema vota Nun chiagnere cchiù Nun chiagnere cchiù ancora, l'urdema vota Tu usame ancora comme vuó tu (Uh-uh-uh-uh) Comme vuó tu (Ehi-ehi-ehi) Scusa si nn'so' comme vuó tu...
Ketama126 - "LA CACIARA" Ah (Kety) È chiaro 'Sta vita c'ha un sapore amaro (Ah) Un po' come un whisky pregiato Bruciava sul palato Ma l'ho apprezzato (Mh) Amico mio versane un altro (versane un altro) Sennò mi faccio il...
CoCo - "Casa Nuova" Non ho niente da dire se questa è la fine, l'attesa mi uccide, non passa mai L'ansia di uscire, di farmi capire, le solite cose che scorderai Sembra tutto un film già visto, in due mesi devo chiudere...
Nicola Siciliano - "TRAP" Solo NS tene l'esclusiva a Napule (NS pe sempe) Pecché NS addà murí non è né na categoria e né na classe È nu stile 'e vita Nuje simme 'a trap (Uh, uh, uh) Trap (Yeah) Belle pecché simmo 'a trap...